B.N.G? 51

13 May



pazartesi ve salı gününden;

bluz: ipekyol
jean : mango
babet: deichmann

ceket: koton
üst: mango
jean : mavi
ayakkabı : lesille (beyoğlu)

11 Responses to “B.N.G? 51”

  1. nefes May 13, 2009 at 8:25 am #

    babetlerin çok ciciymiş.babetler ayağını acıtmıyormu. bende deıchmandan ayakkabı alıyorum.ama hiç babet almadım. zaten babette pek giymem ama giyenede hep imrenmişimdir.kombinlerin klasik ama sana yakışmış.yüzünde baya bi belli oldu artık. seni yolda görsem tanıyacam nerdeyse :))))

  2. MISSRED'S DIARY May 13, 2009 at 9:19 am #

    Nefes; siyah bir babetim var ya galatamoda da giydiğim o mesela çok yürüyünce başparmağımı acıtıyor çünkü ayakkabı neredeyse ayağıma büyük ama üstten bir baskı yapıyor anlamıyorum. Bu leopar babet çok rahat, bir tane daha var deichmann babet o da çok rahat. Deichmann ayağın rahatlığına göre değil ucuzluğa göre ürün yapıyor ama kalitesiz diyemem kaç senedir giyiyorum babetleri hiçbişi olmadı. Niye babet giymiyorsun ki?

  3. nefes May 13, 2009 at 10:14 am #

    topuklu ayakkabıya o kadar alışmışımki. topuksuz giyince kendimi paspal hissediyoru. Deıchman ucuz ama bir çok mağazada satın aldıklarımıza göre nerdeyse aynı kalitede. koku yapma sorunuda olmasa. süper diyebilirim. bende genelde açık ayakkabılarımı alıyorum. en azından uzun vadede kullanmadığım için ideal. her sene aykkabı almak için bahanem oluyor. eşime eskidiler diyebiliyorum.:))

  4. MISSRED'S DIARY May 13, 2009 at 11:10 am #

    Malesef eşler bu konudaki ihtiyaçlarımızı bir türlü kabul etmek istemiyorlar, çünkü işlerine gelmiyor. Ayakkabı enteresan bişi, o kadar alıyorum hala hep eksik bişiler var mesela bazı kıyafetlerimle kullanmak için acil kırmızı ve beyaz ayakkabı almalıyım:(

  5. nefes May 13, 2009 at 1:38 pm #

    senin bu bloğunu daha fazla tanıtmak gerekiyor diye düşünüyorum ben. emeklerin karşılığını almalı. hergün bi şekilde uğraş verip post yapıyorsun. kırmızı ve beyaz için deıchmanın yolunu tut. inanılmaz uygun ve her model var.

  6. MISSRED'S DIARY May 13, 2009 at 1:55 pm #

    nefes; böyle düşünmene sevindim:))Daha fazla nerde tanıtabilirim bilmiyorum açıkçası. Sıradan bir şey yapmadığımı düşünüyorum ama tabi bu benim düşüncem olabilir. Kırmızı ve beyaz için bir bakayım oraya ama iki renk de klasik renkler olduğundan daha kaliteli birşeyler de bakılabilir.

  7. nefes May 13, 2009 at 2:00 pm #

    benim sık yazdığım blogda bazen seninde yorumlarını okuyorum. dah daha sık yazdığım bi blogda da senin yorumun yanlış anlaşıldığı için buraya çekmek zor olur. yanlız bende yakında bloğuna ortak olacam :))) ayakkabı için dediğin doğru aslında. klasik oldukları için iyi bir mağazadan klasik bi model edinmek en doğrusu.

  8. MISSRED'S DIARY May 13, 2009 at 2:26 pm #

    nefes; eğer doğru bloglardan bahsediyorsak, benim yorumumu yanlış anlayan insanlar açıkçası beni hiç ilgilendirmiyor dolayısıyla o tayfadan 50 kişi takip edeceğine senin gibi 1 kişinin takip etmesini tercih ederim.

  9. nefes May 13, 2009 at 2:50 pm #

    çokkk teşekkür ederim. bende o yüzden orada asla bahsetmek istemedim.doğru blog ve bloglardan bahsediyoruz.

  10. Z FASHION May 13, 2009 at 5:18 pm #

    Babet gerçekten çok tatlı.Bu arada bende sürekli aynı haberleri aynı bloglarda tekrar tekrar görmekten çok sıkıldım ve o tarz blogları takip etmiyorum artık, yada yorum yazmıyorum. Sevdiğim ve beğendiğim her posta yorum yazmaya çalışıyorum çünkü bende kendi bloguma yorum gelince mutlu oluyorum sonuçta sadece bakmakla yetinmemek lazım.Birde çok içten bir şekilde söyleyebilirm ki senin blogunda bilmediğim yada daha önce görmediğim resimleri & haberleri görebiliyorum bu yüzen de hem zevkle takip ediyor hemde yorum yapıyorum. Zaten bu blog da farkedilecektir zamanla. Gayet emin adımlarla ilerliyor!

  11. MISSRED'S DIARY May 13, 2009 at 5:36 pm #

    Z fashion; evet bir de o konu var, yorum yazmaktan ziyade göz atıyorlar. Ben baktığım her bloga mutlaka yorum bırakmaya çalışıyorum, neyse daha çok farkedilmesini isterim tabi ama edilmese bile ben şu halinden bile keyif alıyorum:))

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

