bu sefer olmuş!

15 May

Şu postumda paça kıvırmayı sevmediğimden ve hatta Jessica Alba’ya yakışmadığından bahsetmiştim. Özellikle bol paça jeanler kıvrılınca daha da kötü duruyor,yakıştıran yine yakıştırıyor tabi, ben bir türlü sevemiyorum kendimde. Dar kesim ise nispeten daha iyi. Söylediklerimle tamamen tezat oluşturacak şekilde Jessica Alba’yı böyle sevdim, paçayı kıvırmış ama güzel durmuş, genel görüntü de şık.

8 Responses to “bu sefer olmuş!”

  1. Z FASHION May 15, 2009 at 1:44 pm #

    Bugün hava o kadar sıcaktıki afedersiniz skinny pantalonum biryerime yapışıcaktı az kalsın. Kendimi eve zor attım, yaz gelsin diye tüm kış söylenen ben bu durumdan pek hoşnut olduğumu söyleyemicem şuan için🙂 Sanırım jean giymek istersek bu yaz boyfriend jeanleri çok daha uygun olucak. Ben daha denemedim, bu resim ilham olsun🙂

  2. Itır May 15, 2009 at 2:01 pm #

    Bazen oluyor öle sevmediğin halde beğenebiliyorsun.Belki de taşıyandan kaynaklanıyordur bu durum tamamıyla:)Kiminde çok kötü oluyor, kiminde ise tam tersi:)

  3. MISSRED'S DIARY May 15, 2009 at 2:41 pm #

    Z fashion; yazın en iyisi etek, elbise, şort zaten. Skinny’le yaşadıklarını çok iyi anlıyorum çünkü ben de yaşıyorum:)Itır; evet haklısın, hatta bazen kendine yakıştıramadığın şeyleri bile beğeniyorsun kendinde. Belki zamanla gözümüz alışıyor bazı görüntülere, onun da etkisi var.

  4. Salıncakta iki Kişi May 15, 2009 at 6:48 pm #

    bence bu goruntude marifet jean’den ziyade boynuna bagladigi $al, sapka ve sala$ gomleginde. 3’u bir araya gelince jean insanin gozune batmiyor🙂 bu arada boyfriend jean olayina bende hala alisamadim, kendime yakistiramiyorum ama bazilari guzel kombinliyor…

  5. MISSRED'S DIARY May 16, 2009 at 10:28 am #

    Salıncakta İki Kişi; üst salaş olunca alttaki bol pantolon da göze batmıyor evet haklısın. Aslında boyfriendlerin güzel modelleri var denemek lazım ama ben de paça kıvırmayı sevmiyorum.

  6. nefes May 16, 2009 at 11:16 am #

    bende bugün çalışıyorum. sanırım sende işyerindesin. vakit bi türlü geçmiyor. ben deıchmann ın bi sandaletini çok beğendim ama çok kararsız kaldım. bana yardımcı olurmusun? senin ayakkabı zevkini beğeniyorum. linkini yollayabilirim.hatta buraya yazayım ; http://www.deichmann.com/katalog/index.html?lang=lang_tur&cat=_tr_09_GracelandBeileger buradaki 1 174 520 kodlu olna. görüşünü bekliyorum.

  7. MISSRED'S DIARY May 16, 2009 at 11:36 am #

    evet çalışıyorum hala işteyim. Nefes ayakkabıya baktım,katalogdan güzel gözüküyor beğendim, şekil şemal renk itibariyle trendy bir model. Orada görüp deneyip beğendiysen hele, ne duruyorsun bitmeden al.:)

  8. nefes May 16, 2009 at 12:35 pm #

    çok teşekkür ederim. gördüm 38 nosunu denedim 39 numarası başka yerde vardı. ayırdılar bugün alacağım.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

