B.N.G.? 54

18 May




Haftasonu fotoğraf makinesini iş yerinde bıraktığım için fotoğraf çekemedim. Benim için alışveriş ve gezmeyle dolu güzel bir haftasonuydu. Cumartesi günü annemle deli gibi gezdik:), mekan yine Bakırköy’dü. Annem alışveriş konusunda en güvendiğim insanlardan biri, kendisinin biraz marka takıntısı olsa da (şaka yapmıyorum) kaliteli ve değişik şeyleri bulup çıkarmakta üstüne yoktur. Kendim için aynı şeyi söyleyemeyeceğim çünkü ben alışveriş için bir sürü kriter ararım.
1- Mağaza çok kalabalık olmamalı ( genel olarak+ kasa + kabinler)
2- Mağaza pazar yerine dönmüş olmamalı, düzenli olmalı.
3- Kesinlikle arkamda dolaşan görevlilere tahammülüm yok, baktım ki biri “buyrun” diyip arkamdan takip ediyor, girdiğim gibi çıkarım. Kötü günümdeysem ” siz böyle takip ettikçe ben bakamıyorum” bile derim. Kabinde giyinirken “oldu mu?” diye diğer taraftan soran arkadaşlar bile var, ya bir huzur ver dimi ama?
4- Mümkün olduğu kadar rahat giyinmiş olmalıyım, çantam ağır olmamalı. Elimde bir sürü poşetle alışveriş yapamam. Rahat giyindiğim gibi, bu aynı zamanda kolay çıkarılabilir olmalı, üşendiğim için denemediğim ve bıraktığım o kadar çok şey var ki!!!
Bunlar benim rahat ve doğru alışveriş için olmazsa olmazlarım. Her durumda ve her ortamda alışveriş yapamıyorum yani, sıkıntı basıyor bana:)
Neyse cumartesi günü anne gözetiminde yapılan alışverişin ardından, pazar günü akşama doğru kendimizi Yeşilköy’e attık. Yenilen yemeklerin, içilen kahvelerin ve tabiki dondurmanın ardından evimize döndük.
Üst: Mango
Jean: Fabrika
Babet : Graceland

12 Responses to “B.N.G.? 54”

  1. Itır May 18, 2009 at 9:13 am #

    3. madde var ya benim de tahammülün yok:)Ben de çoğu zmana kendimi tutamayıp fırça atyom görevlilere.Bir de minik butiklere giremiyom, özellikle Nişantaşı civarındaki.Genelde mağaza sahiplerinin günü havasındalar, ondançekiniyo insan.:))

  2. nefes May 18, 2009 at 9:22 am #

    bugün olmamış diyeceğim. çok açık ve net bi şekilde. sarı çizgili seni biraz kilolu göstermiş. alışverişte yazdıklarına aynen katılıyorum artı ben yanlız gitmeyi tercih ediyorum. böylelikle kıskançlık yanındakini sıkılması gibi durumlardan uzaklamış oluyorum. annemle gitmiyorum çünkü almayım diye elinden geleni yapıyor. haftasonu deıchmandan sandalet aldım fakat gösterdiğim değil. pembeli kahveli renkli bantlı ultra topuklu bişi.sen neler aldın alışverişinde ?

  3. MISSRED'S DIARY May 19, 2009 at 6:32 am #

    Itır; müşteriye yardımcı olmakla müşteriye yapışıp boğmak arasındaki o ince çizgiyi belirleyemiyorlar. Nefes; aslında o çizgiden değil, oldukça bol bir üst olmasından kaynaklıyor sanırım. Geçen sene dar oluyordu şimdi bol:))) ama haklısın senin yorumundan sonra ben de baktım evet kilolu duruyorum. Buarada merak ettim ayakkabını, düşündüğüm ayakkabı mı acaba? Ben 2 pantolon, 2 bluz, 2 ince hırka ayrıca kozmetik bişiler aldım:)))

  4. yasemin May 19, 2009 at 10:09 am #

    Düşüncelerine aynen katılıyorum.Partiye gider gibi tam takır giyinip alışveriş yapabilen insanlara da hayranım gerçekten. Bi de dediğin gibi herşey bi tarafa atılıysa normalde beğeneceğim şeylere bile bakmıyorum, sinir oluyorum çünkü.Geçen de hotiçte yüzde elli indirim vardı hatırlarsın anneler günü için, ayakkabı bakayım diye gittim ama resmen ayakkabılar havada uçuyordu, o kadar iğrenç gözüküyordu ki herşey, vitrinden görüp geri döndüm. Bizim insanlar da bi ilginç, yanından geçmedikleri mağazaları sanki her sezon 5 ayakkabı alırlarmış gibi sahipleniyorlar bi anda.ben de onu anlamıyorum.

  5. MISSRED'S DIARY May 19, 2009 at 11:10 am #

    Yasemin; ben karar verdim biz kaliteli ve doğru alışveriş yapabilen bir toplum değiliz. Geçen gün park bravo’nun genel müdürüydü galiba, outletlerden çok kar ettik, bazı mağazalarımızı outlete çevirdik dedi. Sırf ucuz diye belkide 1 kere giyeceğimiz şeyleri eve doluşturuyoruz. Aslında yine aynı parayı harcıyoruz ama çok parça alıyoruz, onlarda dolap doldurmaktan başka bir işe yaramıyor. Ve evt ucuz bişi gördük mü piranalar gibi atlıyoruz:)))

  6. nefes May 20, 2009 at 7:27 am #

    seni çok oyalıyorum ama aldığım ayakkabınında linkini vereyim bi bak.http://www.deichmann.com/katalog/index.html?lang=lang_tur&cat=_tr_09_P1 koduda 1 241 929 en altın bi üstündeki kahveli pembeli sandalet. ayakta çok şık duruyor. fiyatıda zaten tartışılmaz çok çok uygun. aldıklarını iyi günlerde sağlıcakla kullan. buradada görürüz zaten.

  7. nefes May 20, 2009 at 7:29 am #

    kataloğu açınca 3. sayfada🙂

  8. MISSRED'S DIARY May 20, 2009 at 8:13 am #

    nefes; tam tahmin ettiğim ayakkabı, geçen sene bu ayakkabının aynısı Nine West’te vardı. İyi ki almışsın, çok şık. Güle güle giy:)) buarada beni oyalamıyorsun, bu paylaşımlar beni mutlu ediyor:)

  9. nefes May 20, 2009 at 9:07 am #

    çok teşekkür ederim.fotoğraf makinem gelsede artık kombin yapıp paylaşabilsem …

  10. MISSRED'S DIARY May 20, 2009 at 9:08 am #

    evet:) evet:))

  11. fashionbysiu May 23, 2009 at 10:20 pm #

    artık yüzünü de iyice açıyorsun şu bakırköy-yeşilköy hattında bir gün pişti olacağız🙂

  12. MISSRED'S DIARY May 24, 2009 at 1:52 pm #

    hehe evet ama ben seni tanıyamam biraz daha açman lazım, yine de sen beni tanırsan mutlaka konuşalım:))))

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

