B.N.G.? 55

20 May





Bugün yüzüm neredeyse açık sayılır, artık sokakta görseniz tanırsınız sanırım:))) Bu aralar yüzümü açma eğilimindeyim, tam da karar vermiş değilim. Esas çekindiğim nokta artık iş ortamında görülmesini de geçtim, alakasız sitelerde farklı amaçlar için kullanılıp kullanılmayacağı. Yani internet ortamında ne olacağı belli olmuyor biliyorsunuz, düşünsenize arkadaşlık adı altında abuk sabuk siteler var, bunlardan birinde ya da hiç olmayacak bir yerde kendimi görsem ya da bir olay olsa sinir olurum herhalde. Bazen de acaba bu konuda fazla paranoya mı yapıyorum diyorum. Velhasıl ruh halim bundan sonra olacaklara ışık tutacak, artık beraber göreceğiz ben de karar vermiş değilim henüz:)

Gelelim bugünkü kıyafetimize. Dün okuduğum ve gördüğüm o kadar ceket kombininden sonra sanırım bugün ceket giymem kaçınılmazdı. Sabah kalktım, hava serindi ve dedim ki ” evet bugün ceket giyilecek” Bu ceketi Mango’nun Mango olduğu yani pazar yerine dönmediği dönemlerde annem zorla aldırmıştı, ben istememiştim, o zamanlar spor ayakkabıdan ve jeanden başka bir şey giymeyen bir insan için böyle bir ceket kesinlikle gereksizdi, dolap bekleyecekti. Yaklaşık 10 senelik geçmişi olan bu ceketi belki 10 defa giymemişimdir, yok yok giymişimdir. Sonuçta bu ceketi iyiki zorla aldırmış annem, joker bir parça diyebilirim, bir kaç kez kurtarıcı olduğu da bir gerçek.

Ceket : Mango
Üst: Mango
Jean: Network
Ayakkabı : Nine West

15 Responses to “B.N.G.? 55”

  1. nefes May 20, 2009 at 9:08 am #

    benimde böyle bi ceketim vardı. ama tarih oldu… kombinin hoş olmuş. tshirtin mangodan ne zaman aldın?

  2. MISSRED'S DIARY May 20, 2009 at 10:11 am #

    nefes; sanırım 2-3 ay olmuştur ama her gittiğimde görüyorum ayrıca pazarda bile gördüm geçen gün.

  3. nevruz May 20, 2009 at 2:56 pm #

    evet yüzümüz artık tamamen gözüküyor diyebilirim ama yolda karşılaşmamız gibi bi ihtimal yok, olsa kesin nasılsınız missred’s hanım der gelirdim yanınıza ;))ama evet kaygılanmakta haklısın kötü niyetli bir sürü insan var,ceket güzel olmuş gerçkten anneler her zaman olduğu gibi haklı

  4. MISSRED'S DIARY May 20, 2009 at 3:09 pm #

    nevruz; başka şehirdesin galiba???? evet nevruz kötü niyetli insan çok, her gün neler duyup dumur oluyorum, benimde başıma saçma bir mevzu gelsin istemiyorum, bakalım sonuçta yüzümü göstersem nolcak göstermesem nolcak bi de o var. Ve evet benim annem kesinlikle üstün bir zevke sahip, neyi onun zoruyla alsam giydiğimde herkes beğeniyor:))

  5. Salıncakta iki Kişi May 20, 2009 at 3:45 pm #

    blogunda bir zamanlar diyet yaptigini okumustum, umarim birakmissindir cunku cok fit ve formda gorunuyorsun. Bloga fotograf ekleme konusunda da bende senin yasadigin gel-gitleri yasiyorum. Eskiden eklerdim, sonra bir sitede fotografimin kopyalandigini gorunce blogumdaki tum fotograflarimi sildim, kopyalanan fotografimin uzerinde watermark bile vardi-yani pekte etkili olmamis-kisaca benim basima gelmez dememek gerekiyormus cunku gelebiliyormus🙂 Tedbirli olmakta fayda var…

  6. Itır May 20, 2009 at 3:56 pm #

    Korkunun ecele faydası olmaz derler:)))))İşin geyiği bir yana ,haklısın aslında.Gerçekten resimlerin saçma sapan kullanılma ihtimali rahatsız edici!Ceketin hiç de 10 senelik gibi durmuyor.Ben bugun seni beğendim:)

  7. MISSRED'S DIARY May 20, 2009 at 7:06 pm #

    Salıncakta İki Kişi; diyet bitti epey oldu, ama hemen kilo alan bir bünyem olduğu için sanırım ben ömür boyu diyette olucam çünkü bi daha o kadar kilo almak istemiyorum.Yüzümü açıp watermark koyarım diyordum al işte o bile kar etmiyor demek ki! Dediğin doğru tedbir şart!Itır; İşte sürekli askıda olduğu için yeni gibi duruyor, çoluğuma çocuğuma bile kalır bu ben söyliyim:)))

  8. Styleseeking Zurich May 20, 2009 at 8:34 pm #

    Bencede fizigin cok hos, kiyafetin ne kadar da yakismis!! Bir de sac rengini cok begendim ben!! Nesli

  9. MISSRED'S DIARY May 20, 2009 at 8:52 pm #

    Nesli; dediğim gibi epey bir süre kiloları vermeye uğraştım en sonunda amacıma ulaştım, o yüzden böyle iltifatlar almak beni nasıl mutlu ediyor bilemezsin:)) saçıma gelince yeni boyattım dipler iyice çıkmıştı, bu sefer röfle değil sadece dip boya yaptırdım ve ben de sevdim bu yeni rengi:)

  10. http://www.denizbaran.com/ May 21, 2009 at 12:42 pm #

    Saclar ha-ri-ka!Benim anladigim annelerin sozunu dinlemek lazim ceket nefis olmus sana😉

  11. MISSRED'S DIARY May 21, 2009 at 12:55 pm #

    sağol Denizcim sen de harikasın:)))) evet annemin zevkini gözüm kapalı kabul ediyorum artık.

  12. www.lacheen.org May 21, 2009 at 3:00 pm #

    Uzun ceket süper, iyi ki dolap detoksuna kurban gitmemiş :=)) Bu arada blogunda en sevdiğim adam ve şarkısı çalıyor, süper :))

  13. MISSRED'S DIARY May 21, 2009 at 4:20 pm #

    iyi ki valla öyle neler gitti kilo aldıktan sonra bir daha olmaz diye, şimdi arasıra aklıma geliyor, attığımı farkedince sinir oluyorum. Senin gibi yetenekli değilim ki kesip biçip yeniden yaratayım:)))))

  14. Redirection to Life May 21, 2009 at 7:12 pm #

    blogunda çalan şarkı süper🙂

  15. MISSRED'S DIARY May 21, 2009 at 7:34 pm #

    kanye west !! ben de çok seviyorum bu şarkıyı sen de tadını çıkar:))

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

