B.N.G.?56

22 May



Bugün çok stresli ve yoğun bir gün. Sabahtan beri gereksiz bir telefon trafiği üstüne bir takım aksilikler pek iyi değilim yani. İki arada bir derede bugünün fotoğraflarını çektim ama, bu benim en ulvi görevim çünkü:)) Aslında yine içimde fırtınalar kopuyor, yani bir patlama yazısı yazacağım ama vaktim yok. Buarada hırkamın ne kadar güzel olduğunu size gösterebilmek için binbir fotoğraf çektim ama yok belli olmuyor, sanırım fotoğrafları büyütürseniz biraz daha anlaşılacak hırkanın ince dokusu, aynı zamanda bir yere takıldığı zaman mahvolacak bir hırka bu, o yüzden dikkatli kullanmaya çalışıyorum.

Bu sefer sondan başa doğru;
ayakkabı: Graceland
jean : Levis 507
iç: ????
hırka : Network

8 Responses to “B.N.G.?56”

  1. Shopaholic May 22, 2009 at 10:17 am #

    Hırkana ve içindeki gri bluza bayıldım! Merak etme hırkan yeteri kadar güzel görünüyor daha yazını okumadan ekrana yapıştım çünkü ne kadar güzel hırka diye 🙂 Bu arada 3. fotoğrafta yüzünün görünen kısmından Jessica Alba’ya benzettim seni 🙂 Bilmem doğru tespit midir ama.. 🙂 :*

  2. Jojee May 22, 2009 at 10:28 am #

    bayıldım çok hoş ve rahat gözüküyorsun

  3. MISSRED'S DIARY May 22, 2009 at 10:59 am #

    shopaholic ve jojee; beğenmenize sevindim.Genelde hep basic şeyler aldığım için bu hırka bana orijinal geldi o yüzden bunu size de aksettirebilmek istedim:))jessica Alba’ya gelince bilmem kimse benzetmedi şimdiye kadar, ama benim yüzüm biraz daha uzun yapılı sanırım.

  4. nefes May 22, 2009 at 11:43 am #

    hırkana bayıldım bitrtim. çok ama çok yakışmış. içindekide çok hoş. tam point 🙂

  5. Minenin Takilari May 22, 2009 at 11:43 am #

    kıyafet pek güzel ama boynun biraz boş kalmış canım, şık bir kolye iyi giderdi 😉

  6. MISSRED'S DIARY May 22, 2009 at 11:57 am #

    Nefes; sağol canım:))Minenin Takıları ; çok haklısın ama ben kolye takınca kaşınmaya başlıyorum:((( Her zaman değil ama bilmiyorum neden o minicik kolyeler bile bazen beni boğacakmış gibi geliyor. O yüzden ten temasının daha az olabileceği kış günlerinde tercih ediyorum ya da yazın evden çıkarken taktıysam bir süre sonra yani ilk kaşınma belirtilerinden sonra hemen çıkarıyorum yoksa afakanlar basıyor bana:(

  7. anka May 23, 2009 at 9:04 am #

    Süpersinnn.Sessiz takipçilerindendim,ses vermeye karar verdim :))

  8. MISSRED'S DIARY May 23, 2009 at 9:27 am #

    anka; teşekkürler:) ses vermeye karar verdiysen sen de SÜPERsin:))))

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

