My new shoes and bags:))))

24 May



Haftasonu bilinçli bir şekilde kırmızı ve beyaz bir ayakkabı almak üzere alışverişe çıktım. Benim bu 2 senedir süregelen kırmızı ayakkabım yok- beyaz ayakkabım yok söylenmelerimden artık U.’da (eşim olur kendisi) bıkmış olacak ki konunun kapanması için benim bir an önce onlara sahip olmamı istiyordu. Kaçırdığı bir nokta vardı, o da bu 2 renk sırasını savınca başka renklere sıra gelecekti ve ayakkabı çılgınlığı devam edecekti. Bu kadın bünyesi hep daha fazlasını isteyecekti:)))

Alışverişin yönü ayakkabıdan sonra çantaya da saptı doğal olarak. Bundan daha normal bir sapış olamaz değil mi?:)))) Yalnız dünkü ayakkabı-çanta alışverişimin en ucuz ama en nadide parçası, kırmızı ayakkabılar.Neden mi? Yıllardır rugan olmayacak- koyu kırmızı olacak- burnu kapalı olacak- topuğu fazla olmayacak- topuğu tahta olmayacak- burnu sivri olmayacak gibi olmazsa olmaz kriterlerle aradığım ve hiçbir yerde bulamadığım (özellikle son dönemde ilk kırmızı ayakkabı furyası yok artık biliyorsunuz) ayakkabıları dün ümitsizce gittiğim Deichmann’da 30 TL’ye buldum ya bir kadın daha ne ister bilmiyorum???

Buarada fotoğraf çekmeyi sevdiğimi daha önce söylemiştim, malesef yoğunluktan pek vakit bulamıyorum ve kendimi daha fazla geliştirmek istediğim halde yapamıyorum. Dün aldığım ayakkabıları bir katalog çekimiymişcesine sizlerle paylaşarak değişik birşeyler yapmak istedim, umarım beğenirsiniz.

1. ayakkabı: divarese
1.çanta: Bilik Deri

2.ayakkabı: Deichmann
2.çanta: Aldo

NOT: Dün Carousel ve Capacity’de ki bütün ayakkabıcıları gezdiğim kadarıyla inanılmaz bir PEMBE ayakkabı furyası var, ayrıca her türlü taşlı-gümüş-altın sandaletler gladyatör tarzı ayakkabılardan çok çok daha fazlaydı. Sanırım bu da Türk kadınının istekleri doğrultusunda şekillenmiş bir durum:)))

24 Responses to “My new shoes and bags:))))”

  1. Jojee May 24, 2009 at 7:02 pm #

    BAYILDIM şu ara zincirli çanta krizim olduğundan dolayı iki çantaya da bittim ne kadara aldın tatlım:) ben keşfetmeye gidebilirim:)

  2. Jojee May 24, 2009 at 7:02 pm #

    BAYILDIM şu ara zincirli çanta krizim olduğundan dolayı iki çantaya da bittim ne kadara aldın tatlım:) ben keşfetmeye gidebilirim:)

  3. Shopaholic May 24, 2009 at 7:13 pm #

    Hepsi de çok güzel 🙂 Güle güle kullan.

  4. Itır May 24, 2009 at 7:15 pm #

    Ben ikisine de bayıldım:)ama kırmızlar kesinlikle çok güzeller..Güle güle giyin:)

  5. keLebek May 24, 2009 at 8:20 pm #

    çok cici hepsi Missredcim güle güle kullan iyi günlerde =)beyazlı seriye bayıldım (:

  6. MISSRED'S DIARY May 24, 2009 at 8:28 pm #

    Herkese yorumları için teşekkür ederim. Jojee; aslında ikisi de portföy çanta zincirleri ayrıca vardı içlerinde. İlki 50 TL.’ydi ama bir çanta daha aldım indirim yaptılar biliyorsun AVM dışındaki mağazalarda pazarlık yapabiliyosun o 40 tl’ye geldi. Kırmızı olan da 79 tl.’di. Yalnız sen chanel tarzı zincirli çanta istiyorsan o da var Aldo’da 79 tl.ye. Ben de yüzde 50 indirim var diye heveslenmiştim, meğer çantalarda yokmuş sadece ayakkabılarda varmış:(

  7. http://www.denizbaran.com/ May 24, 2009 at 8:50 pm #

    Gule gule eskit 😉 Beyaz ayakkabilar tam benlik, cantalarsa zinciriyle ya da clutch olarak 2 sekilde kullanlilabilir oldugu icin zaten Bingo!Eeeee daha ne olsun guzel bir alisveris olmus!

  8. Z FASHION May 24, 2009 at 8:53 pm #

    Öncelikle çekim bir harika olmuş, yazıyı okumadan önce resimleri sitelerinden alıp koydun zannettim. Ayakkabılar ve özellikle Aldo çantayı çok beğendim, güzel günlerde giy! 🙂

  9. Alışveriş Cini May 24, 2009 at 8:57 pm #

    Süper süper aldıklarım. Her birini çok beğendim, ama favorim kırmızı set. O çantadaki fırfırlar ne tatlı durmuş öyle. Harika, güle güle giy tak hepsini 🙂

  10. Jojee May 24, 2009 at 10:24 pm #

    chanel çanta ah ah benim rüyam:)senin çantalarında çok hoş çok beğendim bende gittiğimde uğramam gerek.Açıklama için çok tşkkür ederim cicilerini iyi günlerde kullanman dileğiyle xoxo:)

  11. MISSRED'S DIARY May 25, 2009 at 6:29 am #

    herkese yorumları için çooook teşekkürler:))))

  12. nefes May 25, 2009 at 7:15 am #

    iyi günlerde kullan. kırmızı papişini bende denemiştim. ama kırmızım olduğu için almamıştım. deıchmanda kafesli bi deri sandalet kestirdim gözüme açık mor ve bej rengi olan. fiyatı 89,90 alsammı diye düşünmekteyim.

  13. MISSRED'S DIARY May 25, 2009 at 7:29 am #

    5th avenue serisinden mi? çünkü bi onlar nispeten daha pahalı. Valla nefes yazlık kıyafetlerine şöyle bir bak, hangi renge ihtiyacın var, nasıl bir ayakkabıya ihtiyacın var belirle. Sonra ona göre al, çünkü yazın daha renkli giyindiğimiz için her renkten olsun istiyoruz, kışın bir siyah bir kahverengi yetiyor ama yazın insan o renk de olsun, bu da olsun diye bir sürü ayakkabı alıyor, ondan sonra yine hep aynı rahat ayakkbıları giyip çıkıyoruz, yeni ayakkabılara 2-3 defa sıra geliyor. İhtiyacım var diyorsan al yani.

  14. moda tasarım stil May 25, 2009 at 7:41 am #

    ürünlerin çekimini çok güzel yapmışsın devamını bekliyoruz..aldığın şeyler çok güzel güle güle kullanman dileğiyle

  15. nefes May 25, 2009 at 8:50 am #

    valla bende aynı şeyi düşündüğüm için renkli pempeli iade edip tek renkli almak istiyorum. bende çok renk olsun istiyorum ama ayda 1 2 kez giyiyoruz.

  16. MISSRED'S DIARY May 25, 2009 at 8:56 am #

    M.T.S ; teşekkürler:)Nefes; o zmn yeni aldıklarını bir bak nelerle giyerim diye baktın çok fazla seçenek olmuyor, tek renkliyle değiştir.

  17. nevruz May 25, 2009 at 11:15 am #

    wow!muhteşem tek keimeyle hepsine ayrı ayrı bayıldım çok zevkli seçimler gerçekten kırmızı çanta kokoş ama fermuar detayları fln çok hoşama gitti güle güle kullanman dileğiyle fotoğrafları bende sitelerden alıntı zanettim profosyonel gibi çok başarılı devam;))

  18. MISSRED'S DIARY May 25, 2009 at 11:28 am #

    nevruz pek kokoş biri değilimdir aslında ama hep düz şeyler almaktan sıkıldım, biraz hareket olsun elim hep düz şeylere gidiyor bu sefer biraz değişiklik yapayım dedim. Haha fotoğrafçı mı olsam napsam??? aman şimdi fotoğrafçılar kızar, o kdar kolay olmayacağını biliyorum

  19. yasemin May 25, 2009 at 7:31 pm #

    kırmızı çantaya tek kelimeyle bayıldım bence süper!

  20. tweety May 25, 2009 at 8:26 pm #

    missred’s diary ne güzel çekmişsin resimleri ; zaten süper çekiyordunda internet ortamı bunu bilmiyordu.buarada; pembe furyasına sadece bir gün dayanabildim.sana gösterdiğim ayakkabıları aldım rahatladım ohhhh beeee :))))

  21. MISSRED'S DIARY May 25, 2009 at 8:53 pm #

    o pembe ayakkabıları almana neden hiç şaşırmadım acaba?:)))))

  22. tweety May 26, 2009 at 5:19 pm #

    neden :))))

  23. tweety May 26, 2009 at 5:21 pm #

    şaka bir yana aldım dün de giydim aşırı topukluymuş onu anladım 🙂

  24. MISSRED'S DIARY May 26, 2009 at 5:56 pm #

    neden olacak ayakkabılara bakışını gördüm de ondan, tabi işte biraz zor giyersin.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

