Z Fashion’a sevgiler:)))

24 May








Z Fashion bu postunda yukarıdaki gibi gladyatör istediğinden ve Shoetek ile Bershka’da gördüğünden bahsetmişti. Ben de cumartesi günü zaten kırmızı bir ayakkabı bulmak üzere bütün ayakkabıcıları gezeceğimi ve yukarıdaki gibi modelleri ona fotoğraflayacağımı söylemiştim ancak pek birşey bulamadım nerdeyse hiç görmedim, gördüğüm çok daha uzundu ve onu da fotoğraflayamadım. Ayakkabıcılar dışında Zara’ya da bakacaktım ancak orayı atlamışım, eminim orda olan da gereksiz pahalıdır. Sonuç olarak kendisi için küçük bir araştırma yaptım, bu sitelerden bir alışveriş sanırım kargo bedeli dahil çok daha ucuza gelecektir.

İlk 2 fotoğraf gojane, 3. cutesygirl, diğer fotoğraflar urbanog Bu sitelerden hiç alışveriş yapmadım, dolayısıyla gönderim durumları nedir, kargo bedelleri nedir bilmiyorum. Tek bildiğim bir sürü güzel model olduğu ve fiyatlarının çok çok ucuz olduğu. Yukarıdaki modeller 15-22 $ arasında değişiyor. Mesela Steve Madden’de aynısı bulunan en üstteki model 99$ iken burada 17$ gibi birşey, komik değil mi? Ben en çok 1.3.ve 5. modelleri beğendim, siteleri incelerseniz daha da model ve renk seçeneği var.

7 Responses to “Z Fashion’a sevgiler:)))”

  1. Z FASHION May 24, 2009 at 10:47 am #

    Missred çok çok teşekkür ederim, 1 ve 3 resmen aynısı, hemen bakıyorum 🙂

  2. zui May 24, 2009 at 10:54 am #

    1,3 ve sonuncuya bayıldım!!sitelere hemen bakıorm

  3. Nil May 24, 2009 at 11:02 am #

    Ben de bu siteleri kullanıyorum ama Amerikada bir tanıdığınız varsa ona yollatmak en mantıklısı buraya gönderim ücreti $30 civarı olduğu için toplamı yine Türkiye fiyatlarına denk düşmüş oluyo. Ben anca burda bulamayacağım şeyleri direk Türkiye’ye istetiyorum buradan alacağımla aynı paraya gelmiş oluyo öyle olunca da

  4. MISSRED'S DIARY May 24, 2009 at 1:50 pm #

    Z Fashion; bişi değil esas buralarda bişi bulamadığıma sinir oldum:)Zui; bak daha neler var, insan hepsinden istiyor:))Nil; o da ne sinir dimi?ayakkabıya 15 $ kargoya 30$. en iyisi pek yakında Türkiye’ye gelecek bir tanıdığı denk getirmek:))

  5. Jojee May 24, 2009 at 2:46 pm #

    çok tatlı modeller ama kullanışlı olur mu merak ediyorum shoe tek te de bulabilrsiniz bu modelleri

  6. yasemin May 24, 2009 at 4:15 pm #

    ben 2. yi beğendim, ama bu tür ayakkabılar da bacakları oldugundan daha kalın gösteriyor…

  7. MISSRED'S DIARY May 24, 2009 at 4:35 pm #

    jojee; mini etek ve şort dışında diz hizasında veya altında kıyafetlerle sanırım şık durmaz ve bacağı kalın gösterebilir, skinny jeanle ve normal jeanlerle de olur yani o kadar da kullanışsız olmaz herhalde.yasemin; evet doğru benim de bacağımın altı normalden kalındır yani çok zayıf bacaklılarda sorun olmaz da benim gibi alt bacağı kalın olanlarınkini daha kalın gösterecektir.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

