B.N.G 57?

25 May



İlk fotoğrafı bu postuma gönderme olsun diye koydum:))) U.’ya sence böyle nasıl oluyor diye sordum, o da beğenmiyor. Neyse gelelim bugün giydiklerime;

Hırka: Network
t-shirt : bakırköy c.tesi pazarı
jean: fabrika
ayakkabı: deichmann( graceland)
çanta: Bilik

18 Responses to “B.N.G 57?”

  1. nefes May 25, 2009 at 7:17 am #

    hırkana bayıldım çok cici olmuşsun. ama kırmızı papişinle yeni çantanı kombin etseydin daha bi şık olurdu. yada kırmızı bi takı olsaydı.

  2. MISSRED'S DIARY May 25, 2009 at 7:21 am #

    büyük çanta almam lazımdı Nefesçim, ona sığdıramazdım malesef:(( takı konusunda her zmn özürlü bir insan olmuşumdur, takı özellikle yazın beni kaşındırdığı için hiç aklıma bile gelmez şöyle bir kolye takayım kıyafetin havası değişsin falan:)

  3. moonliiin May 25, 2009 at 7:28 am #

    çok güzel olmuş, ayakkabıları güle güle kullanın, deichmanna hep şüphe ile bakmıştım ama bu ayakkabılar fikrimi değiştirdi:)ama bu fotoda beni en çok vuran şey çanta oldu, harikaa…bilik nerede öğrenebilir miyim?

  4. Alışveriş Cini May 25, 2009 at 7:43 am #

    Çok güzel olmuşsun, hırkana bayıldım. Kırmızı topuklular çok şirin duruyorç Ama ufak bir kırmızı daha ekleseymişsin çok daha güzel olacakmı. Çanta, takı veya saç aksesuarı olablilir 🙂

  5. MISSRED'S DIARY May 25, 2009 at 7:50 am #

    Moonliin teşekkürler yorumun için. Öncelikle Deichmann kalite olarak iyi değil deniyor ama benim 2-3 senelik hala giydiğim babetlerim var. Yani ben ordan bir sürü ayakkabı aldım daha bir şikayetim olmadı. Hakiki deri olmadığı için bazı modeller tabiri caizse pazar malı gibi görünüyor ama yani onlarda zaten kendini belli ediyor. Bilik Deri ise Bakırköy’de çok eski bir çantacıdır. Hem Guess, Vakko gibi markalar satar hem de kendi markasını. Sana yer tarif edecekken çok teferruatlı bir sitesi olduğunu gördüm, orayı inceleyebilirsin yalnız benim çantamda var orda ama fiyatı bu değildi ben 70’e aldım, fiyatlar yanıltmasın yani seni.http://www.bilikderi.com/web/wbst/index.aspx

  6. MISSRED'S DIARY May 25, 2009 at 8:00 am #

    Alışveriş Cini; aynı eleştiri Nefesten de geldi. Sanırım aksesuar konusunda kendimi geliştirmeliyim.:))

  7. Elvan May 25, 2009 at 8:27 am #

    Canım kıyafetin çok güzel bayıldım bayıldım…

  8. nefes May 25, 2009 at 8:48 am #

    neyse neyse ilk fotoğraftaki kırmızı kalpler kurtardı diğelim. ama kırmızı bi bilezik takabilrisin. kolye takamadığını biliyorumda.

  9. MISSRED'S DIARY May 25, 2009 at 8:53 am #

    elvancım teşekkür edeim.Nefes; benim takıya yönelme zamanım geldi galiba:)

  10. fashionbysiu May 25, 2009 at 10:25 am #

    bence gayet güzel ben tek bir parçanın başka renk olduğu kombinleri çok severim 🙂 illa birşeye uydurma gereği duymam 🙂 hırka nefismiş:)

  11. moonliiin May 25, 2009 at 1:48 pm #

    teşekkürler…

  12. MISSRED'S DIARY May 25, 2009 at 2:18 pm #

    Teşekkürler Siucum, tabi sonuçta o da bir tarz, tek bir rengi kullanıp o renge dikkat çekmek.

  13. nefes May 25, 2009 at 2:52 pm #

    müziğini değiştirmisin. bu parçada çok güzel..

  14. MISSRED'S DIARY May 25, 2009 at 6:59 pm #

    Barcelona filminden.

  15. tweety May 25, 2009 at 8:20 pm #

    benim hatam benim hatam! ben söz vermiştim!!! bütün yorumlara cvp olarak söyliyim kırmızı kolyesini ben yapıcam :))

  16. MISSRED'S DIARY May 25, 2009 at 8:51 pm #

    tweety bende kulakların çınlasın diyecektim. Bak herkes benden takı bekliyor:)

  17. tweety May 26, 2009 at 5:18 pm #

    açılın acilen takıcı kuruyorum buralara 🙂

  18. MISSRED'S DIARY May 26, 2009 at 5:54 pm #

    ya evet senin gibi takıcı arkadaşım var, takın yok diye eleştiri geliyor:(

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

%d bloggers like this: