J’adore Jean Seberg

26 May





Jean Seberg ; (1938-1979)

Teoman’ın ” kısacık kestirip saçlarını, içtin ilk sigaranı” dediği şarkı var ya işte kızın esin kaynağı Jean Seberg.

Kısa saçın bu kadar yakıştığı bir kadın daha var mı? Bence YOK.

15 Responses to “J’adore Jean Seberg”

  1. nefes May 26, 2009 at 11:15 am #

    kesinlikle çok güzel :)) bende istiyorum hem çok kullanışlı hemde bence çok seksi..

  2. MISSRED'S DIARY May 26, 2009 at 11:35 am #

    aynen ben de kısa saçı kesinlikle daha seksi buluyorum.

  3. moda tasarım stil May 26, 2009 at 12:22 pm #

    herkese yakışmayan bir model..yüzü modeli çok iyi taşıyor..yakışsa hemen kısaltırım ama bana yakışmaz:S

  4. MISSRED'S DIARY May 26, 2009 at 12:25 pm #

    bu kadar olmasa da biraz daha uzununu kestirmiştim ama bu kadarına cesaret edemedim hiç, uzatmaya karar verince zor oluyor, modeli bozuluyor saçın.

  5. Anonymous May 26, 2009 at 2:19 pm #

    ben hep teoman ın o şarkıdaki esin kaynağının leon daki mathilda olduğunu düşünmüştüm bu olduğuna emin misin?

  6. Itır May 26, 2009 at 2:57 pm #

    Benim bi dönem böle idi.Ama bir farkla.Dik dik duruyordu:)Çünkü saçlarım yanmıştı boydan.Platin sarıya çevirirken kestaneden dayadılardı ilacı:)))

  7. MISSRED'S DIARY May 26, 2009 at 3:06 pm #

    Ya ben bunu Teoman’ın röportajında okudum sanki ya da başka bir yerde okudum, benim fikrim değil yani. Ancak bir; Mathilda’nın saçları kısacık değil, iki; filmde Jean Seberg sürekli sigara içiyor ve sigara bağlantısı da ordan geliyor. Kaynak veremiyorum ama sen neden Mathilda diye düşündün?Itır; demek ki her Türk kadının böyle bir macerası var:))))

  8. KIRMIZI May 27, 2009 at 8:17 am #

    kesinlikle katiliyorum… muhtesem bence de… bi donem ben de kestirmistim, buna yakin… ama sonra uzatmak isteyince cileden cikariyor bu model… sevgiler…

  9. MISSRED'S DIARY May 27, 2009 at 9:21 am #

    Kırmızı; uzatması zor olmasa benimde hep tercihim bu yönde olurdu herhalde.

  10. Anonymous May 28, 2009 at 4:20 pm #

    bilmiyorum ki aslında:D o filmi izliyordum galiba yakın bir zamanda yeniden :Dorada mathilda’nın trabzanlara oturup sigara içişi(kıyımdan önceki sahne)beni çok etkilemişti galiba o yüzden

  11. MISSRED'S DIARY May 28, 2009 at 7:30 pm #

    valla adsız sen de haklı olabilirsin ama ben sanki röportajda okudum diye hatırlıyorum.

  12. fakeangel May 31, 2009 at 9:09 pm #

    zet’in blogundan zipladim buraya. ve sarki cikti cikali, cok merak ettigim bir sorunun cevabini buldum. kimden esinlenmis die merak ederdim hep. bu vesileyle bi soru sorsam ? hani cok sevdigin o filmi gordukten sonra diyor ya. o filmin ne oldugunu da bilio olabilir misiniz acaba ?

  13. MISSRED'S DIARY May 31, 2009 at 9:37 pm #

    muhtemelen a bout de souffle (breathless) filminden. Zaten en çok bilinen filmi de bu.

  14. fakeangel June 1, 2009 at 3:58 am #

    cok tesekkurler 🙂

  15. MISSRED'S DIARY June 1, 2009 at 4:55 am #

    bişi değil cnm yalnız 100% emin değilim bunu da söylemem lazım.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

