B.N.G.? 59

27 May






Bluz : Batik
jean : fabrika
ayakkabı : Beta

11 Responses to “B.N.G.? 59”

  1. Elvan May 27, 2009 at 7:58 am #

    Oooo yine çok şıkız… Ama ben en çok sende jeanlerin duruşunu seviyorum. Çok güzel taşıyorsun.

  2. nefes May 27, 2009 at 8:19 am #

    gene pek bi çıksınız hanımefendi. ama biraz daha zayıflarsan uçacaksın :))) şaka bi yanada ne güzel zayıfladın yahu. bende yarın akşam spora başlıyorum. spining yapacağım. 10 kilo verdiriyomuş 2 ayda. senin diet listenede çok sadığım. 2 haftada 1,5 kilo verdim ama normal. ben bu rada spor merkezinde çalışıyorum ve nimetlerinden faydalanayım dedim.

  3. Jojee May 27, 2009 at 8:41 am #

    Beta ayakkabılarına bayıldım inanılmaz tatlı duruyorlar

  4. Alışveriş Cini May 27, 2009 at 9:17 am #

    Jean çok hoş drumuş üzerinde 🙂

  5. MISSRED'S DIARY May 27, 2009 at 10:55 am #

    Herkese tek tek teşekkürler, aslında basen bölgemden şikayetçiyim ancak özellikle de böyle uzun üstlerle dar kesim jean giydiğimde bacaklarım oldukça uzun ve ince olduğu için güzel durabiliyor:)))Nefes; ben de sana onu soracaktım ne iş yapıyorsun diye, valla senin yerinde olmak isterdim ne güzel bütün gün gelen giden bir sürü insan oluyordur:)) ayrıca spor yapma imkanının olması da cabası şanslısın!!!

  6. MISSRED'S DIARY May 27, 2009 at 10:57 am #

    Buarada daha fazla zayıfladığım yok valla hatta diyet bittiğinde 65 kiloydum şimdi 66,5 kiloyum. Boyum 1.80 yani normalim ben. Herkes foto.larda şişman çıkar ben zayıf mı çıkıyorum acaba????:))))

  7. nefes May 27, 2009 at 11:55 am #

    yok yok boyuna göre gayet iyisin. ama giydiklerinlede alakalı. ben spor merkezinin içinde değilim. keşke öle olsaydı. ofisinde çalışıyorum. ofiste bunalınca akşam kulübe gidip biraz fitness rahatlatacak beni. burada çok yeniyim daha 1 ay 10 gün oldu.önceden reklam ajansında çalışıyordum.

  8. MISSRED'S DIARY May 27, 2009 at 3:29 pm #

    Nefes; en azından böyle bir avantajın olduğu için çok şanslısın, spor merkezinde görevin ne? ofiste dediğine göre muhasebe falan mı? istersen mail de atabilirsin bana.

  9. fashion with ecem May 27, 2009 at 7:54 pm #

    bana basen demeeeeeeeeeeeeeee:( :))

  10. nefes May 28, 2009 at 6:57 am #

    satınalmada çalışıyorum.:))

  11. MISSRED'S DIARY May 28, 2009 at 2:55 pm #

    fashion with ecem; peki demem ama Türk kadınıyız biz olur o kadar:))))

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

