B.N.G? 61

28 May




Bugün işe böyle gittim dermişim:))) T-shirt DIY değil ve oldukça da eski.

Üst: ???
Jean: Fabrika
Ayakkabı: Beta
Saat: Diesel
Kolye: Missred
Ayakkabı: Beta

10 Responses to “B.N.G? 61”

  1. tweety May 28, 2009 at 8:42 pm #

    t-shirt harika 🙂

  2. MISSRED'S DIARY May 28, 2009 at 8:43 pm #

    thank u şeker:))

  3. Z FASHION May 28, 2009 at 8:58 pm #

    Gerçekten harika ! 🙂

  4. DENiZ May 28, 2009 at 9:02 pm #

    Coook yakismis bu kiyafet sana 😉 Cok begendim keske islere boyle gidilebilse 😦

  5. Anonymous May 29, 2009 at 12:14 am #

    ben bıraz baktımda hep kadın modasımıdır yane anlamadım bızde seyımızze yaprak takıp gezıor dıılız bayan bu kadar femınıstce olmasınsadece bı fıkırdı nese kolay gelsın..!

  6. nefes May 29, 2009 at 7:43 am #

    ya ben pantolunun ve tişörtünün bi benzerini dün bende siyah ruganla giydim :))) bu postu yeni gördüm sende dün giymişin. bende işe sırtı açık gitmedim tabi. içine yüzücü beyaz atlet giydim. yoksa koca beni parçalardı :)))

  7. Anıl May 29, 2009 at 12:00 pm #

    Bu kombinasyonu çok tuttum. T-shirt çok hoş:) Ben de istiyorummm

  8. MISSRED'S DIARY May 29, 2009 at 3:44 pm #

    Öncelikle herkese tek tek teşekkürler, bütün gün boyunca internet bağlantımda problem vardı ve gün bitiminde ancak problem halloldu:(((Deniz; böyle gidilebilecek işlerde vardır tabi ama benimkinden çok daha ciddi giyinmek durumunda olduğun iş yerleri de var o yüzden ben yine şanslıyım.Adsız; blogun kapsamını biraz daha genişletebilmek için daha fazla zamana ihtiyacım var. Yoksa dediğine aynen katılıyorum, önümüzdeki günlerde erkek modasıyla ilgili postlar yayınlamak dileğiyle.nefes; bizimki pek karışmıyor ama hiç karışmıyor da diyemem tabi:)))Anıl; kombinasyon basit, beyaz jean, siyah ayakkabı, t-shirt de bir makasa bakar.

  9. nefes May 30, 2009 at 7:44 am #

    benim kocamda karışmaz ama böle delikli dekolteli şeyleri pek sevmez. yoksa ip askılı elbise bluz falan giyerim . şortlada gezerim. onun seksi görünmeye karşı bi gıcığı var.

  10. MISSRED'S DIARY May 30, 2009 at 8:03 am #

    Nefes; benimkisi de göğüs dekoltesini pek sevmez sanki bende de çok göğüs varmış gibi hahaha:)))

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

