2.Günün Kazananları

2 Jun

2.günün de sonuna gelmiş bulunuyoruz, görüldüğü üzere 1. sorunun cevabı Lindsay Lohan.
2. sorunun cevabı ise; kablosuz olarak çalışabilmesi.

Her iki soruya da doğru cevap veren ve ilk 20 kişi içinde bulunan arkadaşları tebrik ediyorum. Dün kazanan ama yine cevap veren arkadaşların cevapları geçersiz kabul edildi aynı zamanda kendisine hiçbir şekilde ulaşma imkanım olmayan, bloglarında mail adresleri yazmayan bloggerların da cevapları malesef kabul edilmedi, bu konuda uyarımı yapmıştım. Gelelim bugünün kazananlarına lütfen kazanan listesi için tıklayınız.

Kazanamayan arkadaşların şansı devam ediyor, 3. günde görüşmek üzere:)))

6 Responses to “2.Günün Kazananları”

  1. Aydan June 3, 2009 at 4:46 am #

    Kazanan listesini görmek için tıkladığımda google account sayfası geliyor. Burda bir kullanıcı adı almamışsak göremiyor muyuz? Nasıl bakacağız yardımcı olur musunuz?

  2. MISSRED'S DIARY June 3, 2009 at 5:07 am #

    Aydan accountsuz girmeyi denedim oluyor, yani kullanıcı adı almana gerek yok, normal link verilmiş bir sayfa bu aslında. Şöyle yardımcı olabilirim sana. aydankoc@yahoo.com isen tebrikler:))))

  3. Aydan June 3, 2009 at 7:00 am #

    Evet o benim:) Google account sayfasından ileri gidemedim ben:(

  4. sema June 3, 2009 at 7:23 am #

    misred ben de aynı sıkıntıyı yaşıyorum bana da küçük bir yardım eder misinsevgiler

  5. MISSRED'S DIARY June 3, 2009 at 7:27 am #

    sema listede yoksun bunun sebebi iletişim bilgilerinin olmaması, bu konuda uyarı yapmıştım. Lütfen iletişim bilgilerinle soruları cevapla.

  6. Hande Made For You June 3, 2009 at 10:36 am #

    Merehaba MISSRED'S DIARY ben bloggerım ama yinede mail adresilerini istediğini gördüm. benim ki handebasak@gmail.com

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

