B.N.G? 63

2 Jun




Bluz&Jean : Fabrika
Ayakkabı: Divarese
Saat : Guess

11 Responses to “B.N.G? 63”

  1. Elvan June 2, 2009 at 1:04 pm #

    Çok cici olmuş:) özellikle bluzun … Bu arada hala diete devam ediyormusun, çok zayıf görünüyosun…

  2. Z FASHION June 2, 2009 at 1:05 pm #

    Bu jean sana çoook yakışıyor🙂

  3. MISSRED'S DIARY June 2, 2009 at 1:15 pm #

    elvan; diyet bitti artık koruyorum ama korumak içinde bir o kadar çaba sarfediyorum çünkü kolay kilo alan bir bünyem var. Ne istersem yiyorum ama sonrasında 1-2 gün dikkat ediyorum. akşam çok fazla yememeye çalışıyorum gel gör ki hayatta en çok sevdiğim şeylerden biri yemek yemek. Öyle iştahsız bir tip değilim yani:)Z’cim; çok teşekkür ederim:)))

  4. sinem June 2, 2009 at 1:19 pm #

    bluzuna bayıldım ben genelde kıyafetlerde beyaz trcih ederim ve çok hoş olmuşsun fiziğine uygun.öptüm.byeeeee

  5. MISSRED'S DIARY June 2, 2009 at 1:25 pm #

    sinem ben de beyazı çok severim, beyaz gömlek hariç. Beyaz gömleklerde nedense rahat edemiyorum, kirlenecek diye ödüm kopuyor, bir de klasik beyaz gömlekler pantolonun ya da eteğin dışarısına çıkarıyorsun olmuyor, içine sokuyorsun olmuyor ne biliyim şöyle kir tutmayacak, vücuda cuk diye oturacak beyaz gömlek yapsınlar:)))

  6. nevruz June 2, 2009 at 1:35 pm #

    bluz çok güzelmiş fırfırlı detayları çok seviyorum bu bluzada çok uygun olmuş yeni cicilerimizi de giymişiz onlarda çok yakışmış;)

  7. MISSRED'S DIARY June 2, 2009 at 1:45 pm #

    nevruz; yalnız rüzgarda saçmasapan uçuşuyor bu fırfırlar ben de ona sinir oldum:)bluz yine annemin seçimi valla annem zevkli kadındır ama bu blogla iyice kanıtlandı:))

  8. Jojee June 2, 2009 at 2:50 pm #

    çok güzel olmuşsun cnım fırfırlara bayıldım

  9. MISSRED'S DIARY June 2, 2009 at 3:04 pm #

    teşekkürler Jojee, üstte de dediğim gibi rüzgarda uçuşmasa daha iyi olacak, kendimi kelebek gibi hissettim valla:)

  10. Styleseeking Zurich June 2, 2009 at 3:43 pm #

    üstün gercekten cok tatli, ve kelebek gibi gözükmek de profil fotona uymus!!🙂 Bu arada tekrar söylemeden edemeyecegim, sac rengine bayiliyorum, ne kadar dogal duruyor!Nesli

  11. MISSRED'S DIARY June 2, 2009 at 7:01 pm #

    Neslicim teşekkürler. Saçlarıma yaptığın iltifat için ayrıca sağol, doğallık bir yana boya, uçlarda röfle ne ararsan var aslında:)))

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

