B.N.G.?64

4 Jun






Elbise: Fabrika
Ayakkabı: Taksim
Çanta: Bilik Deri
Bileklik: Bodrum

11 Responses to “B.N.G.?64”

  1. cipo June 4, 2009 at 7:22 pm #

    Merhaba, fondaki muzigin detaylarini yazabilirsen cok mutlu olurum bayildim bayildimtesekkurler

  2. cipo June 4, 2009 at 7:26 pm #

    Merhaba , fondaki sarkinin detaylarini yazarsan cok mutlu olacagim bayildimtesekkurler

  3. MISSRED'S DIARY June 4, 2009 at 7:47 pm #

    Woody Allen'in Vicky Cristina Barcelona film müziği. (Barcelona- Giulia Y Los Tellarini) Filmi de seyretmeni tavsiye ederim.

  4. modamakyajveben June 4, 2009 at 10:44 pm #

    elbise hoş,ayakkabı çanta uyumu da gayet iyi,begendim:)

  5. MISSRED'S DIARY June 5, 2009 at 5:33 am #

    teşekkürler moda makyaj ve ben. Aslında şimdi uyumsuzluğun uyumu diye bir kavram var ama sanırım ben eski kafalıyım, uyum yaratmaya çalışıyorum hala:)))

  6. nefes June 5, 2009 at 6:10 am #

    bence hiçde eski kafalı değilsin. bende illaki uyumlu olmasını isterim. kırmızı babete kahve çanta takmam. üzerimdeki kırmızı ayakkabıda kırmızı olursa ancak o zaman çantayı farklı kullanırım. bide 3-5 renk bir arada kullanamam. ayrıca erkeklerde karmakarışık değil uyumlu ve sade giyimi seviyorlar. elbisen çok ciciymiş. yakışmış.

  7. jove June 5, 2009 at 8:56 am #

    kombin harika çantayı almaya bende niyetlendim hatta :))ama Giulia Y Los Tellarini demişsin ya ben tanımıyordum kendisini az önce tanıştım süppeer

  8. MISSRED'S DIARY June 5, 2009 at 9:08 am #

    jove çanta çok kullanışlı, çapraz, yandan, elinde, bir sürü şekil kullanabiliyosun, bir de uzun askısı var hatta. Giulia Y Los Tellarini'yle ben de film vasıtasıyla tanıştım, bu tarz sesleri, müzikleri seviyorum:)

  9. MISSRED'S DIARY June 5, 2009 at 2:05 pm #

    Sonuçta kahverengi ayakkabı ve siyah çanta kullanıp güzel gözükebilen insanlar var, ben ton farkı olunca bile sinir olurdum artık en azından siyahla kahverengiyi aynı kıyafet içinde kullanabiliyorum ama hala ayakkabı- çanta uyumuna dikkat ederek.

  10. Elvan June 6, 2009 at 10:37 am #

    Kıyafetin yine çok hoş… Ben ce de çanta ve ayakkabı uyumlu olmalı. Daha kaliteli ve şık bir görüntü oluştuyor o zaman. Farklı kullanmak bazen hoş görünebilse de çoğu zaman göze batan bir görüntü oluşturabiliyor bence…:)

  11. MISSRED'S DIARY June 7, 2009 at 9:41 am #

    sonuçta aynaya baktığında yakıştırma meselesi ama bazı insanlar bunu özellikle yapıyorlar işte kahve ayakkabıyla siyah çantayı özellikle birleştiriyorlar bu da uyumsuzluğun uyumu oluyor, sanırım ben şimdilik o akımı benimseyemiyorum:)

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

