B.N.G.? 66

7 Jun



Ben artık İstanbul’da yaşamak istemiyorum, onca güzelliğine rağmen!!!! Bu güzelliklere kavuşmak imkansız olduktan sonra ne anlamı var ki?

Bugün market alışverişi için dışarı çıktık. O kadar sıcaktı ki bugün dedim ki şöyle deniz kenarına gitsek, ağaçlar falan temiz hava alsak ne güzel olur değil mi?” İyi” dedi bizimki, bize en yakın yer Florya. Kalabalıktır dedik şimdi ama yine de gitmeye karar verdik. Kalabalık mı ? insanlar Florya-Yeşilköy yönüne akın etmiş resmen. Herkes dönmüştür akşam olacak nerdeyse derken herkes daha yeni gidiyordu. Önce kaza olmuştur dedik, sonra ışıklardandır dedik ama yok normalde 10 dak. sürmeyecek bir yere 40. dakikada hala varamamıştık ve Florya’dan dönüp Yeşilköy’e gitmeye karar verdik. Dakikalarca arabayı park edecek yer bulamayınca yaklaşık 1 saat 15 dakika arabada sinir harbiyle geçen ve sonuca ulaşılamamış bir yolculuğun ardından bu fotoğraf çektiğimiz yeri keşfettik ki orası da yaklaşık 100 metre yürüme mesafesi bulunan 2 tarafıda kapalı sahilde bir yerdi işte. Ve fotoğraf çekiminden sonra alışverişimizi de yapıp evimize döndük. Tek güzel şey fotoğraf çekip sizlerle paylaşabilmek oldu.

üst: little big( çoook eski)
jean şort : zara
gladyatörler : orsilvia
çanta: Bakırköy’de bir psaj

10 Responses to “B.N.G.? 66”

  1. kocasını seven kadın June 7, 2009 at 8:33 pm #

    ayakkabılar çok güzel:) orsilvia ??????

  2. Itır June 8, 2009 at 5:35 am #

    Dün akşamüstü biz de caddeye inmek gibi şi yaptık, inanılmazdı!!Duyan gelmiş misali idi:))

  3. keLebek June 8, 2009 at 5:57 am #

    İstanbulda yaşamak zoorr..gelip misafir olucaksın geziceksin dönüceksin (:ben bunu bilir bunu söylerim =)

  4. MISSRED'S DIARY June 8, 2009 at 6:25 am #

    K.S.K; teşekkürler. Çalıştığım yerde yani Merter'de bir ayakkabı imalatçısı var, yurtdışına ihracat yapıyorlar. Bu markada onların ürettiği bir marka.Itır; eminim haftasonu kalabalıklaşan bölgelerin sakinleri gıcık oluyolardır, ben dün onu düşündüm. Florya'da oturanlar ne sinir oluyordur dedim hiç yoktan trafik, kaos. Ne kadar akın edenlere kızsak da sonuçta biz de onlardan biriydik aslında:)) ama biz amaca ulaşamadık o ayrı.Kelebek; sanırım haklısın ya da hafta içi yararlanabilme şansın olacak İstanbul'un nimetlerinden ama malesef tek sorun trafik değil insanlarda bir tuhaf.

  5. nefes June 8, 2009 at 7:05 am #

    bende kot şort denedim ama hiç hoş olmadı. bu kadar kısası ankarada giyilmiyor.sandaletlerine diyecek söz yok.çok şekerler. valla hergün senin giydiğini ertesi gün ben giyeyim diyorum çünkü genelde tarzımız aynı. böylelikle BUGÜN NE GİYSEM derdim olmaz :))) benimde kardeşim İstanbulda o Haliç tarafında oturuyor.evinin harika bi manzarası var. piyer lotiden neresi gözüküyorsa aynen öyle. bende gidince koltuğa gömülüp manzarayı izlemekten kendimi alamıyorum.

  6. MISSRED'S DIARY June 8, 2009 at 7:30 am #

    Kot şort kesimi önemli, dediğin gibi hepsi güzel dürmüyor. Özellikle popoyu büyük gösteriyor:)) Sandaletler için teşekkürler acaip rahatlar sanırım bütün yaz ayağımda olacaklar. Tarz olayına gelince giydiklerimin fikir vermesi tabiki beni mutlu ediyor sonuçta bugün ne giydim köşesi size fikir verdikçe amaçlarından birine ulaşmış oluyor.Buarada kendi kendime bi karar verdim, insanlara göre giyindikçe kendi istediklerimi değil insanların istediklerini giyiyorum dolayısıyla artık sokağa çıkarken tek kriterim kendi gözüme hoş görünmesi oluyor nefescim.Aynı zamanda kardeşin çoook şanslı:)))

  7. nefes June 8, 2009 at 8:07 am #

    benimde tek kriterim kendime hoş gelen. uyumlu moda şu bu dinlemiyorum. canım ne isterse onu giyiyorum. kardeşim cidden istanbulda yaşayan ama deniz görmeyenler bile varken çok çok şanslı.

  8. tuguna June 8, 2009 at 10:22 am #

    Oraya yaz gelmis resmen, biz hala hirka giyiyoruz burda ve ben sizi kiskaniyorum su an:) Ayakkabilar ve sortun guzelmis.

  9. Z FASHION June 8, 2009 at 10:34 am #

    Ayakkabılar gerçekten harikaymış, bende hiç duymamıştım

  10. MISSRED'S DIARY June 8, 2009 at 11:48 am #

    tuguna; hatta cehennem sıcakları geldi diyelim o derece sıcak dün akşam 7'de 32 dereceydi. Z fashion; ben de şimdi google'da arattım yoox.com'da bir kaç modeli satılıyor o kadar da dandik bir marka değilmiş demek ki :))))bir de italyan markası anladığım kadarıyla.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

