AND BRAUN SILK-EPIL XPRESSIVE GOES TO…

8 Jun


6 Haziran Cumartesi sorduğum final sorusunun cevabı ; Paris Hilton’du. Veeeee kazanan yarışmacı ; Z FASHION

Şimdiye kadar katıldığım hiçbir yarışmada ödül alamamış bir insan olarak kendisini şansından ve hızından dolayı tebrik ediyorum:))))

Ben Braun Silk-epil Xpressive istiyorum diyenler şansınız hala devam ediyor. Bu hafta bu eğlenceli etkinliği MODA CADISI devam ettiriyor. Kendisine ve bütün yarışmacılara başarılar.

.

9 Responses to “AND BRAUN SILK-EPIL XPRESSIVE GOES TO…”

  1. nefes June 8, 2009 at 7:06 am #

    kazananı tebrik ediyorum.

  2. nefes June 8, 2009 at 7:08 am #

    moda cadısının soruları çok kazık :)))

  3. MODA CADISI June 8, 2009 at 7:30 am #

    Z'ye tebrikler, sana da teşekkürler Missred🙂 Bana sıfırcı cadı derler Nefes :))))

  4. MISSRED'S DIARY June 8, 2009 at 7:33 am #

    mankenleri bilen için sorular zor değil ama ikinci kısım epey bir zorlayacak.Yarışma dediğin de biraz zor olur dimi ama?

  5. nefes June 8, 2009 at 8:05 am #

    missred s seninki gayet basitti ama. hımm demek öle sıfırcısın moda cadısı . o zaman hergün bende öğrencilerin bi çoğu gibi kopya çekerim :)))

  6. Fulya June 8, 2009 at 8:59 am #

    kazanan arkadasimizi kutluyorum. benden birazcik daha cabuk davranmis🙂

  7. Z FASHION June 8, 2009 at 9:16 am #

    Missred, çook teşekkür ederim öncelikle🙂 Ayrıca inan bende ilk defa bir yarışmayı kazandım!Bana çok güzel bir hediye oldu, tekrar teşekkürler😉

  8. MISSRED'S DIARY June 8, 2009 at 9:31 am #

    Fulya; mutlaka saniye farkı vardır ama onu göremiyoruz tabi. Başka yarışmalarda başka armağanlar kazanman dileğiyle ya da belki Moda Cadısı'yla Braun Silk-epil Xpressive:))Z Fashion; eh ne diyelim bize de yarışmalarda bişiler kazanmak dileğiyle:))

  9. jege June 8, 2009 at 12:35 pm #

    tebrik ediyorum Z'yi

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

