B.N.G? 67

9 Jun





Bu etek bana bir beden büyük olduğu için kilolu göstermiş beni. Aslında bu aralar 1-2 kilo aldım ve şu an tekrar eski kiloya dönmek için diyetteyim, sanırım 2 hafta içerisinde veririm. Kilo almam çok normal çünkü bu aralar sürekli yemek yeme modundayım. Herkes yaz gelince sıcaklardan yemek yiyemez, benim neden iştahım açılıyor anlamıyorum ki?? Bir de zayıflamanın en büyük düşmanı içki. İçki içtiğiniz sürece isterseniz hiçbir şey yemeyin kilo veremiyorsunuz.

ÜST: MANGO
ETEK : H&M
SANDALET : BOYNER ( 3 YILLIK)
KEMER : ZARA

7 Responses to “B.N.G? 67”

  1. Anıl June 9, 2009 at 10:24 am #

    Sandaletlerin çok hoşmuş. Etek kilolu göstermemiş bence güzel duruyor. Sadece bluzun desenli olduğu için kemer gözüme fazla geldi. Arkası düz renk olduğu için arkadan iyi durmuş ama önden gözü yoruyor:)

  2. Elvan June 9, 2009 at 11:06 am #

    T-shirtün ve sandaletlerin çok hoşmuş. Ayrıca etek hiç de kilolu göstermemiş.. Kendine haksızlık etme lütfen…

  3. keLebek June 9, 2009 at 11:53 am #

    gönül rahatlıgıyla söylüyorum yazını okumadam bu etek büyük ki missreddciiime dedim (A)öpücükler =)

  4. MISSRED'S DIARY June 9, 2009 at 6:48 pm #

    Anıl; teşekkürler yorumun için ,evet haklı olabilirsin, benim de çok içime sinmedi bu kıyafet zaten.Elvan; teşekkürler tabi eski halimle kıyaslanmaz bile ancak yine aldım 1-2 kilokelebek; evet büyük yoksa ben inceciğim hahaha:))))pozitif düşünce:)

  5. pelin June 10, 2009 at 5:30 am #

    sakın kilo milo dert etme. samimi söylüyorum son derece sağlıklı hani curvy dedikleri ideal kıvrımlardasın. (tabi bu demek değilki yemeye devam et :))bluzdaki desene bayıldım. bu senenin modası böyle koca desenler. benimde almam lazım acilen.

  6. MISSRED'S DIARY June 10, 2009 at 6:19 am #

    pelincim tabi kiloluyum diyemem bu benim 15 kilo vermiş halim zaten ama çok çabuk kilo alıyorum ve tırsıyorum açıkçası birden kontrol elimden gidecek diye:)özellikle insan ve hayvan figürleri çok moda evet.

  7. Alışveriş Cini June 10, 2009 at 8:58 am #

    Missredcim sandaletini çok çok beğendim. Ben de bu aralar bu trz bir sandalet alıcam, Boyner'e bakmalıyım demek ki🙂

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

