B.N.G? 68

10 Jun



Yine başka bir siyah elbise ve başka bir kırmızı çantayla huzurlarınızdayım. Bir süreliğine siyah-kırmızı kombinlere son veriyorum çünkü ben bile sıkıldım artık bu iki renkten:)) Elbiseyi Mart ayında almıştım bugün giyiyorum ilk defa. Çok rahat bir elbise ancak komik olan bir nokta var ki belki farketmişsinizdir, o da elbisenin boyu:))) Aslında normal bir bayana maxi olacak hatta yerlerde sürünecek bu elbise ben de midi duruyor nerdeyse hahaha:))) Bu yine iyi, bundan 15 sene öncesinde falan jeanlerin boyunu uzatmak için paçalarındaki dikişleri açtığımı bilirim. Ne sinir olurdum bütün pantolonlar kısa gelirdi belki de o yüzden paça kıvırmaya bu kadar gıcığım var kim bilir??

Bir de Türk markalarının standart denen o bedeni var ya işte ben ona hastayım. Standart beden ne demek ya? hangi ülkede görülmüş standart beden? standart kime göre belirleniyor bilmiyorum ve ” standart” diyorlarsa “heh, unut kızım sen bunu” diyorum, geçiyorum. T-shirt boylarından da şikayetçiyim ayrıca biraz daha uzun yapsanız nolur sanki hepsi bir yıkamada göğüs altı oluyor:)))) Bundan sadece benim gibi uzun boylular değil herkes şikayetçi. Ondan sonra neden Türk malına rağbet yok? Olmaz tabi “yıka ve at” sloganıyla satmazsanız olmaz tabi:))

Gelelim ayakkabıcılara; yurtdışında ayakkabıların geniş kalıp, dar kalıp, normal kalıp olarak bile kategorilendirildiğini düşünürsek bizim ayakkabıcılarda da iş yok. Numara sorunu ayrıca bir dert. Bir de bizim kalıplarımız küçüktür lafı var. Ya bu ne demek şimdi? Ayakkabı numarasında dünya standartı diye bir şey var. Kalıptanda mı çalıyorsunuz kardeşim ben anlamıyorum ki? Velhasıl ben 40 numara giyiyorum yeri geliyor 40 numaranın olmadığı da oluyor ama sade vatandaş gibi ” ay bu sıktı, bunun bir numara büyüğünü deneyebilir miyim?” diyemiyorum tabi. Çünkü 41 numara yok:)) Bir de utanmadan 39 ‘a kadar satanlar var onları zaten hiç söylemiyorum. Halbuki büyük ayak konusunda duyarlı olduğumdan çok duyuyorum 41-42 numara giyen kadınları. Bir de büyük ayakkabı satan dükkanlar var onlarda anane işi ayakkabılar yapıyorlar, sanki büyük ayaklı kadın ölsün der gibi, tövbe tövbe.

Sonuç olarak bu ülkede standartların biraz dışındaysan yandın demektir. Allahtan yurt dışından markaların gelmesiyle biraz rahat etti ben ve benim gibiler. Bilmiyorum yetkililere burdan sesleniyorum; uzun t-shirt istiyorumm, uzun elbise istiyoooorum, büyük ayakkabı istiyorum, bir de patates kızartması kilo yapmasın istiyorrummm.

Bugün çenem düştü benim:)))

elbise: Batik
çanta : Mudo
ayakkabı: Graceland

Advertisements

6 Responses to “B.N.G? 68”

  1. Haydins June 10, 2009 at 4:21 pm #

    Boyun kac missred, ben 1.75'im cok uzun degilim ama hep arkadaslarim arasinda en uzun olurdum..Buraya gelince rahatladim valla :)Bende lisedeyken filan boyuma ve bedenime gore pantolon bulamazdim, ya beden buyuk gelirdi ya paca kisa..Kucuk beden ve uzun boy asla bulamazdim..

  2. MISSRED'S DIARY June 10, 2009 at 6:28 pm #

    Haydins;benim boyum 1.80 :))) valla sen de uzunsun yani. Levis 501'in çılgınca moda olduğu herkese cuk diye oturduğu zamanlarda 34 boyun bedeni bana bos bol olmuştu sinir olmuştum sonra FBI Jeans çıktı. İlk hem bedenime dar olan hem de boyu uzun olan jeanim FBI markaydı haha:) nostalji yaptım.

  3. nefes June 11, 2009 at 6:18 am #

    çenen düşememiş çok tatlısın :))) elbisene bittim. bende siyah elbise takıntısı var ne zaman giysem bana bi buhran çöküyor:)) öpüyorum şeker…

  4. Kirpikteki Gözyaşı June 11, 2009 at 7:32 am #

    Çok haklısın! T-shirtler, gömlekler, kazaklar kısa gelir. Ayakkabıda çoğu modelde 40 bile yoktur. Ben senin kadar uzun değilim ama yine de yaşıyorum bunları. Bir de başkasına elbise olan bana genelde uzun t-shirt olur. Bazen biraz kısa mı olsaydım diye düşünürüm:)

  5. MODA CADISI June 11, 2009 at 7:34 am #

    Standart beden deyince aklıma garson boy geldi hahaa, ne komik bir ikilidir 🙂

  6. MISSRED'S DIARY June 11, 2009 at 9:14 am #

    nefes; ben de kahverengiyi pek sevmem. K.G.; neyse şükredelim eski kadar umutsuz değil durum.Moda Cadısı: bir de battal boy var ya tanımlamalarımız süper, hiç alakası yok ama ben bir de evladiyelik lafına çok gülerim haha:))

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

%d bloggers like this: