balmain mania

12 Jun



Benim aklım hala bu yelekteyken Balmain ceketlerini, jeanlerini her gün bir ünlüde görüp sinir olmaya devam ediyorum, son dönemin Balmain kızı da Beyonce. Yememiş içmemiş bütün modellerini almış ya da hediye edilmiştir ünlülerin böyle bir olayları var biliyorsunuz sanki çok ihtiyaçları varmış gibi.

Neyse yukarıdaki ceket 5,600 $. İlgilenenler buradan satın alabilir. :)))) Herkese iyi alışverişler:)))

6 Responses to “balmain mania”

  1. Alışveriş Cini June 12, 2009 at 7:22 pm #

    Bu beyaz yelek harikaymış, gidip alayım hemen🙂

  2. thebeadayse June 12, 2009 at 9:11 pm #

    cok tessekür ederim commin icin :)cok mutlu oldum türkiyeden bitane fashion blogger buldum icin🙂 sayfani eklicem sayfama:)sevgilerle ayse

  3. MODA CADISI June 13, 2009 at 8:48 am #

    Bu mania bir bize uğramadı zaten🙂

  4. MISSRED'S DIARY June 15, 2009 at 8:44 am #

    Alışveriş Cini; alırsan arada ödünç verirsen dimi?Ayşe; ben teşekkür ederim. Ben de ekliyorum, kendine iyi bak.M.C; Uğrayacak gibi de görünmüyor:(

  5. Serap June 16, 2009 at 2:02 pm #

    Banada uğramıyor fakat ben kendim çok benzerini yaptım ajda gibi :))))

  6. MISSRED'S DIARY June 16, 2009 at 2:27 pm #

    eline sağlık Serap. Kendim yapmam için vakit, azim, istek lazım, ben de sadece istek var diğerleri yok maalesef:(

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

