B.N.G.? 71

15 Jun




Elbise: Batik
Gladyatör: Boyner
Gözlük: D&G

15 Responses to “B.N.G.? 71”

  1. tuguna June 15, 2009 at 8:06 pm #

    Maxi elbiseler senin icin yaratilmis kesinlikle:)

  2. thebeadayse June 15, 2009 at 8:16 pm #

    elbise cok güzeeeeel 🙂

  3. fashionbysiu June 15, 2009 at 8:29 pm #

    missred, çok güzel olmuşsun.. bu arada artık yüzünü kapatma işini boşladın 🙂

  4. MISSRED'S DIARY June 15, 2009 at 8:37 pm #

    tuguna; inanır mısın ben de tam aksini düşünüyordum, bir garip geliyordu bana ta ki geçen yaza kadar. Sonra hem rahatlığını keşfettim hem de insanlardan güzel iltifatlar geldikçe alıştım:)ayşe; danke schön:))) almancada tek bildiğim cümle, o da doğruysa tabi:))

  5. Çek Git Güneşimden! June 15, 2009 at 8:43 pm #

    çok güzel olmuşsun miss red..inanılmaz yakışmış.. oh hemde dışarda çekim..harika harika..

  6. MISSRED'S DIARY June 15, 2009 at 8:47 pm #

    siu; valla her defasında kafama bişiler yapıştırmaktan sıkıldım artık:)) bir gün biri missred diyerek koşarak gelecek ama bakalım kim??:))) Ç.G.G; ne güzel dimi dışarda çekim, keşke hep imkan olsa, valla ben o kadar sıkıldım ki evde ve iş yerinde çekimden fırsat buldukça dışarıda çekimlere devam etcem. Buarada çok teşekkür ederim yorumuna:)

  7. Z FASHION June 15, 2009 at 9:28 pm #

    Uzun boylu olmanın en güzel avantajı maxi elbiselerin çok yakışması, çok güzel olmuşsun. Bu arada epilatörüme daha yeni ulaşabildim, bir harika, tekrar sana ve Brauna teşekkürler 🙂

  8. MISSRED'S DIARY June 16, 2009 at 6:10 am #

    teşekkürler Z'cim:)) buarada güle güle kullan.

  9. Itır June 16, 2009 at 7:31 am #

    Ben gelirmişim koşarak hehhe hehhe:))sen vala güzelmişsin de kapatarak saklıyormuşsun kendini bu arada.:))Uzun elbisleri ben de seviyorum ama benim gibi minik boylulara yakıştırtamıyorum.Adı üstünde uzun elbise uzun boyda güzel duruyo:)))

  10. MISSRED'S DIARY June 16, 2009 at 7:53 am #

    e yüzüm yine kapalı:))) teşekkür ederim Itır, allah vermiş işte boy:)) bazen dezavantaj olabiliyor özellikle platform topuklu bir ayakkabıya bittiğinde.

  11. nefes June 16, 2009 at 8:41 am #

    çok yakışmış şekerim. zyıf uzun boy daha ne olsun. platform giymenede engel değil bence. geçen gün bi kadın gördüm abartısız 15 cm topuk vardı yaklaşık 1,95 gözüküyordu :)) batiğin hangi sezonu elbisen ?

  12. MISSRED'S DIARY June 16, 2009 at 9:23 am #

    geçen sezon almıştım. valla bu kadar yakıştığının farkında değildim. Dur ben bir kaç tane daha edineyim, bahaneye bak haha:))

  13. tweety June 16, 2009 at 7:53 pm #

    batiğin yeni sezonundada çok güzel elbiseler var,ayrıca polo garage dada süper elbiseler vardı 🙂 fakat alışverişe yasaklı olan ben sadece bakakaldım.

  14. Alışveriş Cini June 16, 2009 at 7:59 pm #

    Batik'e de bakmak lazımmış hakkaten, zira elbisen harika durmuş :))

  15. MISSRED'S DIARY June 16, 2009 at 8:04 pm #

    Batik elbise konusunda gerçekten başarılı.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

