TWILIGHT

15 Jun


Kadın fotoğrafları ve modadan biraz uzaklaşmaya ne dersiniz?

Twilight filmini seyretmedim, her yerde görüp kayıtsız kalmayı nasıl başardım bu filme bilmiyorum ama yukarıdaki foto.dan sonra daha fazla kayıtsız kalamayacağım galiba:))))) Evdeki duymasın!!!!
Şaka bir yana Kellan Lutz, spordan dönüyor sanırım bu fotoğrafta ve benim de kesinlikle spor yapmam lazım. Sadece yürüyüş, pilates falan değil ben kas yapmak istiyorum:)) Bilmiyorum çok denedim ama yürüyüş de, pilates ya da evde minder üzerinde yapmaya dayalı diğer hareketler de bana çok sıkıcı geliyor. Yine bahanelerim hazır anlayacağınız.

Buarada çok güzel bir haftasonu geçirdim, deniz-güneş-kumsal sezonunu açtım bu sene. Yine iki dakikada haşlanmayı başardım ama neyseki bu sefer ıstakoz kıvamında değilim. Haftasonu yapılan ufak kaçamaklar pazartesi gününe ruhen daha dinç ama bedenen daha yorgun başlamamıza sebep olsa da böyle küçük bir tatile ihtiyacımız varmış.

Herkese iyi haftalar.

.

6 Responses to “TWILIGHT”

  1. NihaL June 15, 2009 at 1:51 pm #

    Canımm bn ızledım kıtabınıda okudugum içinn gercekten cok guzel bır fılm ben cok begendım Kellan Lutz filmde Emmet diye vampir bir karakteri canlandırıyor ve gercekten cok yakısıklııı:)birde Edward ı unutmamak lazım🙂

  2. MODA CADISI June 15, 2009 at 2:28 pm #

    Oh, o filmde böyle güzel tipler varmıymış, o Edward'a sinir oluyorum.Ben de tatil isteriim🙂

  3. http://www.denizbaran.com/ June 15, 2009 at 2:40 pm #

    Bildigin teenager filmi cok bisey kacirmis sayilmazsin! Kizlar falan delirdi etti ama filme degil😉 Sana da iyi haftalar Missredcim!

  4. MISSRED'S DIARY June 15, 2009 at 3:09 pm #

    Nihal; kitabı da eepy bir olay, hep görüyorum bestseller kitapların içinde. Bakalım fırsat bulup seyredicem.Cadı; valla ben de bilmiyordum bugün tesadüf eseri öğrendim:)) Tatile gelince sana da daha uzun bir tatil dilerim bir an önce:)))Deniz: fan clubları falan varmış, hiç haberim yoktu benim. Aslında teenage yıllarını geçeli çok olmasına rağmen teenage gerilim- korku filmlerini severim eğlenceli oluyorlar:) O yüzden bir boş vaktimde seyredicem.

  5. Anne ve kızları June 15, 2009 at 6:04 pm #

    Valla benim de arkadaşlarımın çoğu hem filmi izledi hem de bütün kitapları okudu.Ama bütün ısrarlarına rağmen ben ne filmi izledim ne de kitapları okudum.Ama sanırım yoğun ısrarlara dayanamayıp okuyabilirim kitapları:))

  6. MISSRED'S DIARY June 15, 2009 at 7:50 pm #

    iyice merak etmeye başladım:)

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

