200. POST

16 Jun

Özellikle sonbahar-kış sezonunda kabarık omuz detaylarını görmeye hazırlıklı olun hatta edinin!!!!

style by kling

6 Responses to “200. POST”

  1. nefes June 16, 2009 at 8:44 am #

    200. postun hayırlı olsun…daha nicelere inşallah :)) benim omuzum zaten vatkalı gibi o yüzden doğal olarak ternde ayak durmuş oluyorum..yaşasın…

  2. Z FASHION June 16, 2009 at 9:08 am #

    Hayırlı olsuun benim bir 20 postum daha var 200eBu resime bayıldım, kaydettim. Benim var birtane bloga koymuştum birkere sanırım, bende çok seviyorum hatta abartıları daha güzel 🙂

  3. MISSRED'S DIARY June 16, 2009 at 9:18 am #

    teşekkür ederim nefescim:) haha buarada ne güzel bak senin gibi omuzlara sahip olmak için insanlar düşünmüş düşünmüş vatka denen şeyi icat etmişler.

  4. MODA CADISI June 16, 2009 at 9:22 am #

    Kıyafeti beğendim basit ama çarpıcı 🙂 Nice postlara.

  5. MISSRED'S DIARY June 16, 2009 at 9:32 am #

    Z; keşke üşenmesem ben de kaydetsem senin gibi fotoları. Sonra ara ara bir hal oluyorum, hangi sitedeydi o elbise, hangi blogtaydı vs. kafayı yiyorum, çoğunlukla da bulamıyorum:(Cadı; katılıyorum sana, buarada teşekkürler 500., 1000. postlara inşallah:))))

  6. fashionbysiu June 16, 2009 at 10:46 am #

    bende çok beğendim kıyafeti giyip gezmek istedim 🙂

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

