B.N.G.?72

16 Jun



yelek: mango
atlet: mango
etek: y london( çooook eski)
kolye: missred
bilezik: bodrum
ayakkabı: deichmann

15 Responses to “B.N.G.?72”

  1. Alışveriş Cini June 16, 2009 at 7:53 pm #

    Kolyeyi sen yaptın demek, çok güzel olmuş. Aksesuar konusunda süper bir ilerleme görüyorum 🙂

  2. MISSRED'S DIARY June 16, 2009 at 8:00 pm #

    :))alışveriş cini; kolyeyi ben yaptım ama yıllar önce:)) aslında eksiklerimi biliyorum aksesuarla ilgili ama işte vakit bulamıyorum hiçbişeye ne yapmaya ne de çıkıp almaya:((( Bir de günün ilerleyen saatlerinde dayanamayıp çıkardığım için önemsemiyorum bu aksesuar işini.

  3. Haydins June 17, 2009 at 5:43 am #

    Etek cok ciciymis , benimde var bu tarz yazlik eteklerim :)Amaaaa ust konusunda onunde kocaman marka amblemi pek hosuma gitmedi..Nedense markalarin boyle kocaman yazildigi seyleri sevemiyorum..

  4. MISSRED'S DIARY June 17, 2009 at 6:49 am #

    Haydins; atlet hediye ben de rengini çok sevdiğim için giyiyorum. Sana katılıyorum kendi insiyatifimde ben de böyle kocaman Mango yazılı birşey almam ama alınmış birşeyi de eteğe bu kadar uyarken giymemezlik etmedim:)

  5. nefes June 17, 2009 at 8:08 am #

    ne cici olmuşsun şeker.. benimde önünde kocaman Mango yazan bi tişörtim var. ama rahatsız olmuyorum. rengini çok severek almıştım.

  6. MISSRED'S DIARY June 17, 2009 at 8:16 am #

    Dediğim gibi yazılı olanı tercih edip almam belki ama çok da takmıyorum. teşekkürler nefescim:)

  7. MODA CADISI June 17, 2009 at 9:05 am #

    Yok, ben bu M yazan tişörtleri sevmiyorum.

  8. MISSRED'S DIARY June 17, 2009 at 9:29 am #

    Cadı; sanırım ben de eşofman, şort gibi daha salaş şeylerle kullansam iyi olacak, bir de kırmızısı var:(

  9. MODA CADISI June 17, 2009 at 10:56 am #

    Evet sen de giyme, kıyafeti basitleştiriyor,ben de bu tarz seyleri sporda falan çok giyerdim.

  10. PrettyPinky June 17, 2009 at 12:24 pm #

    cadının dediklerine katılıyorum missred..hem gözü de yormuş, etek zaten desenli;)

  11. ece June 17, 2009 at 1:25 pm #

    bir M harfine takılan cadıcım seninkinde kocaman bi PİGGY varya :)))) bende çok sevmiyorum. ne olur sanki o güzelim ve çokkk ucuz tişörtlerin üstüne M koymasalar…

  12. MISSRED'S DIARY June 17, 2009 at 1:39 pm #

    ya tamam üstüme gelmeyin beaa:)))) prettyPink ve cadı; hani 5 sene önce olsa giymem demişsin ya Cadı, ben de bu M yazısına çok kesin bir şekilde karşıyken sonra takmamaya başladım. O an dolapta gördüğüm ve rengi en uyan atlet buyken "ay bunda M var, olmaz şimdi" demedim yani:)))Ece; valla ben de anlamıyorum herkes ucuza alsın, giysin, ortalıkta dolaşsın reklamı yapılsın diye herhalde:)

  13. nefes June 17, 2009 at 2:00 pm #

    aaa şekercim bu ne bombardıman. ne olmuş canım alt tarafı bi M harfi.eminimki herkesin dolabında vardır. öle yada böle bi şekilde giyiyolardır. üzme sen kendini 🙂

  14. MISSRED'S DIARY June 17, 2009 at 2:24 pm #

    yok canım ne üzücem alt tarafı bir M harfi, Missred'in M'si haha:)

  15. MODA CADISI June 18, 2009 at 12:49 pm #

    @Ece ama Piggy daha sevimli değil mi, sen söyle? :)))

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

