Blake Lively

16 Jun

Blake Lively’nin CFDA(Council of Fashion Designers of America) Fashion Awards ‘da giydiği Michael Kors imzalı bu elbisesinin rengine bayıldım. Bu renkler sadece Rihanna ve Beyonce gibi esmer hatunlara yakışmıyormuş demek ki. Blake Lively’nin hafif bronzlaşması iyi olmuş tabi bembeyaz bir tene böyle fosforlu renkler ne kadar yakışır orası da tartışılır!!!!

fabsugar

.

7 Responses to “Blake Lively”

  1. yasemin June 16, 2009 at 3:04 pm #

    bu hatunu görünce kendimi sapık hissediyorum =) bu kadar biçimli göğüslere sahip (bence) bi ünlü daha görmedim desem yeridir… elbise de süpermiş…

  2. Salıncakta iki Kişi June 16, 2009 at 3:17 pm #

    kendine donup baktirtan bir elbise, gorunce vaooow dedim :)Blake zaten bu aralar cok ho$ kiyafet secimleri yapmaya basladi…

  3. CindrellaUnderTheUmbrella June 16, 2009 at 3:23 pm #

    Çok güzel olmuşş ayrıca Blake'in yüzünde bi değişiklik var sanki tam çözemedim daha bi güzellik çökmüş sanki:)

  4. MISSRED'S DIARY June 16, 2009 at 5:42 pm #

    yasemin ben de aynı sapık duyguları gisele bundchen'e besliyorum, erkek değiliz iyiki hahahaa:)Salıncakta iki kişi; 1 km öteden farkedilmek isteyenlere birebir cidden.Cindrella; bronzlaştığı için mi acaba? aynı değişikliği ben de Rihanna'da görüyorum onda da var bir güzellik ama çözemiyorum

  5. PrettyPinky June 17, 2009 at 5:41 am #

    elbisenin rengi çok güzelmiş.. bi de bu tarz elbiselere bayılırım ben.Yüzündeki fark kesinlikle bronzlaşmasından bence..

  6. MISSRED'S DIARY June 17, 2009 at 6:50 am #

    o zaman bronzlaşmanın en yakın zamanda bize de nasip olması dileğiyle…:)))

  7. MODA CADISI June 17, 2009 at 9:06 am #

    Bu kızın genelde giydiklerni sevmem ama burda hakkını yememek lazım gayet güzel gözüküyor🙂

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

