B.N.G.?73

17 Jun





Herkese günaydınnn:)))

Bugün giydiklerimin sorumlusu kesinlikle Moda Cadısı‘dır:) Beğenmezseniz şikayetlerinizi kendisine iletiniz🙂 Ben genelde giyeceğim kıyafetleri bir gün öncesinden düşünürüm, düşünmediğim zamanlarda da ne bulduysam onu giyer çıkarım. (Şanslıyım ki işe giderken ne istersem giyebiliyorum.) Dün gece uyumadan biraz önce Cadı’nın son postunu gördüm ve gerçekte yüksek bel olmayan bir eteği beline çekip kemer takma fikri çok hoşuma gitti zaten böyle bir etek arayışındayken kafamda ampulu yakan Cadı’ya teşekkür ederim öncelikle. Durun daha bitmedi!!!! Çanta- ayakkabı uyumuna genelde özen gösteren ben yine Cadı’dan esinlenip hiç olmayacak bir şey yaparak kahverengi bir çantayla tamamladım kıyafetimi. 3. sıranın ilk fotoğrafında biraz da olsa gözüküyor çanta. Düşündüm de böyle bir kıyafeti yine siyah bir çantayla tamamlamak zaten beklenen son olacaktı, o yüzden taktım kahve çantamı koluma, mutluyum, huzurluyum :)))

atlet: mudo
etek: y london ( çoook eski)
kemer : zara
çanta : boyner
ayakkabı beta
çiçek : koton

18 Responses to “B.N.G.?73”

  1. Z FASHION June 17, 2009 at 7:40 am #

    Ben çok beğendim zaten bayılıyorum yüksek bel eteğe, sanada çok yakışmış! Çantayıda kırmızı yada o tarz canlı bir renk alsaydın süper olurdu ama böyle de olmuş bu fikri bende tuttum🙂

  2. MISSRED'S DIARY June 17, 2009 at 7:47 am #

    Z'cim teşekkürler, kesinlikle zayıf gösteriyor ayrıca bu model:) Dediğim gibi çantayı özellikle beklenen bir renkte almadım biraz da uyum takıntımı yenmek için.

  3. evergreen June 17, 2009 at 8:37 am #

    bu tarz sana çok yakışmış:)

  4. nefes June 17, 2009 at 8:50 am #

    ben siyah beyaz giyince genelde kırmızı veya fuşya pembe çanta kullanırım. kahveyi hala siyahla bir arada denemedim. ama geçenlerde siyah pantolon altına kahve ayakkabı gördüm. hiç rahatsız etmedi ama ben giyemem. bende yüksek bel etek ve kemer deneyeceğim. dar gelen eteklerde bölelikle değerlenmiş olur :)))

  5. Z FASHION June 17, 2009 at 8:58 am #

    Ya bide taktığın broş çook tatlı olmuş tekrar baktım da ayrı bir hava katmış o renk bir çanta şık olurdu baksana ben hala uyum takıntımı yenemedim🙂

  6. MODA CADISI June 17, 2009 at 9:04 am #

    Hahahhaha suçu bana atarak sıyrılamazsın ama bence olmuş, kemer britleri gözükmeseymiş daha da hoş olurmuş, bir de ben de Z gibi, kırmızı, bej belki, pembe gibi canlı renkte bir çantadan yana oyumu kullanıyorum🙂

  7. MISSRED'S DIARY June 17, 2009 at 9:26 am #

    evergreen; teşekkürler.nefes; şu aralar moda konusunda deneyselim, her türlü yeniliğe açığım yani:)z fashion; çanta aslında camel rengi gibi, foto.dan pek belli olmuyor, koyu kahve değil yani.Cadı; tabi üstüme bir çeki düzen verdim:)kemer britlerini kapattım gözükmüyorlar yani foto.daki gibi. Z'ye de dediğim gibi çantam koyu renk değil aslında ama çiçeğin rengi kadar da açık değil, çiçek rengi bir portföy olurmuş hehe sendekinden mesela:))

  8. Itır June 17, 2009 at 11:02 am #

    Yakadaki çiçek olayı favorim:)Bir den nasıl da değiştirmiş kıyafetini..Valla şekerim , ben çantanın rengini anlayamadım (gözükmüyor ki),onun için bu konuda yorum yapamayacağım:))))

  9. MISSRED'S DIARY June 17, 2009 at 11:58 am #

    Itır; valla çanta olay olacakmış bir de rengi tam anlaşılsaydı:))))

  10. zui June 17, 2009 at 2:32 pm #

    fotolara bakarken aklıma direk Moda Cadısı geldi zaten etekten ötürü aa yüksek bel yapmış yeni trend dedim:p ama çok güzel olmş ki ben de bayılırm yüksek bel eteğe

  11. MISSRED'S DIARY June 17, 2009 at 2:49 pm #

    teşekkürler zui; buarada sen nerelerdesin? blog yazmayı bıraktın mı?

  12. medusa June 20, 2009 at 11:03 am #

    çanta nerde yahu ben görmedim😀 yakadaki çiçek hoş olmuş…

  13. MISSRED'S DIARY June 20, 2009 at 5:29 pm #

    medusa;çanta gözükmüyor evet, 3.sıranın 1.fotoğrafı.

  14. sibelinsu July 3, 2009 at 11:12 am #

    bende aynı şekil siyah bir eteği beyaz tshirt üzerine çekip kemer takmıştım…acaba olur mu demiştim ve giymiştim..herkes çok beğenmişti..seninki de çok hoş olmuş…

  15. MISSRED'S DIARY July 3, 2009 at 12:02 pm #

    teşekkürler sibelinsu, değişikliklere açık olmakta fayda var:)

  16. Shopaholic July 15, 2009 at 6:22 pm #

    Bu kıyafetini yeni görüyorum çok hoş olmuşsun! Çantanı göremedim ama kahve çanta siyah beyaz ile çok iyi gidiyor, ben de öyle yapıyorum bir çok kez😉 Siyaha siyah çok klasik kalıyor artık..Fotoğraflarını da çok beğendim ayrıca🙂 Perfect ;))

  17. madammoda July 16, 2009 at 8:54 am #

    Bu kombini çok beğendim, çok hoş olmuş da yalnız palaskanın koordinatları sanki biraz kaymış ;))

  18. MISSRED'S DIARY July 16, 2009 at 9:22 am #

    madammoda sanırım blogumu yeni keşfettin ve geriye doğru göz atıyorsun:)) maalesef bir yerden sonra resimleri göremeyeceksin çünkü silinmişler, çok sinir oldum onca emek boşa gitti, nasıl olsa blogda var diye bilgisayarımdan da bir çoğunu sildim, çok üzgünüm çokk:(((

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

