B.N.G? 74 VE BİHTER&BEHLÜL

18 Jun





Herkese günaydın!!!!!

Bugün büyük gün. Şimdi sebebini söyleyince bazılarınız bana gülecek:))) Bugün nihayet haftalardır beklediğim şey gerçekleşecek. Behlül’le Bihter’in öpüşme sahnelerinden artık sıkılmıştım, beklentim bir an önce 2. aşamaya geçmeleriydi. Bugün mevzu kopuyor arkadaşlar hahahaa:)))) Yaklaşık bir aydır “bu bölüm kesin bişeyler olacak” diye diye öpüşme sahneleriyle oyaladılar bizi. Nihayet artık beklenen son gerçekleşiyor. Dolayısıyla akşamı iple çekiyorum. Normal değilim, evet!!!

Geçen sene bir ara aşk, entrika, ihanet dolu Türk dizilerine fena sarmışken bir de baktım her gün TV’nin başına geçip dizilerin başlamasını bekliyorum ve programlarımı ona göre yapıyorum, dedim “hooop, Missred kendine gel” . Sonra dizi sayısını haftada 2’ye indirdim. Yaprak Dökümü’yle Aşk-ı Memnu kalmıştı. Yaprak Dökümü’nü de o kadar abarttılar ki ondan da sıkılınca bütün dikkatimi Aşk-ı Memnu’ya verdim. Sevgili kocam U. benim bu Aşk-ı Memnu takıntıma anlam veremediği gibi, bir de Kıvanç Tatlıtuğ’a ve Bihter’le Behlül’ün bir an önce beraber olmasını istememe içten içe gıcık oluyor:)) Ya dimi normal şartlarda evli bir kadının kocasını aldatmasına hem de kocasının akrabasıyla aldatmasına karşı olmam gerekiyor ama yok ben Bihter’le Behlül mutlu olsun, Adnan’la Matmazel evlensin, Beşir çarkedip Cemile’ye aşık olsun, Firdevs Hanım kendine genç bir sevgili bulsun, Elif Paris’e yerleşsin, Nihal üniversite için Amerika’ya gitsin, Ahsen Hanım çiftliğine kapanıp şirket işlerine karışmasın ve Nihat’la Peyker 11 çocuğu tamamlayıp futbol takımı kursun, ayrıca Nihat şirketten hisse alsın istiyorum:))))

Buarada Bihter’in gerçek hayattaki sevgilisinin yerinde olmak istemezdim yani hatun Kıvanç Tatlıtuğ’la işi pişiriyor hani Adnan Bey olsa neyse:)) Komplekse girerdim herhalde ben onun yerinde olsam. Düşünsene kocanız ya da sevgiliniz rol icabı Adriana Lima’yla öpüşüyor, aman Allah korusun, düşünmesi bile kötü:))))))

Ne giydiğime gelince;

Çanta: Boyner
Elbise: Mudo
ayakkabı : Orsilvia
kolye: ????

28 Responses to “B.N.G? 74 VE BİHTER&BEHLÜL”

  1. www.lacheen.org June 18, 2009 at 8:52 am #

    Ay ben de aynı fikirdeyim, hep bir heyecanla bekliyorum şimdi olacak diye birşey olduğu yok. Bir de bu böyle olmuyor bitsin sonra yok, olmaz sensiz ayakları. Bir de niye evde direniyorlar ki, gitsinler bir yere :)) eş mevzusunda da benzer durumlar var bende de…

  2. MISSRED'S DIARY June 18, 2009 at 9:00 am #

    :))))onu ben de anlamış değilim, heyecan yaptırıyolar işte bize, aman şimdi biri görecek diye. Bu akşam ki olay yine evde olacak herhalde yine bir basılıcaklar korkusu zaten en heyecanlı yerinde de bitecek kesin:(

  3. Itır June 18, 2009 at 9:07 am #

    Şöyle de olabilir, her zman yaptıkları gibi birileri oraya bakıyor görüntüsü verip yeni sezon bölümlerinde o bakanların alakasız bi yöne bakıp aaa dedikleri kareleri getirirler, ve Behlül le Bihter bi süre de bölee 2. aşamada yakalanmadan evin olmadık yerlerinde oynaşırlar.sonrasında mutlaka bi basılma olacak,tabe.:))

  4. MISSRED'S DIARY June 18, 2009 at 9:16 am #

    ha evet bunların taktiği de senin dediğin gibi biri yakalamış havası vermek. Kim basar bilmiyorum ama matmazel basmasın, sinir oluyorum ben o kadına:)

  5. CindrellaUnderTheUmbrella June 18, 2009 at 10:18 am #

    Bende akşamı sabırsızlıkla bekliyorumm. Reklamları gördüm biri bunları iş üstünde basıyo ama kimmmm cok heyecanlıı:) Akşama hepimiz tv karşısındayız anlaşılannn:)

  6. Anonymous June 18, 2009 at 10:39 am #

    merhaba ben cadıdan ADSIZ .. anlayışına teşekkür ederim. ne bilim olumsuz yazmak istemedim. insanları kırmak istemem.buradan yazsam bir sürü insan tolarca laf edecekti. neticede gözükebilir. hepimizin başına neler geliyor.. bihter ve behlüle gelince kesinlikle bu akşamda gören olmayacak…Matmazele bende uyuzum çok sinsi aslında belli etmiyorum. ama ben bihterin yerinde olmak için neler vermezdim :)))) behlüle aşığım dahada doğrusu KIVANÇ a aşığım hemde çokkkkkkk.. bu arada bugünkü elbise yakışmış.

  7. pelin June 18, 2009 at 10:54 am #

    benden önce davranmışın ben konu edecektim şimdi yazık oldu gette canım konuuuuum heheh :))bence hepimizin hevesi kursağında kalacak söyliyim. kimsenin yakalayacağı falan yok. Çünkü yakalansa en az 2 sezondan olurlar. Reytingler süperken kurban etmezler diye düşünüyorum. Amaaaaa şayet beni yanıltıp yakalanma olacaksa kesin Beşir yakalayacaktır.ve sanırım Kıvanç Tatlıtuğ u sarı çıyana benzeten bitek benim. bu kadar itici ve ukala bi tip olamaz ama biliyorum kimse beni nasılsa iplemeyecek🙂

  8. MISSRED'S DIARY June 18, 2009 at 10:55 am #

    Cindrella; missred demişti dersin tam orda bitirecekler, bizi de meraktan öldürecekler 3 ay:))adsız: sonuçta eleştirinin yapıcı mı yoksa sadece laf sokmak için mi yapıldığı anlaşılıyor. Dolayısıyla hakaret içermeyen her türlü eleştiriye açığım. Buarada Bihter'le Behlül'ü bence de kimse görmeyecek, biri gördüyse bile tam orda bitirecekler yine çatlatıcaklar bizi:))Kıvanç için de ne diyeyim allah sahibine bağışlasın çok yakışıklı çocuk.

  9. MISSRED'S DIARY June 18, 2009 at 11:03 am #

    pelin yaz sende, eminim senin yorumunla okumak keyifli olacaktır. Beşir görürse çok gülerim, bence görücekse de Firdevs görsün, birinin gördüğü ve diziyi tek bitirmeyecek son bu olur herhalde:)

  10. pelin June 18, 2009 at 11:09 am #

    yok canım sen süper yazmışın ellerine sağlık çok keyifliydi yazını okumak.mmmm firdevs evet dediğin gibi görse bi etki olmayacak tek kişi. hmmmm heyecanla bekliyorum valla..kuruyemiş falan bile aldım resmen :))

  11. MISSRED'S DIARY June 18, 2009 at 11:36 am #

    bazen gereksiz uzatıyorlar umarım heyecanımıza değecek güzel bir final olur ne diyelim:)

  12. thebeadayse June 18, 2009 at 11:41 am #

    evet ya daha malesef isinmadi..ya isiniyor..yada isinmio yine soug oluyo..cok kötü hava..hep baska baksa..kusura bakmasin dimi türkcem icin hihi? biliyorum cok berbat!!! tsk ederim yorumun icin..cok sevindim..ama sen önce kendi bugünki giyimine bak..MUHTESEM..bayildim vallaah..helede ayakabilara =)öptüm ayse

  13. Z FASHION June 18, 2009 at 12:38 pm #

    Valla bende heyecanla bekliyorum, final olduğu için aynı fikirdeyim kimin gördüğünü göremeyeceğiz 3 ayda artık çatlarız merakımızdan🙂 Bazen Bihtere sinir olsam da bende birleşmelirini istiyorum ama Adnan Bey üzülmesin yazık adamcağızın ne suçu ve ne de bişeyden haberi :)Kıyafetine gelince gerçekten bayıldım elbise çok tatlı ayakkabılarsa herhalde gördüğüm en güzel gladyatörler !! Çok beğeniyorum sana da çok yakışıyor bulsam bende almak istiyorum ama burda satılmıyor demiştin galiba. Bir tek kolye olmayabilirmiş.

  14. MISSRED'S DIARY June 18, 2009 at 12:45 pm #

    Z fashion; ben bakayım bu gladyatörlerden kalmış mı? belki vardır haberleşir bişeyler yaparız eğer istersen. Ben kolye takamadığımı taksam da en geç 1 saat içinde çıkardığımı söylemiştim bir yerde, afakanlar basıyor çünkü:)) o yüzden kolye şu an üstümde değil;))Buarada akşam bakalım neler olacak şurda 4,5 saat kaldı, ben de yalnız countdown yaptım resmen, dakikaları sayıyorum haha:)

  15. MISSRED'S DIARY June 18, 2009 at 1:04 pm #

    Ayşe; Türkçen gayet iyi, hiç berbat deme valla. Teşekkürler beğendiğine sevindim.

  16. nefes June 18, 2009 at 1:29 pm #

    bu akşamda kimse yakalamıyacak gibi geliyor bana. elbisen çok hoşmuş. gladyatörlerde benimde gözüm var. ne kadara almıştın canım?

  17. MISSRED'S DIARY June 18, 2009 at 1:43 pm #

    nefes ne kadara aldım hatırlamıyorum ama bakıcam hem fiyatına, hem olup olmadığına sana da haber veririm ilgilenirsen buluruz bi yolunu göndeririz:)))

  18. nefes June 18, 2009 at 1:57 pm #

    ayyy canım sağol ya.valla ben ankarada kaç zamandır bakınıyorum. ben 39 numara giyiyorum.

  19. Z FASHION June 18, 2009 at 8:17 pm #

    Koşa koşa geldim buraya🙂 Sen o kadar bekle günlerdir sezon finalini, aman bu akşam evde oliyim diye program yapma, saat 5 olduğunda biraz kestiriyim diye uzan ve bitmesine 10 dakika kala uyan !! Bu kadar olur, neyse Behlülle Nihalin Sertap Erenerin muhteşem şarkısıyla geçirdiği zamanları kaçırmadım (Nihalin mavi gözlüğü muhteşemdi!!!) ha bide tabi sonunda yapabildi Bihterle Behlül !!🙂 Bence Firdevs hanım gördü, yada öyle düşünülmesi istendi.

  20. MISSRED'S DIARY June 18, 2009 at 8:26 pm #

    bence de kesin o gördü, zaten tersi durumda kıyamet kopar, bir o görürse işler iyice kızışır hahaaa:))) aylardır bekliyoruz bihterle behlülün fanfinisini, beklediğimize değdi ama hahaaaa:))))

  21. Styleseeking Zurich June 18, 2009 at 11:45 pm #

    bende maalesef türk kanallari olmadigindan ve internetten izlemeye üsendigimden tanimiyorum bu diziyi ama bugün annemlere ugradigimda her reklamda o sahneleri görünce benim de dikkatimi cekti..🙂 kivanc tatlitug cok yakisikli bi adam gercekten.. :)Nesli

  22. Anıl June 19, 2009 at 3:41 am #

    Ben de Firdevs hanım görmüştür diyorum. Sinsi matmazel de bahçeye çıktı ama bence Firdevs hanım o da görmesin diye onu oyalayacak. Bihter ile Behlül birbirlerine kavuşsunlar istiyorum ama kitabın sonu mutlu son değil:(Bu arada kıyafetin çok yakışmış. Kolyeyi de sıkılıp çıkardığın iyi olmuş:)

  23. nefes June 19, 2009 at 9:23 am #

    çok şükür sonunda olan oldu…bence kimse görmedi.saksı devrilince saklandılar. oteldeki sahne çok komikti ya. burda olmaz hadi git…:))))

  24. MISSRED'S DIARY June 19, 2009 at 9:00 pm #

    Nesli bence internetten seyret, en azından sıkıldığın bölümleri geçersin, sadece behlülle bihterin sahneleri heyecan fırtınası zaten:)))Anıl; zaten dizi tutulduğu için bu da Yaprak Dökümü gibi dallanıp budaklanır, kitapla alakası kalmaz ama mutlu son nasıl olabilir zaten bilemiyorum böyle bir durumda, Behlülle Bihterin ülkeyi terkedip herkesi arkada bırakıp izlerini kaybettirmeleri lazım ki ancak öyle.Nefes; işte heyecan yaptırdılar bize dediğin gibi kimse görmemiş de olabilir. Yalnız otel sahnesi ciddden saçmaydı, o kadar planladılar yine evde bitti mevzu, ne de seviyolar 50 kişinin yaşadığı evde kırıştırmayı:))

  25. nefes June 20, 2009 at 8:35 am #

    ayyy evet ya otel çok abzürttü. neymiş seni seviyorum burda olmaz. hahahahahah :)))))) böle sevgimi olur. evde kırıştıracaklarki heyecan olsun. Reyting tavan yapsın. reklamlar izlensin. Kanalda paraları cukkalasın..

  26. MISSRED'S DIARY June 20, 2009 at 8:49 am #

    nefes valla bilemiyorum zaten yakalanırlarsa Firdevs Hanım hariç dizi biter. O yüzden önümüzdeki sezon yine bizi kıvrandıracaklar :)))

  27. medusa June 20, 2009 at 11:01 am #

    vallahi ne yalan söyleyim bende senin gibi bekledim durdum😀 zaten beren saatle sevgilisi ayrılmışlar sebep bu ateşli sahnelermidir acep ?

  28. MISSRED'S DIARY June 20, 2009 at 5:27 pm #

    olabilir yani ben onun sevgilisi olsam bunalıma girerdim valla, ama şimdi mecburlar o sahneleri çekmeye o tutkuyu yansıtmak için yapacak bişey yok. Bundan sonra da o sahnelerden çok olur diye düşünüyorum ben haha:))

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

