HELP ME FOR FOREVER 21

18 Jun




FOREVER 21 marka bu 3 elbise şu aralar aklımı yoruyor ve sizlerden yardım talep ediyorum arkadaşlar!!!!!!! Daha önce yurtdışından bedenleri uymaz, kalıbı küçüktür ayakkabının numarası uymaz diye diye hiçbir şey almadım ama canıma tak etti artık:)
Sırasıyla söyleyeyim ilki ; 35 liraya, ikincisi; 46 liraya, üçüncüsü 35 liraya geliyor. Bunların bir de kargo bedelleri var o da sadece tek ürün için 50 lira, üç ürün için 68 lira. Yani ben sipariş verirsem bana bu elbiseler kargo bedelleriyle beraber 185 liraya gelmiş olacak. Bilmiyorum bana ortalama 60 liraya bu elbiseler ucuz geldi. Belki fiyatları daha da düşer ilerleyen günlerde, düşer mi acaba onu da bilmiyorum ki? acaba indirimleri mi beklesem?
Maddi boyutunu bir kenara bırakırsak siz elbiseleri nasıl buldunuz???? sizce almaya değer mi? hangisini beğendiniz hangisini beğenmediniz? Bana bir fikir verin arkadaşlar:)

23 Responses to “HELP ME FOR FOREVER 21”

  1. nefes June 18, 2009 at 1:31 pm #

    ben üçünüde beğendim çok hoşlar. ama kargosu çokmuş. Türkiye de heleki İstanbulda mutlaka benzerlerini bulursun. biraz daha bak sonra karar ver derim ben.

  2. MISSRED'S DIARY June 18, 2009 at 1:46 pm #

    evet bazen free shipping yapıyolar, gerçi bu site yapıyor mu bilmiyorum, ya benimde öyle her yeri gezip bakacak arayacak vaktim yok maalesef. Neyse elbiseler kaçmıyor, beklemedeyim:))

  3. Itır June 18, 2009 at 2:01 pm #

    Birincisi ve ikincisi çok güzel.Eğer Amerika da bi adres gösterebiliyorsan ve o da yakınlarda Türkiyey ye gelecekse o zman kargo ücreti ödemezmişsin.Öyle duydum:)

  4. ikkuş... minikkuş.. yavrukuş... June 18, 2009 at 2:31 pm #

    forever 21 i favorilerime ekledim hergün bakarım.. aynı soru işaretlerinden yola cıkarak bi top renkli kumas ama ben düz siyah ve sarı ya hastayım bide sarı makine aldım ordan bakıp bakı dikiyorum :Dolmasada hevesim kalmıyor fiyatlar cok ucuz 5 tane alsak kac para olcak shipping 😀

  5. MISSRED'S DIARY June 18, 2009 at 2:36 pm #

    hehe:)) ne güzel söylemişsin bakıp bakıp dikiyorum diye. sanki çok kolay benim gibi beceriksizler için:))))) benim dikmek gibi şansım yok, asla beceremem. Bir de ufaktan başlasam yukarıdaki kesim elbiselere geçene kadar muhtemelen yıllar geçer:)

  6. CindrellaUnderTheUmbrella June 18, 2009 at 3:10 pm #

    bende 1. ve 2. elbiseye bayıldım ama ordan buraya getirtmeye değermi bilemiyorum Zara'da ya da diğer markalarda benzerlerine rastlayabilirsin. Ama diyosanki amerikadan tanıdık birileri gelicek o zaman hepsini al derim:)

  7. zui June 18, 2009 at 3:19 pm #

    ya ben de oradaki elbiselere bayılıyorum bunlar da çok güzel ama ben de shipping ücretinden dolayı almaktan vazgeçtim çok ucuz normalde ama shippingle çok artıyor, ben de burada bakın derim

  8. alis June 18, 2009 at 5:13 pm #

    Ben daha önce Forever 21'dan sipariş verdim (Türkiye'ye getirtmedim). 2 şort, bir atlet, bir elbise, bir sürü de takı söyledim. Şortlar fiyata göre gayet iyi çıktı, mango kalitesinde. Atlet incecik birşeydi ama zaten birşeylerin içine giymek için almıştım. Takılar süperdi, o fiyata böyle hoş takılar görmedim doğrusu. Elbise ise tam bir fiyaskoydu, açık renk ama astarı olmasına rağmen tamamen iç gösteriyor, bir de ben beyaz sanıyordum ama sarımsı bir krem renginde geldi. Kesimi de çok kötü, ince askılı, üçgen göğüslü, babydoll tarzında ama resmen balon gibi duruyor. Kumaşının içinde ne olduğuna iyi bak ve riskli kesimlerde sipariş verme bence. Gerçi seçtiğin modeller çok alengirli değil ama 3 numaranın yakası fazla kapalı durabilir, bir de kumaşı %100 polyester diyor, astarı da yok, onun iyi çıkacağından şüpheliyim.

  9. Jojee June 18, 2009 at 5:22 pm #

    bence birincisi ve ikincisi çok tatlı yaz akşamında üfür üfür giyersin:)ama bende nefeese katılıyorum biraz araştırma yaparsan istanbulda eminim benzerlerine rastlarsın sevgiler:)

  10. tweety June 18, 2009 at 5:28 pm #

    2.elbiseye bayıldımmmmmmmm

  11. cipo June 18, 2009 at 7:53 pm #

    ben ucunude cok begendim,Dubaide var forever 21 istersen alabilirimama ben 22 temmuzda istanbulda olacagim 🙂 sen fikrini soyle burdaki fiyatlarini ogrenip getirebilirim sorun degil

  12. DENiZ June 18, 2009 at 8:52 pm #

    MISSRED'cim Forever 21 burda zaman zaman ugradigim bir yer bazen gercekten cok hos seyler cikabiliyor ama bir sorun var! Kumaslar, dikisi ve hatta bazen kesimi cok ozensiz olabiliyor yani netde gordugunden cok farkli seyler gelebilir eline buna hazirlikli ol canim! Bir de kargo parasi cokmus yaa bazen belli bir paranin ustune mesela 100 dolar gibi free shipping veriyorlar istersen arada bir kontrol edip onu yakaladiginda alabilirsin! Sign up ol sitelerine free shipping promosyonu olunca mail gelir kacirmazsin. Yook illa alicam diyorsan 1 ve 3 ama en cok 1 😉

  13. Banu June 18, 2009 at 11:39 pm #

    Merhaba, Forever21'dan surekli (online olarak) alisveris yapiyorum. (yurtdisindayim) Modellere soyluycek lafim yok yanliz kalite bakimindan pek iyi olmadiklarini soyleyebilirim. Simdiye kadar cesitli gomlek, hirka, $al, pantolon vs aldim,aman aman bir kalite goremedim… normalde Small ve Medium giyiniyorum ama 21'in bedenleri daha kucuk oldugu icin *ve yikandiginda cok cektigi icin* Large aliyorum. Yani beden bakimindan eger siparis vericekseniz 1 beden buyugunu almanizi tavsiye ederim. Fiyatlarina gelince: yilin belirli zamanlarinda acayip indirimler yapiyorlar ve normal sezonda aldigin 50$lik gomlegi $7-8'a kadar indirebiliyorlar. Ayrica google'a Forever21 promotion coupon yazarsaniz cesitli indirim kuponlari bulabilirsiniz, aklinizda bulunsun 🙂

  14. Anıl June 19, 2009 at 3:45 am #

    Ben de herkesin aksine en çok 3. elbiseyi beğendim. Sonra da 2. elbiseyi. 1. si daha giymeden şişman şişman duruyor:)

  15. MODA CADISI June 19, 2009 at 7:55 am #

    Ben ilkini beğendim, 2. elbisenin üstünden emin olamadım bazen straplezlerin lastiği ( bana bu lastikli gibi geldi) gögüsleri bastırıyor, bu da öyle olabilir gibi geldi,3. de sıradan. Bana kalırsa indirimleri bekle, benzer şeyler bulabilirsin.

  16. be June 19, 2009 at 8:51 am #

    1.elbise cook guzel ama forever21 nin cok kaliteli olmadigini goz onunde bulundur derim .

  17. Alışveriş Cini June 19, 2009 at 7:50 pm #

    Ben 3ünü de beğendim Missred. Ama ben olsam kargo parası yüzünden vazgeçerdim sanırım. Ama Amerika'da falan olsam hiç kaçırmazdım. Normal fiyatları çok iyi.

  18. MISSRED'S DIARY June 19, 2009 at 8:51 pm #

    herkese tek tek teşekkür ederim, bugün yoğunluktan dolayı cevap yazma şansım olmadı. Verdiğiniz öneriler ve fikirler sonucunda şimdilik iptal ettim. Çünkü alışveriş yapan arkadaşların çoğu göründüğü kadar kaliteli olmadığını söylüyor. 2. ve 3. elbise zaten her yerde olabilecek elbiseler, en beğendiğim parça olan 1. de sadece onu sipariş edersem 100 tl.ye geliyor ki ne çıkacağı belli olmayan bişeye 100 lira veremicem. Çoğunuzunda dediği gibi biraz daha buralara bakınsam iyi olacak. Aslında elbiseye de çok ihtiyacım olduğunu söyleyemem, bir sürü elbisem var. Ama 1.yi kesimini, desenini beğendiğimden, 2.yi straplez seviyorum ama çekiştirme derdi yüzünden kullanamıyorum bu lastikli olduğu için rahat ve şık görünüyor, 3.ise ilkbaharda sonbaharda çorapla çorapsız giyilebilecek, daha hanım hanımcık bir model olduğu için beğenmiştim. Neyse şimdilik almamaya karar verdim bunda Banu'nun bedenlerle ilgili yaptığı yorumda etkili oldu. Ben M giyiyorum, üst kısmım daha ince olduğundan elbiselerde S beden de olabiliyor ama şimdi L alırım büyük gelir, M alırım küçük gelir, yok ya internet alışverişi bana göre değil sanırım anlaşıldı:))) Buarada Cipo'ya ayrıca teşekkür ederim, içten bir şekilde benim için alıp getirebileceğini teklif ettiği için:))

  19. n@zo June 20, 2009 at 8:22 am #

    Merhaba,Bir süredir takip ediyorum, ilk yorum bu yazıya olsun :)Almamaya karar vermişsin ve iyi de yapmışsın..Kısa bir süre önce Amerikadaydım bende. Forever 21, bazen gerçekten güzel ürünlerin olduğu ama çoğunlukla vasatın altında olan bir marka bence. Sitesinde beğenip, mağazaya gittiğimde hep hayal kırıklığına uğruyordum. İstanbul'da çok daha güzellerini, daha ucuza bulursun nasılsa.Sevgiler canım..

  20. MISSRED'S DIARY June 20, 2009 at 8:47 am #

    nazo; ben tam siparişi veriyordum ki "aman acelesi yok, dur ben bununla ilgili bir post yapayım insanların fikirlerini alayım" dedim, iyiki de postu yapmışım. Hani t-shirt, pantolon kalitesiz olabilir ama yine sıradan zamanlarda giyersin. Bu elbiseler kalitesizse hiç olmaz sonuçta, dediğin gibi burda mutlaka daha güzellerini bulurum.

  21. Anonymous December 7, 2009 at 7:39 pm #

    Forever 21'dan alışveriş yapanlarla ilgili Google'da araştırma yaparken senin postunu ve yorumları gördüm. Acaba ayakkabıları nasıldır bilen var mı? Çünkü bu sezon aykkabıları çok güzel. Bir de shipping 3adet 68tl ayakkabılariçinde geçerli olur mu ki? Bana biri yardımcı olursa çok sevinirim.

  22. MISSRED'S DIARY December 8, 2009 at 7:47 am #

    Adsız; ben alışveriş yapmadım, alıp da istediğim gibi çıkmamasını göze alamadım. Yalnız modacadisi.blogspot.com'un sahibesi ordan ayakkabı alışverişi yapmıştı, ona sorabilirsin, shipping bildiğim kadarıyla her ürün için geçerli.

  23. Anonymous December 8, 2009 at 9:17 pm #

    teşekkür ederim ilgilendiğin ve yönlendirdiğin için 😉

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

