Mim!

20 Jun

Sevgili PrettyPink Fashion beni mimlemiş. Kendisine teşekkür ederim. Onun da dediği gibi sorular eğlenceli ve blogumu takip edenlerin benim hakkımda daha fazla fikir edinmeleri açısından da faydalı.
1- Kullandığınız parfümün markası nedir?

Özellikle yaz aylarında ağır parfümlerin kullanılmasına karşıyım açıkçası. Armani Code ile Burberry Brit kullanıyorum ancak dediğim gibi yazın değil, yazın daha fresh kokular tercih ediyorum. Şu ara Avon’un ( ki Avon’un makyaj malzemelerine gıcığım olmasına rağmen) meyveli kokusu ” make me smile” ile yine jelibon kokusu hissi veren ” Brazil Beat” vücut spreyini kullanıyorum. Sephora’nın Harajuku Lovers parfümünü merak etmekle beraber, bence en güzel yaz kokusu Davidoff Cool Water tabi hala tedavüldeyse:)

2- Kullandığınız kremin markası nedir?

Kozmetiğe, cilt bakımına pek ilgim yoktur. Günlerce hiç krem sürmediğim de olur. Ancak bu aralar her gün Nivea’nın yağlanmayı önleyen, mat görüntü veren yüz kremini ve banyodan sonra da Neutrogena’nın vücut kremini kullanıyorum.

3- Şu an okuduğunuz kitabın adı :

Orhan Pamuk Masumiyet Müzesi ( aylardır bitiremedim:)
Fotoğraf Teknik Okumaları
Sufinin Yolu – İdris Şah
( Zannetmeyin ki çok kitap okuyorum hahaha:))

4- En son aldığınız 3 ürün;

Babama Babalar Günü hediyesi gömlek ve t-shirt

Maybelline Define A Lash ( şiddetle tavsiye ederim)

MAC Kapatıcı

5- En çok sevdiğin 3 dizi film

Tabiki Aşk-ı Memnu

Lost

Seyrettiğim 3. dizi yok:)))

Benim cevaplarım da bunlar. Şu anda birisini mimlemem gerekiyor ve bu da benden Braun Silk-epil’i kapan Z Fashion oluyor.

14 Responses to “Mim!”

  1. nefes June 20, 2009 at 7:58 am #

    günaydın canım. bugün benim Doğumgünüm. niyeyse şımarmak ve herkese söylemek istiyorum…tam oldum ama kendimi 24 hissediyorum… maybelline in yeşilimi pembesinimi aldın.ben yeşili kullanmıştım çok memnun kalmıştım.

  2. MISSRED'S DIARY June 20, 2009 at 8:13 am #

    Ben de sana mail atıcaktım eh buradan kutlayayım o zmn. Doğum günün kutlu olsun, umarım kendini 60 yaşına geldiğinde de 24 hisseder ve sevdiğin insanlarla beraber güzel ve uzun bir ömür geçirirsin:)))Buarada ben yeşilini kullanıyorum ama arkadaşımda pembe var, fırçaları karşılaştırdık aynı fırçalar, yani ikisi de sürünce aynı duruyor, bizi kandırıyorlar anlayacağın biri uzunluk, biri dolgunluk veriyor diye, ikisi de aynı ama ikisi de çok başarılı. Gerçekten bir sürü para verip başka rimel almaya gerek yok.

  3. nefes June 20, 2009 at 8:32 am #

    çok teşekkür ederim. rimel konusunda çok kararsız kalıyordum. ama maybellineını keşfedince artık hiçbirine bakmıyorum. max factor ün meşhur falce lash effectini aldım. reklamlarında abarttıkları kadar iyi değil. ne yıkayınca nede temizleme sütüyle çıkıyor. gıcık bişi. gramaj olarak diğerlerinin 2 katı olduğu için fiyatıda aynı aslında. ben 35 liraya aldım. maybellinide 18 e alıyorum.

  4. MISSRED'S DIARY June 20, 2009 at 8:42 am #

    Çıkmayan rimellere birçok kadın gibi ben de gıcığım. Benim rimel sürünce gözüm kaşınıyor ve hatta yanıyordu, o yüzden Clinique kullanıyordum, o bakımdan iyiydi ama rimelde iş yoktu. Maybelline'i yıllarca gözüme alerji yapar diye almadım ama yapmıyormuş.

  5. Z FASHION June 20, 2009 at 9:13 am #

    Nefes doğumgünün kutlu olsuun :)Evet valla kaptım Braunu çok da memnunum süreki söyleyip duruyorum bir de mailler geliyor taktikleri soruyorlar :)) Hemen yapıyorum mimimi teşekkürler!

  6. MISSRED'S DIARY June 20, 2009 at 9:27 am #

    Z ; taktik mi soruyorlar? hahha:))) ama haklılar belkide insanlar saniye değil saliselerle kaybetti yarışmayı. Ben de hala takdir ediyorum valla.

  7. nefes June 20, 2009 at 9:36 am #

    z fashion çok tşk ederim. bende lacheen inde katıldım. ve yorumumu saat tam 11:00:25 te bıraktım. bakalım bekliyorum :))

  8. MISSRED'S DIARY June 20, 2009 at 9:50 am #

    kazanırsan sana Braun'dan doğum günü hediyesi olur me güzel işte:)

  9. Z FASHION June 20, 2009 at 9:59 am #

    Hadi inşallah kazanırsın Nefes 🙂 Missredin cevaplar yorumlara gönderildiği için bende bakmıştım aynı anda gönderen bir 15 kişi vardı, tamamen saliseler yani 🙂 Gelen maillere ne diyeceğimi bilemiyorum sürekli refreshleyin tam okumadan direk soruya bakın hemen cevap verin falan diyorum artık :)) Burdan da duyulsun… Aklıma geldikçe hala mutlu oluyorum ilk defa kazandığım birşey 🙂

  10. nefes June 20, 2009 at 10:00 am #

    ayy kesinlikle. aldığım en güzel hediye olur diyemiyeceğim. çünkü kocam şimdi deli gibi hediyemi arıyor. özel sipariş verdim. hotiçte gördüğüm ayakkabı çanta kombinasyonunu alacak :)))

  11. Itır June 20, 2009 at 11:43 am #

    Nasıldı final bölümü ama aşkı memnu nun?:)))

  12. MISSRED'S DIARY June 20, 2009 at 5:24 pm #

    Itır valla beklediğimize değdi hahaha:)))

  13. nefes June 22, 2009 at 7:41 am #

    Missredcim ne yazıkki 3.oldum :((( saniye farkı işte.

  14. MISSRED'S DIARY June 22, 2009 at 7:50 am #

    ay evet ya sabah ona baktım, dedim bu nesrin bizim nefes olsa gerek. Çok yaklaşmıssın valla, neyse bu hafta yine aynı heyecan, yarışma devam ediyor.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

