Hayallerim, Balmain ve ben:)))

23 Jun


Biliyorum çok şey istiyorum ama napıyım istiyorum işte engel olamam ya!!! Bakalım ilerleyen dönemlerde bu 6052 euroluk bebeği hangi ünlünün üzerinde göreceğiz? O değil de hazır istemişken yine Balmain Fall 2009′ dan alttaki çizmeleri de istiyorum onlarda 1.229 euro. Bişey değil, isteyen luisaviaroma.com’dan hemen edinsin kalmaz falan hem sağolsunlar Türkiye’ye gönderim ücretsiz haha:)))

11 Responses to “Hayallerim, Balmain ve ben:)))”

  1. NihaL June 23, 2009 at 2:20 pm #

    Missred's canım hala daha ne bekliyoruz ki hemen siparişini verelım ne güzel kargoda ücretsizmiş tatlım bekleyıp durmamız hata (((:

  2. MISSRED'S DIARY June 23, 2009 at 2:22 pm #

    dimi ama? forever 21 siparişimi sırf kargo yüzünden iptal ettim bunu etmiyeceğim valla, Beyonce'dan önce ben giymeliyim hahaha:)

  3. Elvan June 23, 2009 at 2:30 pm #

    Ben çizmesine bayıldım. Onu ben sizden önce sipariş edicem işte.:)))))

  4. MODA CADISI June 23, 2009 at 2:38 pm #

    Beni de listeye ekle 😉

  5. tatlisubaligi June 23, 2009 at 2:44 pm #

    muhtesem muhteseeemm.. bu balmain yok muu catlatır adamı yaa

  6. MISSRED'S DIARY June 23, 2009 at 2:53 pm #

    Elvan ve Cadı; sakın merak etmeyin Balmain ünlülerden sıkılmış, yeni yüzlerle kıyafetlerini paylaşmak istiyormuş, beni keşfetmişler, missred okuyucularının hepsine de birer tane gönderecekler merak etmeyin siz hepinizi ihya edeceğim:))) hayallerim, Balmain ve ben demiştim hahhaaaa:))))ne paylaşımcı insanım ama:)tatlısubalığı ; daha da çatlatmasın ama yeter artık:))))

  7. Itır June 23, 2009 at 3:04 pm #

    Çok güzelmiş bu botlar.Ben de istedim şimdi bak, hazır ücretsizken hehehhehe :))

  8. MISSRED'S DIARY June 23, 2009 at 3:08 pm #

    Itırcım, gerek kalmadı almana, Balmain'den aradılar şimdi:))) Yukarıdaki yorumları oku ne demek istediğimi anlarsın:)

  9. Alışveriş Cini June 23, 2009 at 9:08 pm #

    Aaa süper bi haber bu Missredcim, ben de bir Missred okuru olarak balmainimi isterim 🙂

  10. MISSRED'S DIARY June 24, 2009 at 7:35 am #

    tabi şekerim seni unutur muyum hiç listedesin merak etme alışveriş cini :)))

  11. Itır June 24, 2009 at 8:24 am #

    :)))listedeyiz desene

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

