B.N.G.?75

24 Jun



Ufak bir aradan sonra “bugün ne giydim?” le karşınızdayım yine. Bugün U. ile evlilik yıldönümümüz, tam 3 sene oldu evleneli toplamda da 6 sene. Mutluyuz, huzurluyuz ve birbirimizi seviyoruz. Bugün için özel bir planımız yok, sanırım 360’a yemeğe gideceğiz ya da belki başka bir yer tam belli değil. Çift olarak ikimizde organizasyon, sürpriz, özel gün falan tarzı şeyleri pek sevmeyiz. Hele ben sürpriz yapılmasından pek hoşlanmam, her şey benim kontrolümde olmalı böyle de ruh hastasıyım, diyorum ya ben normal biri değilim, allah U.’ya sabır versin 6 senedir beni çekiyor daha çoook çekecek haha:)))

Buarada bilgisayarda geçen seneki evlilik yıldönümümüzde giydiğim kıyafeti buldum, bu elbiseyi çok seviyorum, daha bu sene giyme şansım olmadı, belki büyük bile geliyor olabilir, farkındaysanız geçen sene bu zamanlarda biraz kiloluymuşum bir 6-8 kilo kadar fazlaydım ve saçlarda farklı tabi. Bakalım seneye ne olacağız? :))) Belki bebiş olur o zaman:)


Bluz: Fabrika
Pantolon: Mango
ayakkabı : Divarese
çanta : Bilik Deri Bakırköy

Siyah elbise: Mudo
Ayakkabı : Topshop

14 Responses to “B.N.G.?75”

  1. MODA CADISI June 24, 2009 at 9:04 am #

    Nice mutlu yıldönümlerine🙂

  2. nefes June 24, 2009 at 9:12 am #

    Nice mutlu yıllar sizinle olsun. evliliğinizin bir ömür sürsün inşallah.geçen sen daha bi şık olmuşsun.ama saç ve kilo şimdiki çok daha iyi. bende süprizlerden hoşlanmam. eşim bana doğumgünü süprizi yaptı ama memnun olmadım. çünkü hem onun ailesi hem benim ailem birarada hoşlanmıyorum. idaresi çok zor ve herşey hazırlanmış beni bekliyor olmama rağmen akşamın sonunda bütün gece o dağınıklığı ben toparlıyorum.anlamı kalmıyor. bende dışarıda az kişiyle kutlamayı seviyorum. benimde 9 ekimde 5 yıl olacak. seneye inşallah sende bende bebişimizle 3 kişi olarak kutlarız :))

  3. nefes June 24, 2009 at 9:16 am #

    yarın bi kombin fotosu çekip yollıyacağım :)) bide bu karmaşık giyinen blogcu ablamız bugünkü kombinine baktınmı bilmiyorum ama hoş olmuş. valla benide cesaretlendirdi. bende bundan sonra karıştıracağım.kim bakarsa baksın heççç umrumda değil.mini şortta alıp giyerim .askılı elbiseme illaki bolero giymek zorundamıyım sapıklarrrrrrrrrr….. bıktım sizden beeeeee…

  4. Kirpikteki Gözyaşı June 24, 2009 at 9:24 am #

    Evlilik yıldönümünüz mutlu olsun Missred! Nice yıllarınız olsun sağlıkla, mutlulukla! Kıyafetin çok hoş. Detaylar süper:) İyi eğlenceler şimdiden:)

  5. MISSRED'S DIARY June 24, 2009 at 9:32 am #

    Cadıcım çok teşekkürler.Nefes; geçen sene işten eve dönüp üstümü değiştirmiştim, bu aralar şirkette epey bir yoğunluk var böyle elbiseyle, etekle fazla koşturamıyorum hatta şu anda ayakkabım bile düz, akşam giyicem topukluları. Buarada çok kişinin olduğu organizasyon, parti, ev davetleri falan sevmiyorum ben, en fazla 6 bilemedin 8 kişi olacak ondan sonra karışıyor mevzu.

  6. tuguna June 24, 2009 at 10:02 am #

    O zaman nice guzel yillara diyelim:)

  7. Itır June 24, 2009 at 10:10 am #

    Nice mutlu senelere..:))

  8. MISSRED'S DIARY June 24, 2009 at 10:20 am #

    K.G; çok teşekkür ederim hem iltifatların hem de iyi dileklerin için:)Nefes; karıştırmak sadece değişiklik için değil az kıyafetle kombin sayısını arttırmak için de faydalı. Buarada kır zincirlerini diyorum başka da bişey demiyorum:)))

  9. pelin June 24, 2009 at 10:39 am #

    bizimde 6 hazirandı yıldönümümüz. evlendiğimiz yerde yerde yerdik hep feriye'de ama bu sene olmadı..ikimizinde basireti bağlandı oturduk evde lahmacun ayranla kutladık :))canım pantalon rengine aşık oldum. en sevdiğim renktir. beya züst ve papilerinle çok şıksın. ve son olarak sakın bu renk saçtan vazgeçme derim🙂 senin teninin rengi balyajlı küllü sarı renk. harikasın böyle.

  10. be June 24, 2009 at 10:52 am #

    nice mutlu seneleree=))ayricaaaa emin olmalisinki sari senin rengin=))

  11. MISSRED'S DIARY June 24, 2009 at 11:14 am #

    tuguna, ıtır, pelin ve be ; çok teşekkür ederim hepinize.Be, nefes ve pelin saçıma yaptığınız yorum için; evet ben vazgeçemiyorum zaten sarıdan, başka renkleri çok denedim ama yok, sarı bana en yakışan sanırım.Buarada Pelin; tabi illa bir şey yapmak gerekmiyor yıldönümü diye, yıldönümü bahane. Lahmacun, ayran da en sevdiğim menülerden biridir:)

  12. nefes June 24, 2009 at 12:36 pm #

    bende sarıdan asla vazgeçmem. hatta sarı değil platin desem daha doğru olur. dibi koyu kestane geri kalan platin. gölgede sevmiom ben.

  13. fashionbysiu June 24, 2009 at 4:21 pm #

    seneye inşallah fotoğraflarda yanında minik bir bebiş görürüz o zaman diyorum🙂

  14. MISSRED'S DIARY June 25, 2009 at 6:24 am #

    siucum bakalım, inşallah:)

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

