Bugün ne sevdim???

25 Jun



Bu aralar öyle bir rehavet içerisindeyim ki giyim kuşamdı, makyajdı, saçtı hiç umrumda değil. Şık giyinmek, ne giyeceğimi düşünmek bir yana dursun kolumu kıpırdatacak halim yok. Akşamları da erken yatıp sabah inadına uyanamıyorum. “Ne bulursan üstüne giy ve çık” mottosuyla hareket etmemin bir sebebi de dolabımın feci karışmış olması ve aradıklarımı bulamamam. Bilmiyorum size de olur mu ama aradığımı bulamazsam bütün dolabı aşağı indiririm ta ki bulana kadar, bulamadım başka bir şey giyeyim demem. İşte bu yüzden bu sinir harbini kaldıracak durumda da değilim ve elime ne geldiyse onu giyiyorum, en azından rahatım:))

Sözün kısası ; madem bugün ne giydim yok işte size bugün ne sevdim?

fotoğraflar: theskinnywebsite, popsugar

11 Responses to “Bugün ne sevdim???”

  1. pelin June 25, 2009 at 9:32 am #

    kate in etek şortuna bayıldımm. hele altına giydiği babetlerle çok şirin ve stylish. cameron'ın kırmızıları fazla gözümü tırmalıyor. ama elbisesindeki dantel güpürler şahane.

  2. Itır June 25, 2009 at 9:43 am #

    Al benden de o kadar!illa aradığımı bulcam.Bulamadım mı zaten herkese sövüyom!:)ne kabahatleri varsa:))))

  3. Glam's World June 25, 2009 at 10:11 am #

    Dediğin şeyin aynısı bana da oluyor, aradığımı bulana kdr herşeyi aşşağı indiririm, feci can sıkıcı bi durum, bide onları toplaması var. Kate'in etek şortu ne ciciymiş. cameron'da keşke elbiseyi kemersiz kullansaymış, pelin'e katılıyorum, gözüm yoruldu 🙂

  4. zui June 25, 2009 at 10:33 am #

    ben e katei'in etek şortunu çok beğendim, cameron'ın elbisesi de harikave aynen berbat haldeyim

  5. kocasını seven kadın June 25, 2009 at 12:13 pm #

    kate herzamanki gibi süper 🙂

  6. Lizzy June 25, 2009 at 1:59 pm #

    Cameron'ın elbisesine bayildim, cok sıkk=)

  7. nefes June 25, 2009 at 2:20 pm #

    bende beyaz elbiseye bayıldım. kırmızıyla olmamış fuşya daha hoş olurdu. benim dolabım hiç dağılmaz. giydiğimi kirliye atarım. hafta sonu yıkanır ütülenir geri yerine geçer. bi hafta aynı şeyi tekrar çok nadiren giyerim. bırakmayın kendinizi arkadaşlar. saldıkça ipin ucu kaçıyor valla.

  8. Z FASHION June 25, 2009 at 8:00 pm #

    Miiim 🙂

  9. MISSRED'S DIARY June 26, 2009 at 7:24 am #

    herkese yorumları için teşekkürler:)

  10. idil June 27, 2009 at 6:11 pm #

    kate'in şortunu gofugyourself'de görmüştüm ve bayılmıştım ama orada da diyorlardı bu şort/eteği kate gibi taşıyacak kaç kişi vardır? cameron'ın kıyafetiyse gerçekten çok cici ona da çok yakışmış. özellikle son zamanlardaki talihsiz seçimlerinden sonra bu ilaç gibi geldi=)

  11. R.Ordulu July 2, 2009 at 8:33 am #

    Ahh! Beni ne mutlu ettin..'Aradığımı bulamazsam bütün dolabı aşağı indiririm ta ki bulana kadar, bulamadım başka bir şey giyeyim demem'bi benim mottom sanırdım..Yalnız olmamak ne güzel.Ama o dolabı sonra tekrar eski haline getirmek de ne kötü değil mi?

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

