MİM!!2 MAKYAJ SIRLARIMI AÇIKLIYORUM:)

25 Jun


Sevgili Salıncakta İki Kişi beni mimlemiş, bu mimle ilgili cevaplarım pek tatminkar olmayacak çünkü ben pek makyaj yapmıyorum. Makyaj yapmayan bir insanın da bu mimle ilgili çok fazla söyleyeceği şey olmuyor.

1. İlk kez makyaj yapmaya kaç yaşındayken başladın?

3-4 yaşlarında başladım. Bu yüzden olacak ki erken emekliye ayrıldım makyaj konusunda:)) Şaka bir yana ilk makyaj yapmaya 16-17 yaşlarında başladım, hatta o dönem de tavan yapmıştı makyaj merakım. Şu anda ise neredeyse hiç makyaj yapmıyorum.

2. Aldığın ilk makyaj malzemesi neydi ve hangi markaydı?

Catherine Arley diye bir marka vardı, onun fondöteni ilk aldığım makyaj malzemesiydi. Çünkü yüzüm çok solgun görünüyordu.

3. Makyaj senin için günlük basit bir rutin mi yoksa hastalık mı?

Rutin bile değil, çünkü çok nadir makyaj yapıyorum.

4. Karşılaştığın her güzel makyaj malzemesini çılgınca arzuluyor musun?

Tabiki hayır.

5. Hiç MAC kullandın mı? Kullandıysan, “işte bu en harika ürünü!” diyebileceğin tek bir ürün söyle bana.

Kullandım. MAC concealer.
6. Her genç kızın favori bir siyah göz kalemi vardır. Senin favori göz kaleminin markası ve rengi?

Benim favori siyah göz kalemim yok, dolayısıyla markası da yok. Şimdi bişey söyleyeceğim ve şok olacaksınız. Hayatım boyunca tek bir siyah göz kalemi aldım ve hala bitmedi:))

7.Vazgeçemediğin, elinin altında en az üç-dört tane bulundurduğun favori rimelinin markası?

Elimin altında 3-4 tane neden bulunduracağım anlayamadım, savaş çıkar, darbe olur falan diye mi? hahahaa:))) Ben bittikçe alma taraftarıyım, stok yapmıyorum. Favori rimelim Estee Lauder ve Maybelline Define A Lash.

8. Makyaj alışverişini en çok hangi mağazadan (tekin acar v.b.) /web sitesinden (strawberry v.b.) yapıyorsun?

En çok A.T.Ü free shop sanırım.

9. Makyaj malzemelerini nerede saklıyorsun?

Malzemelerim için tahsis ettiğim bir sepette.

10. Makyaj alışverişine aylık ne kadarlık bir bütçe ayırıyorsun?
Ortalamaya vursan herhalde aylık 20 TL. falandır belki o kadar bile yoktur.

11. Severek takip ettiğin bir yerli ve bir yabancı makyaj blogunu yazar mısın?

yabancı yok. Yerli; shopaholic ve makyaj çantam

12. Yerli makyaj markalarından favorin hangisi?

Golden Rose

13. Hangi goz makyaji temizleyiciyi kullaniyorsun?

Bu kadarına da pes diyeceksiniz ama sabun kullanıyorum.

14. Hangi makyaj çıkarıcıyı kullanıyorsun?

Sabun ya da L’oreal temizleme sütü.

15. Ten ve goz rengin?

beyaz tenliyim- gözlerim kahverengi.

16.”Onsuz yapamam!” dedigin kozmetik markasi?

MAC concealer’im olmazsa öleyim daha iyi :)))

17.Klasik bir soru: makyaj cantana sadece uc sey koymaya hakkin olsa neler alirdin?

concealer
rimel
allık

18. Far bazi, makyaj bazi gibi urunler kullaniyormusun? Kullaniyorsan hangi markalar? Kullanmiyorsan neden?

Kullanmıyorum. Çünkü allık, rimel ve kapatıcı dışında ne kullanırsam kullanayım yüzüme bir maske takmışım gibi hissediyorum.

19. Bu mim dalgasini hangi bloglara gondereceksin?

Moda ve Sosyete
Kirpikteki Gözyaşı
Hesionka

FOTO: ELLE GERMANY

6 Responses to “MİM!!2 MAKYAJ SIRLARIMI AÇIKLIYORUM:)”

  1. Z FASHION June 25, 2009 at 8:15 pm #

    Hahaha pekiiii :))Sayende kendimi yanlız hissetmiyorum😛 Buarada sakıın sabun kullanma, gerçekten çok zararlı cilt için. En güzeli bence Sebamed alman, sabun kadar iyi temizliyor ama zarar vermiyor.

  2. MISSRED'S DIARY June 25, 2009 at 8:21 pm #

    sabun dediysem sıvı sabun ve çok kısa süreye kadar sebamed kullanıyordum şimdi bitti. Şimdi okudum yazdıklarını ben de aynı şekilde makyajım çıkmamış gibi hissediyorum, o yüzden sıvı sabun, sebamed, clean&clear artık elime ne gelirse onunla yıkıyorum yüzümü sonra nemlendirici sürüyorum. Bir de cildim aşırı yağlı olduğu için sabun bir süreliğine cildimi kurutuyor tabi hiç kullanmamak lazım haklısın ph değerleri yüksek olduğu için cilde zararlı.

  3. nefes June 26, 2009 at 8:51 am #

    bende yüzümü mutlaka yıkama jeliyle köpürte köpürte yıkarım. çıkmayan rimelleri neyle çıkarabiliriz ?

  4. MISSRED'S DIARY June 26, 2009 at 9:04 am #

    çıkan rimel kullanmak daha mantıklı sanırım. Ama illa çıkmayan rimel diyorsan işi bilene sormak lazım, benim fikrim yok:)

  5. R.Ordulu July 2, 2009 at 8:29 am #

    Seni tebrik ediyorum, hem trend, stil vs. bloğu yapıyorsun, hem de açık açık makyaj yapmadığını, makyaj malzemesine çok yatırım yapmadığını yazıyorsun..Olunur da ancak bu kadar doğal olunur..Ben kendi adıma seni en doğal blogger ilan ediyorum,katılan varsa fikrime alta yazsın lütfennnnn..

  6. MISSRED'S DIARY July 2, 2009 at 9:29 am #

    r.ordulu; muhtemelen alta bişey yazan olmayacaktır çünkü bu post pek yeni değil:))Alışveriş konusunda hiçbizaman kendimi kaybetmedim özellikle son 1 yılda param olsa da olmasa da ben bu konuda biraz eli sıkıyım, para verip aldığım şeylerinde hakkını veririm, 5 liralık t-shirti bile alırken düşünürüm, çünkü evde fazlalığa da tahammülüm yok.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

