Michael Jackson anısına

26 Jun


……………….Michael Joseph Jackson 29 ağustos 1958- 25 haziran 2009……………..

.

12 Responses to “Michael Jackson anısına”

  1. nefes June 26, 2009 at 7:44 am #

    çok üzüldüm yaaa. EFSANEMİZ gitti. benim 20 li yaşlarım onunla geçmişti.

  2. MISSRED'S DIARY June 26, 2009 at 7:56 am #

    aynen ben de üzgünüm ama eminim çok acılar çekiyordu belki de böylesi iyi oldu.

  3. tatlisubaligi June 26, 2009 at 9:02 am #

    hay allah öldüğünü bu postla öğrendim ben şimdi iyi mi!!! benim cocukluguma birazcık yetişti sayılır ama yine de micheal jackson yaa cok sasırdım sglıgı kotu de olsa insanın aklına hic gelmezdi ölebilecegi…

  4. MODA CADISI June 26, 2009 at 9:03 am #

    Çok üzgünüm, öldüğünde çok etkileneceğimi biliyordum ancak bu kadar erken olacağını bilmiyordum, hatta Londra konserlerine gitmeyi çok istiyordum, arkadaşım onu öyle görmek ister misin demişti, ben tabi ki isterim, önemli olan şarkılarını bir kez daha dinlemek ve orada bulunmak demiştim, son ve düzgün bir veda olurdu, ancak olmadı,bugün bir şey yapasım yok, şarkılarını dinleyip, anılarımı yad etmek istiyorum.

  5. antigone June 26, 2009 at 9:37 am #

    Çok erken değil mi ya? Çok tuhaf hissediyorum şu anda. Ben de bu postla öğredim ve inanamadım bir süre, haber sitelerine falan baktım.Antigone

  6. MISSRED'S DIARY June 26, 2009 at 9:52 am #

    tatlısubalığı; aynen hiç beklemiyordum akşam 2 sularında gördüm TV'de ve şok oldum.Cadı; Londra konseri belkide onun için yeniden doğuş olacaktı, çünkü o konser için aylardır çalışıyormuş ve yakın arkadaşı Uri Geller'da konserin stresine dayanamamış olabilir diyor. Gerçekten çocukluğum, orta okul falan diyince ilk aklıma gelen hep Michael Jackson. Ben de çok üzgünüm:(

  7. MISSRED'S DIARY June 26, 2009 at 11:45 am #

    antigone; çok erken ama onun yaşadıklarını düşününce eminim çok acı çekiyordu ve böylesi onun için daha iyi oldu belkide. Çünkü tekrar eski haline dönmesi imkansız gibiydi ama en azından Londra konserinde bir jübile yapsaydı.

  8. nefes June 26, 2009 at 1:03 pm #

    ya ben o kadar yakından takip etmiyordum ama şarkılarını hep dinledim. son hali berbatmıydı nasıldı?

  9. Erkin June 26, 2009 at 2:17 pm #

    Sahne performansı çok güçlüydü. Ortaokul yıllarımdan beri dinlerim…Unutmak imkansız…He is still King of POP all over the world I guess

  10. MISSRED'S DIARY June 26, 2009 at 2:51 pm #

    nefes; geçirdiği ameliyatlar ve operasyonlardan dolayı bir kere artık yüzü tanınmayacak hale gelmişti ayrıca kendisinde vitiligo hastalığı vardı. Çocuklara taciz suçlamaları vs. onu iyice yıprattı ve işte geldiği son noktada sağlıklı olabilmek için sürekli ilaç içen bir ilaç bağımlısına dönüşmüştü. Erkin; evet bence de çok şanslıyız ki onu yaşama imkanı bulduk, O kesinlikle bir efsane!

  11. alper June 29, 2009 at 5:40 pm #

    MICHAEL JACKSON ı en iyi olarak arkasından yaptığı iyi işleri söyleyerek anarız. Açıkçası çok haksızlık edildi ona, çocukları seven ve sexi sevmeyen birine.. valla bizde doğal olarak bu tür zevkler var tabi o onun farklı felsefi bir yaşam biçimiydi, felsefik boyuttaydı cinsel hisleri çünkü ne öyle ne böyle sex yapmayı sevmiyormuş. Biz sevişmeyi sevdiğimiz halde taciz ve ahlaksızlık yapmıyoruz, peki bu işlerden hiç hoşlanmayan birine bu iftirayı atmak açıkçası saçma kalıyor. Sabahtan akşama kadar çocuklarla oynayan biri, kendini onlara adamış, öpmüştür yüzü kızarmıştır, kolu kızarmıştır, ailesi para tırtıklamak için en başından planlayıp Jackson un yanına göndermiştir falan..Sadece bu mu iyi bir insan kendisi, coşkulu örnek bir sanatçıydı. Irkçılığa en büyük cevabıda kendini beyaza boyayıpta vermiş oldu, alın madem bu renk bu kadar önemli artık beyazım dedi.Topluma kötü bir örnek değildi, zararlı bir alışkanlığı yoktu, sigara, esrar çekmiyordu. Bizim Sezen Aksu bile en güzel şarkılarımı bu esrarı çekerek yapıyorum imajıyla gençleri felakete sürüklüyor, birçok kişi esrar yüzünden kötü yola düşüyor, aşağılık durumlara maruz kalıyor, kötünün kötüsüne alışıyor. Asıl suçlu, sapkın, kötü örnekler toplumun saygı duyduğu bu küçük serçe gibi esrarkeşlerdir.Tek başına müzik dünyasını ayakta tuttu MICHAEL ilerletti zamanında, direk etkilediği durumları biliyoruz ancak dolaylı yoldan müzik endüstrisinde çok işlerin gelişmesine katkıda bulundu.Tek kelimeyleiyi bilirdik!..

  12. MISSRED'S DIARY June 29, 2009 at 8:09 pm #

    alper söylediklerinin her kelimesine katılıyorum. Bilmiyorum ama suçlandığı şeyleri hiçbizmn ciddiye almadım ve inanmadım. Bütün bu suçlamalar onu çok yıprattı ama ve eminim şu an daha rahattır yerinde. Diğer söylediklerine de katılıyorum, bizim sanatçılar içerisinde de neredeyse uyuşturucu madde kullanmayan yok ama günah keçisi olarak Deniz Seki seçildi işte yok başkalarına temin ediyormuş da yok bilmem neymiş. Bizim bile bildiğimiz kişiler neden yakalanmıyor ben anlayamıyorum. Neyse şimdi popüler olan şarkıcılara bak Justin Timberlake mi dolduracak Michael Jackson'un yerini yoksa Robbie Williams mı tabiki M.J.'nin yerini kimse tutamaz.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

