GAP Design Editions- Alexander WANG

29 Jun



GAP’in, GAP’le özdeşleşen bir koton kumaş türü olan khakiden üretilen ve hepsinden önemlisi Alexander Wang imzalı tasarımları 30 Haziran’da (yani yarın) Türkiye’de satışa sunulacak.

GAP’in son bir kaç yıldır “Design Editions” kapsamında halka sunduğu, Thakoon, 3.1 Philip Rim,Rodarte imzalı tasarımlar bu sene de Vera Ceva, Albertus Swanepoel ve Alexander Wang ile devam ediyor.

fotoğraflar: nitrolicious

12 Responses to “GAP Design Editions- Alexander WANG”

  1. kocasını seven kadın June 29, 2009 at 12:04 pm #

    UFFFFFFFFFF ÇOK GÜZELLER🙂

  2. MODA CADISI June 30, 2009 at 10:44 am #

    Önden fermuarlı elbise ve şortu denedim, elbisenin bedeni büyük geldi, şort fena değildi ancak elbisenin fiyatı 180 bir şeydi, diğer elbise de 200 kusurdu, cekette 212 tl idi, bana biraz fazla geldi, şortda 89 tl gibi bir şeydi, inerde belki 1 parça alırım🙂

  3. idil June 30, 2009 at 3:38 pm #

    Fermuarlı elbiseye bayadır kafayı takmış durumdayım:) ama bakırköydeki gap'de bulamadım sorunca neden bahsettiğimi bile anlamadılar siz neredeki gapten bahsediyorsunuz istinye mi? bu arada elbisenin satış fiyatı amerikada 88$. yaklaşık 50 ytl fazla ödemiş olacağız ama indirimde de kalır mı emin değilim. bir de moda cadısı- büyük derken 34 bedeni mi büyüktü?

  4. MISSRED'S DIARY July 1, 2009 at 6:19 am #

    cadı ve idil; indirimde kalır mı diyecektim ama baksanıza kimsenin haberi yok olaydan çalışanların bile:)))Türkiye'de fazla ödemek allahın emri zaten, ninewest'te de öyle diğer markalarda da öyle kargo paralarını ödetiyorlar bize galiba:))))Elbise evet pahalı çünkü sürekli giyebileceğin bir şey değil ancak ceket pahalı bile olsa değebilir diyicem ama giyip denemek lazım önce. Buarada Bakırköy'de ki GAP'e belki bu haftasonu gelebilir önce İstinye'ye göndermiş olabilirler. Diğer soruların için Cadı'yı bir uyarayım İdil:)

  5. MODA CADISI July 1, 2009 at 7:02 am #

    Ben pazar günü Istinye Park'taki Gap'te denedim, önü fermuarlı elbiseden de bayağı vardı ellerinde, 4 beden denedim ( Yani 38), askıdaki en küçük beden oydu ancak depoda 2 olabileceğini söylediler, benim pek keyfim yoktu ve alışveriş modunda değildim istemedim, aslında tasarımcı parçaları için çok değil ama ne bileyim o kadar para vermek içimden gelmedi, Wang'i çok sevdiğim halde.

  6. MISSRED'S DIARY July 1, 2009 at 7:41 am #

    cadı ben bişey daha soracağım, elbise mankende durduğu kadar kısa mı? O kadar kısaysa zaten giyim alanım iyice daralacağından benim için çok anlamlı olmayacaktır. İkinci mankendeki elbise boyu tamam da diğer elbise boyu pek kullanışlı gelmedi bana.

  7. MODA CADISI July 1, 2009 at 8:41 am #

    O kadar kısa değil, sende tabi benden daha kısa duracaktır ama öyle göze batan bir şey olurmuş gibi gelmedi bana🙂.

  8. idil&melis July 1, 2009 at 2:34 pm #

    Ben de bugün Bağdat Caddesi şubesine sordum. Çalışanlar olaydan haberdar bile değiller. Sonunda bir tanesi olayı duymuş olsa gerek "o koleksiyon İstinye'ye geldi sadece" dedi ama pek emin değildi=)melis

  9. idil July 1, 2009 at 5:27 pm #

    cevaplar için teşekkürler:) evet istinye'de varmış bir tek. sanırım en iyisi gidip denemek olacak resimde gerçekten çok güzel gözüküyor ama asıl üstte nasıl duracağı önemli. ben kısa olduğumdan çok mini durmaz, düşünebilirim o nedenle. ama sen uzunsan ve elbisenin kısalığından rahatsız olsan bile taytla ya da gap'in sitesindeki gibi daha serin havalarda siyah opak çorapla da giyebilirsin gibime geliyor:)wang tasarımı birşeyi bir daha türkiye'de, böyle nispeten alınabilir fiyatlarla bulamayız bence, ondan güzel durursa ben paraya kıyacağım sanırım:)bu arada gap'de telefonda konuştuğum kadının dediğine göre normalde giydiğimizden bir beden küçük almalıymışız bu elbiseyi ama ne kadar doğru söylüyor bilemeyeceğim.

  10. MISSRED'S DIARY July 1, 2009 at 6:10 pm #

    idil ben uzunum valla mankendeki gibi duracaksa pek giyemem ama kendimi öyle bir şartlamışımki foto.daki gibi giyeceğime, tabi sonuçta taytla havalar soğuyunca da çorapla giyilebilir:))) dur bakalım ben bakırköyde oturuyorum ve istinyepark'a gitmek tam bir eziyet benim için, çünkü ne zaman gitsek hep trafiğin kurbanı olduk:(( iyice bir soruşturayım Bakırköy'e gelecek mi falan diye olmadı artık senin üstünde görüp iç geçiririm haha:))

  11. idil July 2, 2009 at 8:29 pm #

    bende yeşilköyde oturuyorum ama capacitye geleceğini pek sanmıyorum ve aynen istinye park işkencesine katlanacağım gibi duruyor:( oradan ayırtıp capacitye getirtmeyi deneyebilirsin belki ama bedeni nasıl uyar mı acaba? bu arada bu elbiseyi bu kadar konuştuğumuzu wang duysa koltukları kabarırdı herhalde:)bir de üstte kötü duruyorsa çok güleceğim artık:)

  12. MISSRED'S DIARY July 3, 2009 at 2:41 pm #

    genelde öyle olur zaten, ne zaman bişeyi böyle kafanda büyütsen sonra hayal kırıklığına uğrarsın. Sonuçta Wang diye de sıradan bir elbise alınmaz.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

