OUT OF ORDER

1 Jul

Bir süredir bloga gerektiği önemi veremiyorum özellikle de “bugün ne giydim” postlarını epey bir aksattım. Bunun başında ufak sağlık problemleri, yoğunluk, yorgunluk ve stres geliyor. Bu yüzden birkaç gün daha böyle geçecek sanırım ama haftasonuna kendimi toparlamayı ve herşeye kaldığım yerden devam etmeyi planlıyorum.
Bu birkaç gün zarfında sizden isteğim blogumla ilgili ankete bir göz atmanız ve eğer başka beklentileriniz varsa bana iletmeniz.
Öptüm şekerler:))))

20 Responses to “OUT OF ORDER”

  1. caramel macchiato July 1, 2009 at 8:58 am #

    ilk ben oy kullanmışım:) geçmiş olsun canım..özletme!

  2. MISSRED'S DIARY July 1, 2009 at 9:02 am #

    :)) yok özletmicem biraz kafamı toplayacağım, böyle bitkisel hayat modunda nereye kadar zaten. ankete katılım için ayrıca teşekkürler:)

  3. antigone July 1, 2009 at 11:25 am #

    Geçmiş olsun, daha dinç bir şekilde dönmen dileğiyle…Bu arada ben de oyumu kullandım.Sevgiler

  4. Z FASHION July 1, 2009 at 1:46 pm #

    Bende yoruma yazıcaktım bugün ne giydim postları yok diye ama sıkmıyim dedim. Öncelikle geçmiş olsun, havalar bu kadar sıcak olunca insan tatil beklentilerine giriyor tabi. Bende bir garibim yarın doğumgünüm mesela ama kutlamak bile gelmiyor içimden. En kısa sürede eski enerjine dönmen dileğiyle!

  5. ayse July 1, 2009 at 2:30 pm #

    inshallah iyi olursun :)ve bize bol bol yazarsin :)özlediiiiiiiiiik seni :)öpüldün ayse

  6. DENiZ July 1, 2009 at 3:09 pm #

    Boyle zamanlarda verilen aralar cok iyidir sarj olur kaldigin yerden bomba gibi devam edersin ;)Missredcim bana biseyler yazmissin ama sanirim bir yanlis anlasilma var ortada eger o postun ilk yorumu olan yorumundan baska bir yorum yolladiysan bana ben o mesaji almadim ki yayinlayayim eger tekrar yollarsan seve seve yayinlarim canim ;)Konuya bir aciklik getirirsen sevinirim!Sevgiler,Deniz

  7. MISSRED'S DIARY July 1, 2009 at 3:36 pm #

    denizcim "adsız" arkadaş "ikiyüzlülük midemi bulandırıyor" falan diyince ben de çok sinir oldum ve deri giymek- et yemek – kürk vs. ile ilgili bir şeyler yazdım aynı zamanda herkesin belli hassasiyetleri olduğunu eminimki vejeteryan olup kürk giyen insanların da olduğunu falan bir sürü şey yazmıştım ama boşver tekrar yazıp şimdi mevzuyu uzatmayayım ben bu "adsız" ların fütursuzca insanları tanımadan yaptığı yorumlara çok gıcık oluyorum. Durum bundan ibaret, seninle hiç ilgisi yok yani:)))

  8. MISSRED'S DIARY July 1, 2009 at 3:50 pm #

    ayşe, Z, antigone; çok teşekkür ederim, buarada merak etmeyin önemli birşey yok. Sadece sıcaklar, işler ve geçmeyen bir baş ağrısıyla mücadele içindeyim.

  9. MODA CADISI July 1, 2009 at 7:25 pm #

    Ben de 3 gun izin aldım, dayanamadım, sen de öyle bir şey yapabilsen güzel olurdu, en kısa zamanda normale dönebilmen dileğiyle, x .

  10. valeriesrainbow July 1, 2009 at 8:37 pm #

    Umarım kısa sürede eski keyfine dönersin.Ankete de hemen bakıyorum:)

  11. MISSRED'S DIARY July 2, 2009 at 6:34 am #

    Cadı; ben de fırsat bulduğum ilk anda böyle birşey yapmayı düşünüyorum. Havalar çarptı bizi galiba:)Valeriesrainbow; kendimi toparlamam lazım işte, biraz da benim hatam bir saldım kendimi:)))

  12. R.Ordulu July 2, 2009 at 8:22 am #

    Oyumu kullandım, geçmiş olsun ayrıca..Kendine çabuk gel emi?Herkes koşarken durmak zamanı değil netekim…

  13. nefes July 2, 2009 at 8:40 am #

    canım en kısa zamanda toparlanırsın inşallah. bendede var son günlerde.

  14. nefes July 2, 2009 at 8:41 am #

    ankete ek olarak " seni sevdiğim için " mucks 🙂

  15. MISSRED'S DIARY July 2, 2009 at 9:24 am #

    R.Ordulu; haklısın valla söylenecek bişey yok ama koşacak halimde yok:)))Nefes; havalardan herhalde, ben de seni seviyorum şekerim:))

  16. valeriesrainbow July 2, 2009 at 3:34 pm #

    Normalde güneş ,yaz anlamı çalışmak değil dinlenmek , tatile çıkmak , rutinden uzaklaşmak değil mi? Bence out of order olmakla da ,kendini salmakta da çok haklısın.Düşünme bence bir müddet bunları,biraz da kendini düşünmek lazım ama di mi ?:)

  17. MISSRED'S DIARY July 3, 2009 at 2:13 pm #

    Aynen katılıyorum ve ben karar verdim tatil günüm olsun değil, bütün günlerim tatil olsun istiyorum:))))

  18. valeriesrainbow July 3, 2009 at 2:33 pm #

    Hayatta verilebilecek en güzel kararı vermişsin.Bende istiyorum:)

  19. MISSRED'S DIARY July 3, 2009 at 2:43 pm #

    tembel miyiz? EVET:)))

  20. özge July 4, 2009 at 11:20 am #

    eeeeeeeeee bugün ne giydin

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

