B.N.G.? 76

5 Jul




Sıcakların verdiği rehavet, işlerdeki yoğunluk ve stres dolayısıyla bir süredir iş yerinde de evde de ruh gibi dolaşıyordum. Sanırım kendimi toplama vakti geldi, bıraksam bu böyle gidecek çünkü.Biraz daha salarsam, toparlayamayacağım ve artık uyanıyorum.

Elbise: Batik
bilezik: Bodrum Gümüşlük
ayakkabı: Graceland
çanta: bilik

9 Responses to “B.N.G.? 76”

  1. fashionbysiu July 5, 2009 at 8:51 pm #

    tekrar hoşgeldinnn🙂

  2. MISSRED'S DIARY July 5, 2009 at 9:05 pm #

    sağol Siucum:)) geldim bakalım eski performansı mı sergileyebilecek miyim?:)))

  3. Alışveriş Cini July 5, 2009 at 11:16 pm #

    ben de uzun zamandır ortalarda yoktum, beraber bomba gibi geri donmeliyiz missred🙂 Elbisen yakışmış🙂

  4. MISSRED'S DIARY July 6, 2009 at 6:14 am #

    bütün blog camiasında var bu rehavet sanırım mevsimsel bir durum bu. Artık silkelenmenin zamanı geldi valla.

  5. keLebek July 6, 2009 at 6:35 am #

    açma bu kadar arayı canım (:Elbise çok yakışmış.saçların yine enfes ..sıcaktan sıcaktan diyorum hep birde (:

  6. Itır July 6, 2009 at 6:53 am #

    Rehavet var da sıcaklarla ilgisi yok bendeki durumun.Acaip bir tembellik modundayım :)))

  7. MODA CADISI July 6, 2009 at 7:02 am #

    Günaydın :))) Bugün işe geldim ve suratım hala asık, ııh 3 gun beni kurtarmadı.

  8. nefes July 6, 2009 at 7:25 am #

    ooo hoşgeldin şekerim. bomba gibi geri dönüş yaptın.

  9. MISSRED'S DIARY July 6, 2009 at 10:17 am #

    Kelebek; aslında saçlarım artık şeklini kaybetti, artık diyorum çünkü fazla bile dayandı, genelde kısa saçlar şeklini 1-1.5 ayda kaybediyor ama benim saçlarımı kestireli 7-8 ay oldu daha yeni yeni şekilsizleşti, biraz daha uzatacağım için sabrediyorum.Itır; işte o tembellik herhalde sıcaklardan kaynaklanıyor, çünkü hangi blogu okusam aynı dertten muzdarip, herkeste bir bıkkınlık bu kadar tesadüf olamaz herhalde.Cadı; ben sana 3 gün yetmez diyecektim ama moralini bozmak istemedim:( Sanırım biraz kafada bitiyor. Ben kendimi bildiğim için biraz daha salarsam hiç toparlayamayacaktım, hiç inanmadığım halde pozitif düşünmeye çalıştım sanırım işe yaradı, sürekli telkinde bulundum kendime işe yaradı.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

