Nasıl alışveriş yapılmaz?

7 Jul




Herkes yaptığı alışverişlerin fotoğrafını çekip post yapadursun ben alamadıklarımı sizinle paylaşmak istiyorum bugün. Ve birazcık da alışveriş konusunda ne kadar özürlü bir insan olduğumdan bahsetmek istiyorum.

Yer: Cevahir AVM
Saat : 13:00- 20:30 arası:))))
Gidilen mağazalar: Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Polo Garage, Mango, Zara, Koton, Vero Moda, Topshop, Debenhams, Bütün ayakkabıcılar, Miss Selfridge, C&A, Network, Fabrika, Park Bravo …
Alınan ürünler : YOK!!!!
Alınamayan( alınmayan) Ürünler : Polo Garage’dan 2 elbise, Zara’dan bir ceket ve çanta, Debenhams’dan 2 ayakkabı, Stradivarius’dan beyaz jean daha da vardır kesin hatırlamıyorum.

Gelelim ayrıntılara;

C.tesi günü saat 13:00 ‘da arkadaşımla alışveriş yapmak üzere Cevahir’de buluştuk. Kafamda almayı tasarladığım, çok ihtiyacım var dediğim bir şey yoktu. Zaten sezonda beğenip indirimde alırım dediğim şeyleri unutuyorum, öyle bir şeyi beğenip de ara ara kontrol etmek, indirimde onu aramak gibi bir alışkanlığım yok. Aslında daha çok gezmek, vakit geçirmek, bulursam da bir kaç parça bir şey almaktı niyetim. Neyse önce bir şeyler yedik, sonra başladık mağazaları dolaşmaya. Öncelikle şunu söylemeliyim pazarlarda ya da pasajlarda Bershka ve Stradivarius’ta satılan şeylerin çok daha güzel ve ucuzunu bulabiliyorsunuz. Tamam kendi içinde %50 indirimi olabilir ama cumartesi gördüğüm parçalara 5 liradan fazlasını vermek haramdı. Benim sadece beğendiğim bir beyaz jean vardı, ( 35 lira) O da fazla düşük belliydi aman dedim boşver, şu anda almadığıma pişmanım. ( pişmanlık 1) Keza Vero Moda da indirimde diye ne kadar paspal şey varsa hepsini dökmüş ortaya, nerde o yeni sezondaki elbise ve bluzlar, takılar bile daha dandikti.

Sonra arkadaşın böyle taşlı ya da taşsız güzel bir sandalete ihtiyacı vardı. Ayakkabıcıların olduğu bölümü tavaf ettik, isim vermiyorum, ordaki bütün ayakkabıcılara girdik çünkü. En sonunda yaklaşık 2 saat sonra sanırım istediğimiz gibi bir sandalet bulamadık belki ama çok rahat ve şık bir terlik aldık ve ayakkabı serüvenimiz de burda bitti.

Sonra Polo Garage’a girdik. Yine %50 indirim vardı ama ben %70 ‘i bekliyorum:)) Çünkü fiyatlar hala tam kıvamında değil, dediğim gibi %70’te fiyatlar tam istediğim gibi olacak. Öncelikle özellikle bu yazın modası saten püsküllü bir elbise denedim, gerçekten de güzeldi. Bu yaz gideceğimiz bir düğün, onu giyebileceğim bir ortam, davet vs. olmayacağını düşünüp bıraktım. Seneye giyerim diyerek aldığım elbiselerin çoğunun ya içine giremedim ya modelleri sonradan hoşuma gitmedi, o yüzden bir sonraki seneye yatırım amaçlı aldığım şeylerden hep zarar ettiğimi bilerek bıraktım. Velhasıl şimdi düşünüyorum da illa yazın giyilecek diye bir kaide mi var?elbise pek tabi kışında çorapla giyilebilecek gibiydi, 110 TL’den 55’e düşmüştü, fiyatı da iyiydi. (Pişmanlık 2) Sonra yine orda straplez, belden büzülen, uzun bir elbise, siyah üzerine hawaii desenleri vardı, fiyatı 160’dan 80’e düşmüştü. Elbise çok güzeldi ama bir sürü elbisem olduğunu düşünerek bıraktım. Bununla ilgili çok pişman değilim aslında, arada bakacağım yine, fiyatı biraz daha inmeli.

Bir kaç mağaza daha gezip bir kahve molası verdik, saat 16:30 ‘a falan geliyordu. Ben de daha tık yokken, arkadaşım bir straplez üst, 3 adet mineral far ve bir terliği alışveriş hanesine işlemişti:)) Buarada tabi yorgunluk belirtileri de baş göstermeye başlamıştı, yaklaşık 1-1,5 saatlik bir molanın ardından tam gaz devam…

İstikamet Zara. Zara’da oldukça uzun bir süre kaldık. Öncelikle arkadaşım bir kaç elbise denedi indirim reyonundan, zaten ne zaman şanslı olduk da çok beğendiğimiz elbiseyi 30-40 liraya kaptık ki, tabi ki hiçbiri istediğimiz gibi durmadı. Anlayamadığımız şekilde göğüsten açık elbiseler, üstü dar altı bol gelen saçmasapan kesimler, 38 beden dar gelir, 40 beden bosbol olur, böyle saçma bir bedenlendirme. Orda da hüsrana uğradıktan sonra ben farkettim ki elimi neye attıysam yeni sezon. T-shirt beğeniyorum 50 lira, bluz beğeniyorum 100 lira, şort beğeniyorum 90 lira. Herkesin 50 liraya neredeyse 2 gece elbisesi aldığı bir mağazada kusura bakmasınlar bir t-shirte 50 lira veremezdim yani. Sonra yukarıda görmüş olduğunuz cekete ve göremediğiniz bir clutcha aşık oldum ve alacağım için kendileri benimle epey bir gezdiler. Ceket muhtemelen yeni sezon diye düşündüm, çünkü indirim yoktu. Kasaya sordum bir umut belki indirimi vardır diye ama yokmuş. Sonra artık Zara’dan çıkmaya yakın, bana nolduysa birden çantayı da ceketi de bıraktım, “üff hiçbişi almıyorum” dedim ve ordan Mango’ya geçtik. Ceketi almamamın sebebi yeni sezon ürünü olduğu için başka yerlerde de illaki bulurum diye düşündüm, sonuçta daha ceket giymeye çok var, bir kaç ay dolap beklemesin gibi yine saçma bir mantaliteyle onu da bıraktım fiyatı 137 liraydı( pişmanlık 3) Gri clutch ise Mango’ya girdiğimizden itibaren kafamı kemirmeye başladı. Biz geri dönüp alacaktık ki artık araya ne girdiyse unuttum, metrobüse binerken aklıma geldi, o da öyle gitmiş oldu (pişmanlık 4)

Son pişmanlık fayda etmedi ve artık saat 20:00’ye yaklaşırken arkadaşım Mango’dan 4 t-shirti daha alışveriş hanesine eklemiş ben ise pişmanlıklarıma pişmanlık eklemiş ama yeni pişmanlıklara yelken açarak Debenhams’a girmiştik. Debenhams’a girerken artık ben tükenmiştim zaten, kıyafet falan bakacak halimiz kalmamıştı halbuki yukarıda gördüğünüz ceketin aynısının yakalarında metal olmayanı 29 liraya satılıyordu orda, aklım fikrim o cekette kaldığı için benim için pek de fazla birşey ifade etmedi. Son olarak biri bilekten bantlı siyah diğeri arkadan püsküllü süet krem rengi 2 ayakkabıyı ( 70-90 lira arasıydı) da giyip ” a bunlar çok güzelmiş” diyip ayakkabıları yerine koyarak son bombamı patlattım:)))(pişmanlık 5 ve 6) Zaten o arada telefonum çaldı, koca “oha artık pes diyorum 8 saattir napıyorsunuz Cevahir’de?” diyerek uğradığı dumuru bana aksettirmeye çalışırken, muhtemelen 8 saatlik bu zaman zarfında aile bütçesine kocaman bir gedik açtığımı falan düşünüyordu.

Sonuç; eve gittiğimde ayaklarımı ve bacaklarımı hissetmiyordum, kontrollü alışveriş olayını abartıp hiçbir şey alamadığım için çok pişmandım, bir de koca “sen zaten kolay beğenmiyorsun, beğendiysen neden almadın?” diye söylenince pişmanlığım 2 katına çıktı, yine de arkadaşımla güzel bir gün geçirdik, koca ile olsak 1 saatte sıkılır, gidelim de gidelim diye tuttururdu, en azından bakamadım, gezemedim diye içimde kalmadı. Alamadıklarımdan ben sorumluyum:)))

20 Responses to “Nasıl alışveriş yapılmaz?”

  1. nefes July 7, 2009 at 9:09 am #

    maşallah iyi gezmişsin. bende aynen senin gibiyim. bazen sabah 11 de çıkıp akşam 10 da avmyi kapatıp dönüyorum. 2-3 tane avm yi aynı gün gezip geliyorum. elimde ya bi tane küpe yada tshirtle döndüğüm çok oluyor . artık özellikle bişey aramaya çıkmak yerine gezerken gördüğümü alıyorum. daha kolay oluyor benim için.

  2. gizemel July 7, 2009 at 9:35 am #

    yrn ben de arkadaşımla cevahire gideceğim ve bir arkımın doğum gününde giyilecek mini gzl bir elbise,beyaz skinny jean ve de ucuza bulursam siyah sandalet bir de beyaz çanta.aslında taksim mango outlette çok gzl beyaz jeanler vardı ve de çok uygundu,beyaz çanta bulabilmekte ise hiç ümitli değilim her sene alıyorum yaz sonunda gri çanta oluyor.

  3. fashionbysiu July 7, 2009 at 9:36 am #

    dediğin şeyi bende zaman zaman yaşıyorum alışverişe diye çıktığım günler birşey bulamıyorum 🙂 en alakasız zamanda ise dünyaları almış şekilde eve dönebiliyorum.. ama penyeler t-shirtler konusunda aynı fikirdeyim artık hiç elim gitmiyor..boşver paran cebinde kaldı üzülme hiç 🙂 nasıl olursa bişey beğenirsin yine gider o paralar 🙂

  4. MODA CADISI July 7, 2009 at 9:43 am #

    Zara indirimi çok değildi bazı şeyler sadece 5-10 tl inmişti,çogu ürün pahalıydı, ben gittiğimde zımbalı ceketi de almak için gitmiştim, yeni sezon olduğunu görünce almadım ama sana sunu söyleyebilirim ki muhtemelen o ceket bir kaç haftaya bulunmaz, ben de alsam mı diye düşünmüyor değilim 🙂

  5. MISSRED'S DIARY July 7, 2009 at 11:57 am #

    nefes; çok haklısın, özellikle alışveriş için gidince ben de hiçbişi alamıyorum. Olaya bir de şurdan bakıyorum, aldıklarım için pişman olacağıma almadıklarım için pişmanım:))gizemel; mudo'da güzel beyaz çantalar vardı diye hatırlıyorum, cevahirde mudo yok tabi. Onun dışında dediğim gibi Stradivariustaki beyaz jean gayet güzeldi.Siu; aynen katılıyorum, çook isteseydim zaten alırdım herhalde:)Cadı; ben de nasıl olsa yeni sezon acelesi yok diye düşünmüştüm ama kalmazsa çok üzülürüm. Bence almalısın o ceketle süper kombinler yapacağına eminim:)

  6. tweety July 7, 2009 at 12:20 pm #

    valla bir günü bu kadar güzel anlatamazdın canımcım.ama en sonunda gerçekten baygınlık geçirdiğimizide ekleseydin :)bence bu alışverişte en çok yanman gereken o iki ayakkabı ve ceket 😦 çünkü ayakkabı konusunda zaten çok zor beğeniyorsun,ceketin ise indirimde mağazada kalacağını düşünmüyorum

  7. melusina July 7, 2009 at 12:38 pm #

    ohh ne harika !kesinlikle kocayla gezilmiyor hatta geçen gün söyledim " seninle alışverişe gider miyim ben ?" diye , bozuldu. Ama onun sıkıntılı suratından ben rahat gezemiyorum ki !Bu arada o cekete ben de aşık oldum

  8. MISSRED'S DIARY July 7, 2009 at 2:43 pm #

    tweety; boşver şekerim ya olan oldu artık, baktım ki bir süre sonra hala aklımda o ayakkabılar, gider yine bakarım, olmazsa da yapacak bişi yok ama ceketi almayı düşünüyorum.Melusina; haha:) aynen, böyle ben kıyafetleri incelerken 2 adım gerimde boşluğa umutsuz gözlerle bakıyor bizimkide:)))

  9. yasemin July 7, 2009 at 3:23 pm #

    Boşver hiç üzülme, ne güzel işte paran sana kalmış!Yeni sezona saklarsın:)

  10. MISSRED'S DIARY July 7, 2009 at 3:34 pm #

    yasemin; evet çok haklısın, sadece 8 saat dolaşıp 1 küpe dahi almadan alışveriş merkezinden çıkmak biraz abesti o kadar:))) Yoksa tabi yeni sezon için bir sürü planım var:)))

  11. Alışveriş Cini July 7, 2009 at 6:25 pm #

    Çok hoşuma gitti çok güldüm bu yazıyı okurken canım 🙂 Bir kere arkadaşlar her zaman koca veya sevgiliden iyidir alışveriş için. Ama bazen öyle bir modda oluyor ki insan hiçbir şey alası gelmiyor ne kadar beğense de işte böyle beğenip beğenip yerine geri koyuyor. Sen de belki o moddaydın 🙂

  12. Itır July 8, 2009 at 6:36 am #

    Boşver, nasıl olsa daha güzelleri çıkar desem sana .:)(Ben kendimi böyle avuturumda)

  13. Serap July 8, 2009 at 11:45 am #

    Bence ceketi almalıydın harika 😦

  14. MISSRED'S DIARY July 8, 2009 at 2:36 pm #

    A.Cini; evet kesinlikle o moddaydım.Itır; boşverdim zaten, şu an sadece ceket kaldı aklımda.serap; off ya, haftasonu alıcam dayanamıyorum:)))

  15. alis July 8, 2009 at 6:01 pm #

    Şort da mı yeni sezon Zara? Pullu bişey galiba, pek kullanışlı olacağını sanmam ama harika duruyor. Ceket de çok güzelmiş!

  16. MISSRED'S DIARY July 9, 2009 at 8:02 am #

    Alis; herhalde yeni sezondu çünkü fiyatı 89 liraydı. Üstümdeki t-shirtte 39 ya da 49'du. Evet pullu tabi yani sürekli giyilecek bir şey değil ama gece bir yere giderken mini etekten çok daha rahat. Üstelik yine kışın gece bir yere giderken çorapla da giyilebilecek bir şey ama ona 89 vermem tabi. Onca pişmanlığın içinde şu an sadece ceket için pişmanım zaten:(

  17. pelin July 10, 2009 at 10:00 am #

    ama bu ceket şahane..tam glam rock stiline sahip. offff nasıl almazsın be güzelim. yani bazı nadir parçalarda indirimi beklemez diye düşünüyorum. benden söylemesi bulmak zor olabilir bi kaç hafta sonra.

  18. MISSRED'S DIARY July 10, 2009 at 10:23 am #

    PELİN; bu ceketi nasıl olsa indirime girer diye bırakmadım, yeni sezon nasıl olsa alırım diye bıraktım, şimdiden alıp dolaba kaldırmak istemedim. Bende de öyle bir şey var, aldığım zaman hemen giymek istiyorum. Eylülde alırım falan diye düşünmüştüm ama alıcam galiba şimdiden Moda Cadısı kalmaz diyor.

  19. breitling July 11, 2009 at 8:40 pm #

    öncelikle blogunu yeni okumaya başladım, gerçekten çok güzel, sürekli yazmalısın, ve güzel kombinlerini yayınlamalısın bence ki bizi mahrum etmeyesin 😛 şahsen çok hoştu bu yazı, çok eğlendim ben de okurken 🙂 zımbalı ceket gerçekten çok güzel, fiyatı biraz uçukmuş evet ama, severek ve çok kullanırsan neden almayasın? 🙂

  20. MISSRED'S DIARY July 13, 2009 at 7:13 am #

    breitling ilgin için çok teşekkür ederim. Artık ceket hala duruyor mudur bilmiyorum bu haftasonu bakamadım çünkü. Tabi zaman geçtikçe insanın hevesi gidiyor, en azından ben öyleyim, ilk günler almadım diye çok pişman oldum, yavaş yavaş geçti o pişmanlık. Şimdi alsam dolap bekleyecekti, malum havalar çok sıcak. O yüzden yeni sezonda bakıcam hala varsa ve hala istiyorsam alırım, fiyat olayına gelince özellikle 20-30 liraya elbiselerin havada uçuştuğu indirim döneminde 137 lira tabi çok geliyor insana.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

