B.N.G? 77

8 Jul





elbise: ipekyol
çanta : aldo
ayakkabı: deichmann

Bugün izleyici sayım 100’e ulaştı. 100’ünüzü de öpüyorum:)))

13 Responses to “B.N.G? 77”

  1. Haydins July 8, 2009 at 8:02 am #

    100'müzde öpelim mi??

  2. sibelinsu July 8, 2009 at 8:13 am #

    Yine çok şıksın…O 100. ben oluyorum..:)

  3. sibelinsu July 8, 2009 at 8:14 am #

    ilk foton yağlı boya resim gibi duruyor..çok güzel

  4. ayşin koç July 8, 2009 at 8:17 am #

    bizde seni öpüyoruz böyle güzel bir blog için.

  5. Glam's World July 8, 2009 at 8:23 am #

    Elbiseye bayıldım :)bu arada 100. izleyici hayırlı olsun 🙂

  6. nefes July 8, 2009 at 8:31 am #

    bende seni öpüyorum. emeğine sağlık böle güzel b i blog yapıyosun. elbisen çok romantik olmuış. ayakkabı ve çantada yakışmış.

  7. Pınar July 8, 2009 at 11:51 am #

    elbise çok şık. ilk fotoğrafa bayıldım. nostaljik bir tarz olmuş.

  8. melusina July 8, 2009 at 12:29 pm #

    ilk resim acayip vintage havasındaçok şık !

  9. nevruz July 8, 2009 at 2:06 pm #

    o yüzün dışındakidaimi seyircileride sayarsak kaç eder acaba:))onlara öpücük yok mu;))her zamanki gibi çok cici gözüküyorsun

  10. MISSRED'S DIARY July 8, 2009 at 2:17 pm #

    Haydins; öpün tabi:))Sibelinsu; genelde 100. kişiye hediye falan verirler, bende de öpücük var işte:)))ayşin koç; sağol cnm, bol öpücüklü bir post oldu bu:))Glam's World, nefes, pınar,melusina; kıyafet yorumlarınız ve beni takip ettiğiniz için teşekkürler.Nevruz; tabi doğru, bir de siz varsınız, ben onu düşünmemiştim, hepinizi öpüyorum iyiki varsınız.:))))BLOGUMDA BİR ÖPÜCÜK SELİ YAŞANIYOR HAHAA:))

  11. Antigone July 8, 2009 at 4:47 pm #

    Daha nice 1oo'lere inşallah! Ve de darısı başıma ;))

  12. MISSRED'S DIARY July 9, 2009 at 7:56 am #

    sağol antigonecum, darısı başına:)

  13. madammoda July 16, 2009 at 8:57 am #

    Immm sevdim bu kombini, özellikle ilk fotoyu, başarılı…

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

