B.N.G?78

10 Jul





Bluz: Network
Şort : Little Big
Ayakkabı: Beta
Çanta: Mudo

13 Responses to “B.N.G?78”

  1. Kirpikteki Gözyaşı July 10, 2009 at 9:26 am #

    Çok ve çok hoş! En çok bluzu ve çantayı beğendim:)))

  2. pelin July 10, 2009 at 9:48 am #

    bacaklar fıstık fıstık🙂

  3. Pınar July 10, 2009 at 10:39 am #

    çok güzel olmuş. ben de özellikle şortu ve ayakkabıları çok beğendim, ayakkabının modeli bacaklarını daha uzun göstermiş.şortla birlikte iyi seçim.

  4. nefes July 10, 2009 at 10:43 am #

    canımcım hiç bi yerin kilo almış gibi durmuyor. bu kıyafet sana çok yakışmış.

  5. MODA CADISI July 10, 2009 at 10:48 am #

    Kilo aldım falan diyorsun ama bacaklar süper görünüyor, bunu Zara'daki çekimde de diyecekti ama ama kısmet bunaymış🙂

  6. Ceren July 10, 2009 at 11:05 am #

    Çok yakışmış, bacaklar harika.

  7. MISSRED'S DIARY July 10, 2009 at 2:33 pm #

    öncelikle çok teşekkürler güzel iltifatlarınız için, ben nedense fotoğrafta göründüğü kadar zayıf hissetmiyorum kendimi,bacaklarım çok fotojenik galiba:))))))) Bir de benim sorunlu bölgem düşük bel pantolondan hani yanlar çıkar ya işte orası, ben kiloyu ordan alıyorum, 1-2 kilo aldım mı pantolonlardan inanılmaz farkediyor. Yine de moral verdi hepinizin bacaklarıma iltifat etmesi, bitanesiniz şekerler:))))

  8. DENiZ July 10, 2009 at 5:29 pm #

    Cildirmissin sen ne kilosu allahaskina?? Kilo aldigin yer guzelmis daha kolay sekle sokmasi inan, ben ust bacaklarima aliyorum ve bundan nefret ediyooorum!

  9. yasemin July 10, 2009 at 6:54 pm #

    demek boyumuz 1.80, bak şimdi kıskandım:)kıyafetimiz de çok hoş.

  10. Alışveriş Cini July 11, 2009 at 9:19 am #

    Missred boyun 1.80 mi??? Ben de çok beğendim bacaklarını. Bir de bluzu sevdim, kolye takmana gerek de kalmamış🙂

  11. MISSRED'S DIARY July 13, 2009 at 6:40 am #

    Deniz; sanırım bacaklarımın ince olması avantajım ama bel bölgesinden biraz kilo alınca da pantolonlar kapanmıyor. Yine de kilolu değilim tabi ama dikkat etmediğim zaman ipin ucu kaçıyor:( yasemin; ben de platform topuk giyen bayanları kıskanıyorum, 36 beden olan, mini etekle rahat dolaşan, bence Türkiye'de en uzun bayan boyu 1,70-1,75 olmalı. Daha uzunu problem olabiliyor kimi zaman.Alışveriş cini; evet 1,80'im cnm, o yüzden bacaklarım da uzun sanırım bacaklarım kurtarıcı bölgem:))

  12. Pınar July 13, 2009 at 2:56 pm #

    1.80 miiiii🙂 süper yaa. dediğin gibi bacak boyun uzun olmalı çoook büyük bir şans. benim boyum 1.65 şimdiye kadar hiç kopmleks yapmadım ama hep "keşke bacaklarım biraz daha uzun olsaydı" diye hayıflanırım. o bel bölgesi fazlalıklarına biz simit deriz😉 geçen kış bende de vardı ama biraz mekik hafif diyetle giderdim. Çok takma kafana gayet fit görünüyorsun:)

  13. MISSRED'S DIARY July 13, 2009 at 3:23 pm #

    sonuçta bir bayan için gayet ideal bir boy seninki:) ben de manken olsaymışım işime yararmış ama şimdiye kadar bir faydasını görmüş değilim:)))))

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

