B.N.G.?79

11 Jul



Herkese merhaba, yine işteyim ve aşırı yoğun bir gün, sanki cumartesi değil:(( Aksesuar özürlüyüm ben biliyorum, şuncacık çiçek bile bana fazla geldi ve yine attım üzerimden, neyseki etek çok rahat, aceleyle çekilmiş fotoğraflar ve işte haftasonu Missred…

ATLET: MANGO
ETEK: OXXO
AYAKKABI: DEICHMANN (7,5 liraya almıştım, çok rahatlar)
ÇANTA: BİLİK

6 Responses to “B.N.G.?79”

  1. Alışveriş Cini July 11, 2009 at 9:04 am #

    T-shirtteki çiçeği çok beğendim ben Missredcim 🙂

  2. sibelinsu July 11, 2009 at 9:09 am #

    bence hemen takmalısın o çiçeği..çünkü çok güzel olmuş..

  3. n@zo July 11, 2009 at 9:33 am #

    Ben de çok takı kullanamıyorum ama broşları çok severek kullanıyorum. Değiştiriyor kıyafeti, senin ki de çok hoş olmuş bence tak 🙂

  4. MISSRED'S DIARY July 13, 2009 at 6:33 am #

    yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar:))) Sibelinsu bir takıp bir çıkarttım gün boyunca,sen yeni takip ettiğin için blogu belki bilmiyorsundur. Ben takı takamıyorum pek, üstümde ağırlık hissediyorum, hele vücuduma değenler ilk 1 saatin ardından ben de kaşınma, batma, daraltma gibi etkilere sahip oluyor:)) O yüzden genelde takıyla çıkar, takısız dönerim:((

  5. Pınar July 13, 2009 at 2:11 pm #

    takı konusunda aynıyız missred 🙂 etrafımda takanları görünce özenip takıyorum ama akşamı zor ediyorum. küpe neysede uzun kolyeler deli ediyor beni ağır olmasalar bile sanki o şey boynumu aşağı doğru çekiyor. Öğlen gibi çantama atıyorum. Bir kaç saat tahammül edebiliyorum yani.Gayet şık ve rahat görünüyorsun. Ama ben bir çanta delisi olarak en çok çantanı beğendim.

  6. MISSRED'S DIARY July 13, 2009 at 2:19 pm #

    al işte bir sıkıntılı hatun daha:)))uzunlar boynumu aşağı çekiyor, kısalarda da boğulacak gibi oluyorum:))Çantayı ben de severek kullanıyorum, içi de geniş çok rahat ettim valla iyi ki almışım:)

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

