B.N.G.?80

13 Jul




Herkese iyi haftalar!!!
Fotoğraflar haftasonuna ait. Bütün bir haftasonu yedim, yedim, yedim. Tatil programımızda belli oldu, o yüzden kendimi kampa alıyorum zaten yürüyüş tam gaz devam ediyor. Sadece artık evde devam edeceğim, koşu bantı var ama gerçekten evde çok sıkıcı oluyor.
Üst: Batik
Etek: Zara
Çanta: Bilik
Ayakkabı: Divarese

9 Responses to “B.N.G.?80”

  1. Shopaholic July 13, 2009 at 8:54 am #

    Çok güzel olmuşsun 🙂 Etek ve bluz sanki elbise gibi duruyor.. Çantanı çok beğendim bir de, Bilik neresi canım? Hiç duymamıştım daha önce..

  2. MISSRED'S DIARY July 13, 2009 at 9:24 am #

    bilik deri Bakırköy'de bulunan çok eski bir çantacı. Marka çantalar (Vakko, Guess gibi) ve kendi markasını satıyor. İnternet sitesi de var ayrıca kadıköy'de de mağazası varmış. İnternet sitesi bilikderi.com

  3. nefes July 13, 2009 at 10:05 am #

    missredcim cadıdaki yorumundan öğretmen olduğunu öğrendim. ne öğretmenisin niye yapmadınki dünyanın en rahat mesleği.kıyafetine gelince sade ve şık olmuş. tek parça elbise gibi durmuş.

  4. MISSRED'S DIARY July 13, 2009 at 10:34 am #

    nefes; ben sosyoloji mezunuyum sonra felsefe grubu öğretmenliği için yüksek lisans yaptım yani psikoloji, felsefe, sosyoloji ve mantık öğretmeniyim ama stajlar dışında hiç öğretmenlik yapmadım.

  5. zeynep July 13, 2009 at 10:46 am #

    evde sporun çok can alıcı ve sıkıcı olduğuna sonuna kadar katılıyorum..hıı bu arada 100. izleyicin olma şerefine nail oldum:))sevgiler..

  6. ozerella July 13, 2009 at 11:00 am #

    Bende çantayı çok beğendim.Çok şıkmış:)

  7. MISSRED'S DIARY July 13, 2009 at 11:06 am #

    Zeynep; aslında 100. izleyiciyi törenlerle kutlamıştım ama sonra izleyicilerden biri beni izleme listesinden silince ya da belki komple hesabını sildi bilemiyorum, yine 99'a düştü, sen 101. olacaktın bu sayede 100. oldun:))Ama ne önemi var izleyici sayısını yine 100'e çıkaran kişi sen oldun, teşekkürler:))Evde spor gerçekten çok sıkıcı ama zamansızlık, spor salonlarının pahalılığı ve uzaklığı gibi sorunlardan maalesef şimdilik evde kasıcam kendimi:)Ozerella; teşekkürler:)

  8. Itır July 13, 2009 at 1:23 pm #

    Koşu bandı aldığım günden beri *-ki en az 5 senelik -sayılıdır kullandığım.:)Elbise askısı olmuş durumda hehhehe:)))Bu arada benim de kızkardeşim sosyolog senin gibi.Ama o da gazetecilik yapıyor:)))

  9. MISSRED'S DIARY July 13, 2009 at 1:59 pm #

    Ben de kullanmayacağımı bile bile aldım ama ilk zamanlar çok ciddi faydasını gördüm, kilo vermemde onun da payı var ama üstünden bir indim, iniş o iniş. Bizim bölümün belli bir çalışma alanı yok tabi ama ben de en azından daha sosyal bilimlere dayalı bir işi tercih ederdim, tekstili seçtiğim için pişmanım:(

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

