Çeşme’ye gidiyoruz, yuppi!!

16 Jul



Bu sene iş yoğunluğu ve bir takım sıkıntılardan tatile gidemeyecektik. Hatta biraz daha geriye gidersek önce planlarımız farklıydı. Bu yaz önce İtalya daha sonra Çeşme planımız vardı. Sonra bir ev alma durumumuz oldu ve yüklü bir borca girdik, bu yüzden tatil planlarımızı iptal ettik. Yalnız bu sene ikimiz de çok yorulduk ve tatile, biraz uzaklaşmaya kesinlikle ihtiyacımız olduğunu anladık.Bu yüzden herşeye rağmen Çeşme’ye gitmeye karar verdik. Ağustos’ta 1 hafta Çeşme’de olacağız yani.
Çeşme’ye ilk defa gideceğim için nerde ne yapılır, ne yenir? ne içilir? hangi beach güzeldir? hangi restoran iyidir? hiçbir fikrimiz yok ama amacımız her yerini gezmek. Önerilerinize çok ihtiyacım var arkadaşlar, özellikle İzmirlilerden Çeşme-Alaçatı önerilerinizi bekliyorum.

26 Responses to “Çeşme’ye gidiyoruz, yuppi!!”

  1. Pınar July 16, 2009 at 9:00 am #

    ay senin adına çok sevindim. geçen sene bende ilk defa gidecektim ama son anda terslik oldu gidemedim. bu sene tatil yalan 😦 benim yerime de gez e mi…

  2. Kirpikteki Gözyaşı July 16, 2009 at 9:20 am #

    Süper!!!!Çok sevindim sizin adınıza:) Biz de bayramda gitmeyi düşünüyoruz. Sen git,ye-iç, gez ve bize anlat:)))

  3. MISSRED'S DIARY July 16, 2009 at 9:28 am #

    Pınarcım; umarım bir aksilik olmaz,sonuçta daha 1 ay var nerdeyse:(Kirpikteki Gözyaşı; zaten muhtemelen ucuz konaklama ve dolayısıyla bol gezme üzerine kurulu bir tatil olacak. Her ayrıntıyı anlatırım, yeter ki nerde ne yapacağımızı bilelim:))

  4. özge kelebek July 16, 2009 at 9:35 am #

    miss redcim umarım aynı tarihlerde orada olur. karşılaşma ihtimalimiz var :).

  5. nefes July 16, 2009 at 9:46 am #

    missredcim çok sevindim. iyice dinlen ye iç gez.bizde bayramda marmarise gideceğiz. her sene olduğu gibi 😦 yazlık oluncada mecburi hep aynı yer oluyor. bazen sıkılıp kaş fethşye antalyaya kadar gidip geziyoruz.ama sürekli tatil için başka seçeneğimiz olmuyor. evin bakımı havaladırılması olması gerekiyor. mecburi istikamet diyebilirim.

  6. Elvan July 16, 2009 at 10:06 am #

    Canım tatile gidebilmenize çok sevindim, bol bol gezin, eğlenin ve bomba gidi dönün…

  7. MISSRED'S DIARY July 16, 2009 at 10:12 am #

    Özge; ben 8-15 ağustos arası olacağım sanırım. Eğer uygun olursak çok sevinirim:)nefes; yazlık olayı belli bir yaştan sonra çok güzel ama ben her sene farklı bir yer görmek istiyorum, yazlıklar pek bana göre değil. Sonuçta siz de geziyorsunuz anlattığın kadarıyla ve tabi maddi olarak sürekli bir tatil bütçesi ayarlamak ve nereye gideceğiz, hangi otel vs. derdi yaşamıyorsunuz. Bu da yazlığın yadsınamayacak avantajları

  8. MODA CADISI July 16, 2009 at 10:38 am #

    Şu an Türkiye'de en çok gitmek istediğiğim yer Çeşme-Alaçatı, ben çok seviyorum oranın havasını,denizini, keşke ben de yine bu yaz bitmeden gidebilsem, şimdiden iyi tatiller :).

  9. nefes July 16, 2009 at 11:07 am #

    kesinlikle çok avantajlı. günü birlik sabahın çok erken saati çıkıp gece geç satte dönüyoruz. en azından yatacak yere bi dünya para ödemiyoruz. marmariste ortada kaldığı için bi hayli avantajlı. eşim bekarken 5 yıl yaşamış orda.yerleşmeyi düşünüp satın almış.işleri ters gidince tekrara ankaraya dönmüş ama evi satmamış. iyikide satmamış.

  10. Hesionka July 16, 2009 at 11:22 am #

    ooooh süper missred! şimdiden iyi eğlenceler sana, resimlere bakmak bile içimi açtı 😀

  11. KIRMIZI July 16, 2009 at 12:53 pm #

    ayy cok sevindim senin adina… biz de ara ara (butun yaz toplasan 3u gecmez gerci ama)gidiyoruz cesmeye, haftasonlari fln… cunku sevgilinin ailesinin kucuk bi evi var alacatida… benim tavsiyem, mumkunse arabayla gidin ya da kiralayin, arabasiz gezmek cok zor oralarda… hep mesafe var… bi de cumartesi mutlaka alacati pazarina git derim, tam bir membaaa… sevgiler…

  12. Banu Karagil Dalaman July 16, 2009 at 1:24 pm #

    *Alaçatı'da akşamları takı tezgahlarını gez.*lavantalı limonata iç.*Çeşme'de kumru ye. B*Babylon'un plajı Alaçatı'nın en güzel plajı bence,birde Otto'da pizza ye. *Bütün gün yüz, bu kadar yemek tavsiyesi üzerine başka ne yapılabilir:)İyi Dinlenmeler.

  13. MISSRED'S DIARY July 16, 2009 at 2:44 pm #

    elvan, hesionka; çok teşekkürler, siz tatil yaptınız mı bilmiyorum ama sizlere de güzel bir tatil diliyorum. Gerçi benim gitmeme de daha 20-25 gün var:)Cadı; umarım gidersin bir fırsat yaratıp:) sen nereleri önerirsin?Kırmızı; zaten arabayla gidicez, biz seviyoruz uzun araba yolculuklarını ve gittiğimiz yerlerde gezmeyi. Alaçatı pazarını unutmayayım!!!!Banu K.D; Blogumda ilk yorumun, öncelikle hoşgeldin:)) Verdiğin bilgiler için çok teşekkürler, hepsi değerlendirilecek. Zaten Babylon ve Otto banko:))

  14. DENiZ July 16, 2009 at 2:49 pm #

    yupppii 😉 Tatil sart canim! Simdiden iyi eglenceler sana ve sevgiline 😉

  15. esroshumsu July 16, 2009 at 6:29 pm #

    sakızlı un kurabiyesi Sakızlı dondurma, sakız reçeli, sakız macunu gibi yiyeceklere sıkça rastlayacaksın ve tabi ki rüzgar sörfü :)cumbalı beyaz taş evler göreceksin bol bol şimdiden iyi tatiller ben ılıca plajını hiçbiryere değişmem 🙂

  16. duygu_ozkan July 16, 2009 at 8:44 pm #

    🙂 biz yaklaşık 10 senedir falan gidiyoruz. Bu yaz da 9 Ağustosta orda olcaz:)öncelikle Çeşme bana göre çok da pahalı bi yer değil istediğiniz her yere arabanız olmasa bile dolmuşlarla kolay bi şekilde gidebiliosunuz. Ayrıca özellikle Ilıca plajı hani şu Sheraton'un olduğu yer çok güzel bir halk plajı. Ilıca'nın kumrusu meşhur Kumrucu Hüseyin bnm faworim:). Alaçatı'da çok güzel bir antika pazarı var her gün oluo amcalarla teyzelerle pazarlıkla çok güzel gümüş takılara sahip olabilirsin. Bide Alaçatı'nın cumartesiydi yanlış hatırlamıyosam pazarı kuruluo güzel ciciler bulabilrsin ben bi kaç tommy tişört almıştm:) El yapımı takılar süper hepsinde gözün kalabilir:)Hıı bide son olarak Ilıca Yıldız Burnunda çok güzel mekanlar var orda deniz kenarında müzik eşliğinde içki içebilrsin:) Benden bu kadar iyi tatillerr….

  17. duygu_ozkan July 16, 2009 at 8:45 pm #

    aa bide Meşhur Turşucu'dan turşu suyu iç:)

  18. fashionbysiu July 16, 2009 at 9:35 pm #

    Bende pazartesi günü gidiyorum!bizde her sene yazlığa çeşmeye gideriz ama 3-4 senedir gitmiyordum ben o yüzden yazılanlar haricinde aklımda pek birşey yok artık dönüşte veya oralarda internet bağlantısı bulursam oralardayken haberler uçururum sana 🙂 ama söyledikleri de haklı çeşmede mesafeler çok uzak ve arabasız zor..

  19. moonliiin July 16, 2009 at 10:17 pm #

    ahhh alaçatı, haziran sonu ordaydım 2 hafta içinde yine gitmek için zaman kolluyorum…bisürü tavsiyem olabilir bakiiim emailin var mı sitede uzuun bi yorumla burayı işgal etmeyeyim:)

  20. MISSRED'S DIARY July 17, 2009 at 7:41 am #

    HERKESE YORUMLARI VE İYİ DİLEKLERİ İÇİN TEŞEKKÜRLER:)))Esroshumsu; bu iyi haber, sakızlı yiyeceklere bayılırım:))duygu; alaçatı takıcılar ve pazar şimdiden en çok gitmek istediğim yer oldu:)))Siu; iyi tatiller, önerilerini bekliyorum:)moonliin; mailini bekliyorum:)) missredsdiary@gmail.com

  21. nihal0758 July 18, 2009 at 10:18 pm #

    bizde bu yıl çeşmeyi düşünüyoruz ama yukarda yazıldığı gibi yatacak yere de bi dünya para vermek istemiyorum. Konaklama için uygun fiyatlı ve temiz yerleri bilen arkadaşlardan tavsiyeleri bekliyorum. miranda4545@mynet.comBu arada size de keyifli tatiller 🙂

  22. tweety July 20, 2009 at 3:14 pm #

    çeşmeden sakızlı kahve almanı isteyeceğim senden canım,geçen gün birileri hediye olarak getirdi.ben böyle bişey içmedim diyebilirim.malum istanbulda birçok yerde var sakızlı kahve ama oradaki gibi değil tatları

  23. MISSRED'S DIARY July 20, 2009 at 6:42 pm #

    alırım şekerim ne istersen alırım yeterki bir problem çıkmasında gidebilelim, biliyosun durumları:(

  24. Itır July 20, 2009 at 8:57 pm #

    Şekerim,bir İzmirli olarak Çeşme'de isen;Aya Yorgi de denize girebilirsin.Oranın en eski yeri Paparizziyi çok severim ama bu sene galiba İskeleyi kaldırmışlar, ama gene de giriliyor denize..Sonra akşam gene sakin bir gece istersen Paparizziye, hareket istersen hemen yanındaki Shayna ya gidebilirsin.Öle otto motto ,gibi yerlere (kısacası İstanbul markalarına)zaten burda gitme durumu olduğundan daha İzmire özgü adreslerden keyif alınabilir.Mesela Dalyan balıkçıları(gerçi bu sene fiyatları abartmışlar)Çok insan bilmez ama Ildırı köyünün otantik havasında balık yiyebilir(salaş ama),tekne turuyla eşek adasını,aquvaryumu görebilirsin.Ilıca İspanyol stili evleriyle görülmesi geeken bir yer ama deniz konusunda aynı şeyleri söyleyemeyecem…Git git bileğinde olan bir suyu var.Benim en sevdiğim plajlardan biri de Alaçatı Seaside.Aslında en güzel sahilerden biri de Kum Beach di ama Abromovich satın aldı orayı!!!Bu arada mesafeler arası mekik dokumak istemiyorsanız gereçekten araba şart.Özellikle gece dönüşler sorun olabilir.Şimdilik aklıma bunlar geliyor , ilavelerde mail atarım:)

  25. meliss July 24, 2009 at 4:01 pm #

    işşlh geç kalmamışımdır.ilk önce taksilerin aşırı pahalı oldugunu soylemeden geçemiycem.yıldızburnundan altınyunus 17 tl.aklınızda bulunsun.gündüzleri sole-mare,sortie,seaside çok güzel oluyor.alaçtıya surf yapmak ve ya izlemek için gidebilirsiniz.öğlen yemeği için çeşme'nin en meşhur yerleri olan şevki ve ya dost pide'de atıştırabilirsin.akşamları alaçatı ve ya dalyan'da ki balıkçılara gidin derim.yemekten sonra yıldızburnun'da rouge tercih edilir=)) yavaş yavaş mojitolarnızı içmeye başlayabilir yıldızburnunu tercih etmesseniz alaçatı'da ki shot gbi yrlerde de içebilrisiniz.gece babylon alaçatı,sole-mare,paparazzi,shayna gibi gece klupleri en iyileridir.sabah 4 sularında da seaside inside olarak müziğe devam eder.alaçatı'da ki en iyi restorantlartuvalel besobistromcafe de parislavantaiçmek için 15 eylül kıraathanesitatlı için kesinlikle imren.waffle canınız çekerse alaçatı waffle house cafe.Balık içindalyan'da ki balıkçı hasan ve ya körfez restaurant..p.s. braz karışk yazmış olablrm kusra bakmaynn=))

  26. MISSRED'S DIARY July 25, 2009 at 7:16 am #

    kesinlikle geç kalmadın ve gerçekten bu bilgiler çok faydalı olacak benim için:) çook çok teşekkürler:)

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

