B.N.G.?81

19 Jul

ELBİSE: BATİK
SANDALET: BOYNER
ÇANTA: MANGO
BİLEZİK: ASSORTIE
14 Responses to “B.N.G.?81”

  1. fashionbysiu July 19, 2009 at 7:57 pm #

    Elbisene bayıldım desem?

  2. MISSRED'S DIARY July 20, 2009 at 6:41 am #

    siucum; çok teşekkürler:) elbiseyi batikten 29 liraya aldım yeni, siyahı da var haberin olsun.

  3. KIRMIZI July 20, 2009 at 7:13 am #

    elbise, ayakkabi, canta hepsi cok guzel olmus… bayildim… cok da yakismis… elbiseye ben de bi bakicam firsat bulursam… sevgiler…

  4. nefes July 20, 2009 at 7:27 am #

    çok cici olmuş. çantanı mng de hiç görmemiştim.

  5. MISSRED'S DIARY July 20, 2009 at 7:34 am #

    Kırmızı; ben elbiseyi iş yerime yakın olan Merter'deki Kale Center AVM'den aldım, diğer Batiklerde var mı bilmiyorum ama orda bi sürü vardı:)Nefes; bense çantayı sezonun başından beri sürekli görüp 89 lira diye almıyordum, 39 liraya düştüğünü görünce atladım hemen:)

  6. Haydins July 20, 2009 at 9:29 am #

    Elbiseyi bende görmüştüm, denemediğime pişman olmak üzereyim..Senin fotoya bir daha dönüp bakarsam kesin pişman olacağım neyse , sağlık olsun 🙂 Güle güle giy çok yakışmış sana..

  7. MISSRED'S DIARY July 20, 2009 at 9:43 am #

    Haydins kaç bedensin bilmiyorum ama bana bile S beden tam oldu, belki sen giysen içinde yüzerdin.

  8. nefes July 20, 2009 at 11:40 am #

    elbşsenşn fiyatı şimdi dikkatimi çekti. akşam bakmaya gideceğim. ama ben 40 beden giyorum şişman gösterirmi ?

  9. MISSRED'S DIARY July 20, 2009 at 11:53 am #

    Şişmandan ziyade göğüs kısmı göğsü büyük olan hanımlara biraz açık gelebilir ama gelmeyebilir de!!! Göğüs kısmı bir broşla tutturulabilir ya da içine bişey giyebilirsin. Ben de fiyatından dolayı aldım ama giyince de çok rahat ettim, iyi ki almışım.

  10. nefes July 20, 2009 at 12:11 pm #

    evet iyiki almışsın çok yakışmış. göğüslerim öle kocaman değil bi deneyeyim. zaten çok açıkta giyinebiliyorum sorun olmaz.

  11. tweety July 20, 2009 at 3:05 pm #

    elbiseyi bende çok beğendim,miss red'cim senle zarada gördüğümüz çantayı aldınmı?buarada seni çoooooooook özledim 🙂

  12. MISSRED'S DIARY July 20, 2009 at 6:40 pm #

    yok hayatım o çantayı bulamadım ama olsun onun yerine bunu aldım:))) ben de çok ösledim yaaaa:))

  13. Haydins July 21, 2009 at 2:38 pm #

    Ay yok şekerim ben çok zayıf değilim ki 🙂

  14. Güldem July 22, 2009 at 1:12 pm #

    çok güzel bir kombinasyon 🙂 çok yakışmış.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

