B.N.G?82+ SEBZELİ-TAVUKLU NOODLE

20 Jul



Fotoğraflar biraz aceleye geldi, en net çıkanlar bunlardı. Şalvar dedim, harem pantolon dedim en sonunda ben de aldım bir tane, üstüme başıma çekidüzen veremediğim için tam modelini anlamayabilirsiniz ama çok ağı düşük bir model değil ve yüksek belli de diyemeyiz ama Capacity AVM’yi talan etmeme rağmen nerdeyse harem pantolon tarzı tek pantolon buydu diyebilirim. Daha şık bir kombin yaparım elbet!!!! Buarada bugün ayaklarım bir davul gibi şişti ve eve gelir gelmez şu bahsettiğim vücuttan su atmaya yarayan karışımı yaptım, sanırım güzel bir tadı var, daha soğuması lazım.Akşam yemeğimiz de buydu, hiçbir zaman ne kadar makarnaya( veya noodle) ne kadar sos ya da ne kadar malzeme koymalıyım kestirememişimdir. Bu yüzden sebzeli-tavuklu noodle değil de noodlelı sebze-tavuk oldu benimki yine.Malzemeler fazla kaçtı. Evde bulduğunuz havuç, kırmızı, yeşil, dolmalık, çarliston biber ne varsa hepsini jülyen doğrayıp vog tavada soya sosuyla soteliyorsunuz, mantar,soğan, sarımsak da koyabilirsiniz tavuk da artık evdeki malzemelere ve sizin damak zevkinize kalmış. Sonra noodleları haşlıyorsunuz, hepsini karıştırıyorsunuz alın size sebzeli-tavuklu noodle. Yalnız sebzeler resimdekinden daha ince doğrandığında görüntü olarak çok daha güzel oluyor benden söylemesi.

üst: Mango
pantolon: Twist
ayakkabı: Mudo
kolye: Missred

15 Responses to “B.N.G?82+ SEBZELİ-TAVUKLU NOODLE”

  1. Alışveriş Cini July 20, 2009 at 7:58 pm #

    Pantalonunu sevdim missredcim, o kadar düşük ağlı olmadığı iyi olmuş. Yani en azından ben kendi adıma sevmiyorum çok düşük ağlı. Noodle da çok leziz görünüyor🙂

  2. MISSRED'S DIARY July 20, 2009 at 8:21 pm #

    sağol canım,ben de çok sevmiyorum ama hiç denemedim, valla büyük konuşmam bu sefer, bu aldığım tarzı da beğenmiyordum önceden:)))

  3. * ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * July 20, 2009 at 11:40 pm #

    MISSRED'S DIARY bayılırım uzak doğu mutfağına, tarzda güzel ee daha ne olsun.

  4. Kirpikteki Gözyaşı July 21, 2009 at 6:53 am #

    Kombin de noddle da süper:) ELlerine ve fikrine sağlık:))

  5. nefes July 21, 2009 at 7:44 am #

    kombinin hoş olmuş. yakışmış sana. ne kadara aldın canım? noddle bende yapıyorum.hoş bi yemek ellerine sağlık.

  6. MISSRED'S DIARY July 21, 2009 at 7:56 am #

    S.D.ve K.G.; güzel yorumlarınız için teşekkürler.Nefes; teşekkür ederim, pantolon 128'den 64'e düşmüştü.

  7. zui July 21, 2009 at 8:18 am #

    ben de beğendim pantolonu tam olmuşuff canım çekti sebzeli noodle çok güzel görünüyor

  8. Itır July 21, 2009 at 11:09 am #

    şu vücuddan su atmaya yarayan karışım nedir?Ben kaçırmışım o postunu.

  9. MISSRED'S DIARY July 21, 2009 at 11:44 am #

    ZUI; teşekkür, sana da yapayım noodle:)ITIR; 13 temmuzdaki "birazda sağlık" isimli posta bakabilirsin:))

  10. Salıncakta iki Kişi July 21, 2009 at 4:59 pm #

    salvar pantalon aldim demistin, meraklardaydim-pek guzel olmus. Kesimi sahane!

  11. nefes July 22, 2009 at 6:22 am #

    canım dün akşam baktım pantolonuna bana sendeki gibi durmadı. sende çok beğendim. batik elbisenin siyahını aldım ama :)) bloglarda görüp alışveriş yaparak yakında maaşımı bankadan hiç çekmeden kredi kartıma transfer edeceğim :))

  12. MISSRED'S DIARY July 22, 2009 at 6:43 am #

    Salıncakta İki Kişi; teşekkürler, beğenmene sevindim. Bende alırken duruşunu beğendim, en azından alışık olduğumuz tarzdan farklıydı ve hem spor hem şık kombin yapabileceğimi düşünerek aldım, iyiki de almışım:)Nefes; iyi sen yine bulmuşsun aynılarını, ben bir gördüğümü bir daha bulamıyorum, valla şaşırdım aynılarını bulabilmene ve de sevindim güle güle giy:))) fiyatlarda aynı mıydı? Buarada Nefescim bilmiyor musun ben mağazalar ve bankalarla ortak çalışıyorum, sen de ağıma düşürdüğüm okurlardan birisin hahaaaa:))))

  13. nefes July 22, 2009 at 7:56 am #

    hahahaha çok tatlısın :)) evet fiyatı aynı. pantolon 64 elbise 29 Tl. pantolon kalmışsa belki bu akşam alırım. benimkinin ağı biraz dar oldu.kilomdan kaynaklı😦

  14. MISSRED'S DIARY July 22, 2009 at 8:23 am #

    nefes pantolon zaten keten olduğu için bollaşıyor hemen, benim de ilk alt bacak kısmından hafif dar olmuştu, şimdi bol.

  15. Pınar July 22, 2009 at 8:31 am #

    Off off noodle süper görünüyor missred en kısa zamanda yapacağım :)ellerine sağlık…

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

