Çok çalışmam lazım çoook:))

21 Jul

t-shirt : alexander wang 295 $
çizme : balmain 1.975 $

ceket+ elbise : alexander wang 1160 $
bot : giuseppe zanotti 975 $

Hepsi toplam : 4.405 $

9 Responses to “Çok çalışmam lazım çoook:))”

  1. Itır July 21, 2009 at 10:42 am #

    Ayakkabılar için çok çalışmaya varım:))))

  2. MODA CADISI July 21, 2009 at 10:59 am #

    İstediğin kadar çalış :)))

  3. Alışveriş Cini July 21, 2009 at 6:17 pm #

    Hah ben de onu diyecektim. İstediğin kadar çalış, çalışmakla olsa keşke…

  4. MISSRED'S DIARY July 22, 2009 at 6:31 am #

    haklısınız çalışmakla olsa herhalde cumartesi günü çalışan, akşam saat 19:30'a kadar çalışan, yılda sadece 1 hafta tatil hakkı olan, milli bayramlarda paşa paşa iş yerine gelen benim olurdu hepsi:)))

  5. Nil July 22, 2009 at 10:09 am #

    Zaten çalışmakla olsaydı bu sektör böyle olamazdı 🙂

  6. KIRMIZI July 22, 2009 at 1:36 pm #

    missred, alexander wang t-shirte bayidim… sanki kollari bu model olan bi t shirt u keserek boyle bi efekt elde edilebilir gibi geldi, bi deniycem… becerebilirsem paylasirim… sevgiler…

  7. MISSRED'S DIARY July 22, 2009 at 2:28 pm #

    kırmızı; o t-shirt'ü Zara yapmaya çalışmış, kesersen böyle olacaktır sanırım;http://missredsdiary.blogspot.com/2009/07/nasl-alsveris-yaplmaz.html

  8. Hesionka July 23, 2009 at 7:40 pm #

    hadi diyelim ki, canımı dişime taktım, yemedim içmedim de aldım bir tane balmain çizme…ben onu işe mi giyicem? giydim diyelim ki, kenarı çizildi, biri ayağıma bastı, üstüne kahve döküldü…ben kafayı yemem mi? yerim bence.akıl sağlığımız için almayalım, alanları ayıplayalım (evet çok güzel oldu bence)

  9. MISSRED'S DIARY July 23, 2009 at 9:51 pm #

    cidden hiç öyle düşünmemiştim, insan giymeye kıyamaz, biri bassa cinayet sebebi:)) ancak baş köşeye falan koyulur, arada bir okşanır sevilir , sonra tekrar yerine hahaha:)))

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

