Ana Beatriz Barros

22 Jul


Ana Beatriz Barros;

82 doğumlu Brezilyalı afetlerden biri daha işte:(((

Boy: 1,82
Beden: 36
Ölçüler: 83-60-89
ayakkabı numarası : 42

18 Responses to “Ana Beatriz Barros”

  1. pelin July 22, 2009 at 3:38 pm #

    hoş hatun vesselam . hemde orjinal bi tipi var.

  2. kocasını seven kadın July 22, 2009 at 3:39 pm #

    walla çok hoşmuş 🙂

  3. MISSRED'S DIARY July 22, 2009 at 3:42 pm #

    pelin ve k.s.k; bu Brezilyalılar insanı gıcık eder arkadaşlar. Hem zayıflar, hem yuvarlak hatlılar nasıl oluyor anlamıyorum, uyuzlar:)))

  4. pelin July 22, 2009 at 6:37 pm #

    missredcim duygularımız aynıdır. bide ruslara gıcığım. hemde topuna. lakin ruslar 30 sonrası çirkinleşirler tanıyamazsın bile ama bu uyuz brezilyalılar taş gibi hayatlarına devam ederler. iğrenççç :))

  5. tuguna July 22, 2009 at 7:24 pm #

    Benim sinif arkadasim bir adet Brezilyali kiz var o da gayet uzun zayif filan ama kesinlikle guzel degil. Bence cok da muhtesem degiller ama bu fotolardaki guzelmis:)

  6. Alışveriş Cini July 22, 2009 at 9:18 pm #

    Bu hatun hoştan da öte bir şey yahu. İlk fotoğraftaki elbiseli hali bitirdi beni 🙂

  7. özge kelebek July 22, 2009 at 10:33 pm #

    missredcim bu hatunlar hoş da bilmem fark ettiniz mi bunlarda bel kıvrımı denen bir şey yok. ilginç. olsa bile çok az. o yüzden kıvrımlı belleri ile türk hatunları brezilyalıları geçer diyorum 🙂

  8. * ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * July 22, 2009 at 11:36 pm #

    harbi afet, 1 elbiseye öldüm desem!

  9. MISSRED'S DIARY July 23, 2009 at 6:49 am #

    tuguna; valla bizim önümüze model olarak çıkarılanlar pek bir taş, dolayısıyla insan bütün hepsini öyle zannediyor:)))Alışveriş Cini; zaten ben de ilk sadece o fotoğrafı koyacaktım, bu modeli de az çok bildiğim için dur bir kaç bişey daha koyayım dedim, zaten beni de bitiren o foto. oldu:)Özge kelebek; evet dar kalça, düz bel onlardaki ancak zayıf oldukları için bizim kalas ya da odun tabir ettiğimiz belleri çirkin durmuyor benim gözüme, bir de göğüsleri de bedeblerine oranla daha büyük olduğu için yine düz belleri çok dikkat çekmiyor. Ben oldum olası zaten böyle kalça dar, bel düz vücut tipini sevmişimdir herhalde benim tam tersi diye:))S.D.; aynen ben de öldüm:)

  10. Kirpikteki Gözyaşı July 23, 2009 at 6:54 am #

    1. fotoya bayıldım:) Hoş kız gerçekten ne diyelim:)))

  11. Pınar July 23, 2009 at 7:02 am #

    bu kızın makyajsız bir kaç fotosunu gördüm ve kesinlikle makyajyla çok etkileyici olduğuna karar verdim. adı üstünde manken işte çok güzel bir yüzü yok. ama hayatta türk hatunlar bunları geçemez 🙂 bizde bel 60mışsa kalça 95. kıvrım olacak diye koca totolu olacaksak varsın olmasın kardeşim:)

  12. MISSRED'S DIARY July 23, 2009 at 7:02 am #

    K.G.; söylenecek pek de bir şey yok, bize bakmak kalıyor:((

  13. MISSRED'S DIARY July 23, 2009 at 7:16 am #

    PINAR; evet ya ben brezilya poposu istiyorum dar, çıkık:))))

  14. MODA CADISI July 23, 2009 at 7:42 am #

    Güzeldir ancak nedense benim en beğendiğim modeller listesine bir türlü girememiştir :)))

  15. MISSRED'S DIARY July 23, 2009 at 8:06 am #

    cadı sen yuvarlak hatlı değil de daha keskin hatlara sahip, daha cool görüntülü ve daha zayıf modelleri beğeniyorsun galiba???

  16. Nil July 23, 2009 at 10:15 am #

    maşallah maşallah 🙂

  17. MISSRED'S DIARY July 23, 2009 at 10:22 am #

    evet Nilcim, gerçekten maaşallah:)

  18. Merope July 25, 2009 at 7:36 am #

    ismi de pek güzelmiş

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

