İlk e-bay alışverişim

23 Jul




Geçen gün sevgili Hesionka’nın yazdıklarını referans alarak ve far paletindeki renklerin muhteşemliğine kapılarak e-bay’den ilk siparişimi verdim. Böylelikle e-bay alışverişleriyle ilgili siftahımı yapmış bulunuyorum, zaten devamı da geldi, çünkü bir de çanta aldım, bakalım onun kalitesinden biraz şüpheliyim, onu da gelir gelmez sizlerle paylaşacağım.

Buarada 2 gün arayla D&R’dan da kitap siparişi vermiştim, kitaplar hala yok piyasada. Dünyanın bir ucundan Hongkok’tan paket geldi, D&R’ın sipariş takip sitesine giriyorum, hala “tedarik sürecinde” yazıyor, zaten birazdan arayacağım onları da , öyle bulunmaz kitaplar istemedim ki biri Osman Müftüoğlu’nun Kolay Diyet (bu tarz kitapları çok severim) diğeri de Jack London’ın John Barleycorn Bir Alkoliğin Anıları diye bir kitabı( böyle içkili, uyuşturuculu kitaplara da bayılırım, bir de Charles Bukowski aşkım var ki onu da sonra anlatırım belki bir ara)

Neyse gelelim far paletine. Far paletim o kadar sarıp sarmalanmış olmasına rağmen, 3 far kırılmış içinde ama pek önemsemedim, 40 renkte 3 rengin lafı olmaz dimi? Yine de can sıkıcı bir durum tabi, az para verdik diye böyle birşeyle karşılaşmam gerekmiyordu:))) Mat renkler de var, simliler de var. Hepsinin dokusu yumuşak ve renkler gerçekten güzel.

Fırçalar ise çok yumuşak ve kaliteliye benziyor. Bir de yanında lipgloss vardı, onun da rengi uçuk pembe, tadı limonlu. Kısaca arkadaşlar kargo dahil ( çünkü kargo ücreti yok, free shipping) sadece 9,99 $ vererek sahip olduğum bu makyaj malzemeleri beni çok mutlu etti. Burada bir ruju o kadara alamıyoruz nerdeyse ve tam 1 haftada geldi. Bence ebay’e başlangıç için gerçekten güzel bir alışveriş oldu.

Buradan adamın ürünlerine bakabilirsiniz.

edit: dün üşenmedim, nerdeyse hepsini denedim, hepsi çok güzel, fırçalar ve lipgloss dahil. :))

26 Responses to “İlk e-bay alışverişim”

  1. Hesionka July 23, 2009 at 2:32 pm #

    OOOooooo süpeerr :Dçok sevindim tatlım, güle güle kullan.rujumuz aynı :Dbizimkiler ayu gibi atıolar paketleri de ondan. bir arkadaşın yurtdışından gelen plağının paketini bıçak ile delmişlerdi açmak için, plağı delerek.O kırılanları toparlamak için bir yöntem var alkolle yapılıyor. yarın yazarım bloguma. servise geç kalıyorum hiyaaakaçtım

  2. MISSRED'S DIARY July 23, 2009 at 2:37 pm #

    yaz ama benimkiler tuzla buz olup paletin şeffaf kapağına toz zerrecikleri şeklinde yapışmıştı, yani yapılacak bir şey yok artık bunlarla ilgili ama bir kaç tane daha öyle kırık farım var, öğrenelim, uygulayalım:)

  3. sibelinsu July 23, 2009 at 2:48 pm #

    güle güle kullan ..çok güzel görünüyorlar…benim kociş ebaydan her hafta nerdeyse bir paket bir şeyler alıyor..ben de bunlardan istiyim bari..:)benim adıma o yapsın alışverişi…:)

  4. Kirpikteki Gözyaşı July 23, 2009 at 2:55 pm #

    Ben de düşünüyorum bunlardan almayı:) Sen de beğendiğine göre alayım:))

  5. MISSRED'S DIARY July 23, 2009 at 3:17 pm #

    Sibelinsu ve K.G; ben bütün renkleri tek tek parmakladım matlarda simlilerde çok güzel, akşamda gözümde deneyeceğim, fırçalarda güzel:) hele bir de 15 liraya mal olduğu düşünülürse süper valla:)

  6. tweety July 23, 2009 at 3:47 pm #

    tahmin ettiğin gibi ben şuanda aaaaaaaa çığlık atıyorum !!!!

  7. Hesionka July 23, 2009 at 7:26 pm #

    tatlım benim, 110 ve 172 gitmiş de, diğerini anlayamadım 3. kırılan renk hangisi?bu arada alkol ile düzeltme olayını anlattım canım, bir bak istersen.ya sırf fırçalar için bile değer bu fiyat. deli gibi çektim tüylerini bir tane mi kopmaz yahU?

  8. Antigone July 23, 2009 at 7:26 pm #

    Çok karlı ve iyi bir alışveriş olmuş. Güle güle, süslü günlerde kullan. Ben 2-3 yıldır e-bay'den alışveriş yapıyorum, genelde kozmetik oluyor. Satıcının referansı iyiyse (power seller diye bişey var) hiçbir sorun olmuyor. Gecikme ve sorunlar bizim PTT'den kaynaklanıyor genelde. Satıcının linkini verdiğin için de sağol. Sevgiler…

  9. Itır July 23, 2009 at 8:26 pm #

    Ay güzelmiş vala far paletin.Ben cesaret edemiyom ya , aslında böle çanta manata almak istiyom ama ne bilem kredi kartı olayından cesaret edemiyom:)

  10. MISSRED'S DIARY July 23, 2009 at 9:48 pm #

    Hesi; Bir de 135 gitmiş, en büyük hasar gördüğün üzere 110 da, valla dediğim gibi hiç problem değil, verilen para komik.Itır; kredi kartından hiç korkma zaten paypal diye birşey var çok güvenilir bir sistem, ikincisi sanalkart diye bir şey var istediğin kadar limit veriyorsun karta böylelikle sen alışveriş yapar yapmaz bakiye sıfır oluyor ve biri bişey yapmaya kalksa bile bakiye sıfır olduğu için hiçbişey yapamazlar.Antigone; böyle linkleri birbirimize verirsek en azından cesaret edemeyen insanlar içinde referans olur. Çünkü neyin nasıl çıkacağı belli olmuyor,mesela ben çanta aldım yine e-bayden bakalım ne gelecek?? o heyecanla feedbackleri de okumadım sonra baktım kimi çok beğenmiş kimi hiç göründüğü gibi değil demiş:(

  11. LâLz FaShioN July 23, 2009 at 10:43 pm #

    harikaymış aldıkların gülegüle kullan cnmm🙂 ilk siftahın hayırlı olsunnn😛

  12. MISSRED'S DIARY July 23, 2009 at 10:54 pm #

    çok teşekkürler LaLz:)) bugün epey bir denedim fırçalar da farlar da süper:)

  13. MODA CADISI July 24, 2009 at 8:50 am #

    Hah seytanın bacağını kırdın demek, hayırlı olsun🙂

  14. MISSRED'S DIARY July 24, 2009 at 9:03 am #

    sağol cadı, ufak ufak başladım artık çanta, ayakkabı vs. devamı gelir:)) dün yine forever21'e gözüm kaydı mesela, free shipping var sandım çünkü alışveriş sepetine ekledikçe 30 $ for freeshipping, 20$ for free shipping diyordu ki en sonunda siparişi onaylarken anladım ki US içinmiş, TR için 45 $ çıktı:(((uyuzlar:))

  15. Anonymous July 24, 2009 at 12:25 pm #

    bende e baydan alışveriş yapmak istiyorum ama bir türlü beceremedim yardım edebilirmisiniz

  16. MISSRED'S DIARY July 24, 2009 at 12:52 pm #

    tabi, hangi konuda yardımcı olma mı istiyorsun tam olarak?

  17. KIRMIZI July 24, 2009 at 2:05 pm #

    valla super… pek makyaj yapmam ama kardesime falan alasim geldi benim de… ben de henuz hicbirsey almadim e bay den… bir aralar bayaa bi spor ayakkabi bakmistim, aa hatta bi arkadasim gelinlik diktirip getirtti… son nokta yani… missred bu arada dun senin su batik elbiseden aldim, oyle bi elbise icin cidden cok hesapli geldi bana da… sagol valla… sevgiler…

  18. MISSRED'S DIARY July 24, 2009 at 2:20 pm #

    ben de makyaj yapmam ama bu renklere dayanamadım, buarada elbise gerçekten çok uygundu ve taytla falan da çok güzel oluyo, güle güle giy:)

  19. Mizz Oz July 24, 2009 at 4:14 pm #

    Dun bu postu okuduktan tam 5 dakika sonra siparisimi verdim, ihtiyacim vardi, cok tesekkurler. Bugune kadar pek yorum yazmadim(usengeclik^.^) ama blog harika, cok seviyorum ve surekli bir update durumu oldugu icin merakla izliyorum. Merak ediyorum sizin delivery ne kadar surede oldu?

  20. gn hanım July 24, 2009 at 7:11 pm #

    Önce Hesionka sonra sen bende gaza geldim dün ısmarladım. Bakalım izmire ne kadar zamanda gelicek umarım kırık çıkmaz bende de. En sinir olduğum şeydir çünkü. Gerçi bunu nasıl düzelticeğimizi hesionka anlatmış. Neyse çok konuştum🙂 güle güle kullan

  21. Anonymous July 24, 2009 at 7:21 pm #

    güle güle kullanın ben bişey merak ettim free shipping olunca kargo oradan evine kadar bedavaya mı geliyor vede pay pal hesabı açmaktan korkuyorum kredi kartının numarasını yazdığımız için güvenli bir sistemmi pay pal bunun başka bir yolu yokmu?

  22. MISSRED'S DIARY July 25, 2009 at 7:12 am #

    Miss Oz; blogumla ilgili övgü dolu sözlerin beni çoook sevindirdi:)) ben geçen çarşamba gecesi verdim siparişi perşembe günü de geldi, 10 gün diyor ama 1 haftada geldi.Gn hanım; aynen benimde en sinir olduğum şeydir ama adama mail attım, bundan sonra paketlemeyi daha iyi yapacağım dedi, gerçi epey bir sarıp sarmalanmıştı ama seninki umarım sağlam gelir.Adsız; ben internet bankacılığı kullandığım için hesabıma girince kredi kartları bölümünde bir de sanal card bölümü var, sanalkartın limiti sıfır, ne kadar alışveriş yapacaksan o kadar limit veriyorsun ve alışverişini yapar yapmaz limit sıfırlandığı için kimse kullanamaz kartını ( YAPIKREDİ worlcard'tan bahsediyorum buarada) far paletini öyle aldım ancak çantayı alırken sorun oldu ben de amaaan dedim direk worldcard'ın kendisinin bilgilerini de yazdım paypal'a. Paypal'ı başka türlü kullanabilir miyiz bilmiyorum ama sanırım bir hesaptan oraya para da gönderebiliyorsun, illa kredi kartıyla yapmak zorunda değilsin sanırım ama bu konuda tam bilgi sahibi değilim. E-bay paypal dışında ödeme kabul etmiyor, bir paypal hesabı açman şart. Buarada evet freeshipping de sadece malın bedelini ödüyorsun, ürün evine bedava geliyor:) umarım yardımcı olabilmişimdir.

  23. caramel macchiato July 25, 2009 at 12:42 pm #

    güle güle kullan🙂 ben de cesaretimi toplayıp en kısa sürede internetten alışverişi deneyeceğim kısmetse…

  24. MISSRED'S DIARY July 26, 2009 at 4:25 pm #

    böyle ufak tefek şeyler başlangıç açısından iyi oluyor, yavaş yavaş çıtayı yükseltebilirsek ne ala:))

  25. Anonymous July 26, 2009 at 7:43 pm #

    bilgi için teşekkürler

  26. Serap August 10, 2009 at 3:37 pm #

    Keşke makyaj konusunda iyi olsaydım, evimi makyaj malezemesi doldurudum ama malesef o konuda yeteneğim 0

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

