Yine alışveriş, yine alışveriş:)

24 Jul


Daha 1 hafta önce Batik’ten bir elbiseyle bir bluz almıştım, bugün sadece ufak bir işimi halletmek için girdiğim AVM’den yine elimde bir Batik torbasıyla çıktım. Batik’i ben çok önceleri Adil Işık tarzı bi yer zannederdim, neden sonra başladı bu Batik aşkım bilmiyorum ama ne zaman içeri girsem elim boş çıkmıyorum, indirim zamanı da pek bir güzel oluyor.

Neyse önce bir türlü bulamadığım siyah şortu buldum, tam istediğim gibi durdu, siyah şort arayışıma da nokta koyduğum için çok mutluyum. Sonra tulum gözüme ilişti, sadece nasıl duracak diye merak ettiğim için onu da bir deneyeyim dedim. Ya arkadaşlar ben kendini beğenmiş biri değilimdir hatta tam aksi çoğu zaman hiç beğenmem ama tulum süper durdu, beni acaip ince gösterdi, böyle başka bir siluete büründüm sanki inanamadım:)))) Sadece oldukça kısa olduğu için şehirde giyemem dolayısıyla Çeşme’ye gitmezsek elimde patlayacak o ayrı. Artık burdan fotoğrafımı çeker sizlere gösteririm:)) Alttaki t-shirtte şortla, taytla ya da bikininin üstüne giyilebilecek çok salaş bişey.

PS: Regl döneminde kadınların daha çok alışveriş yaptığına dair bir araştırma, bir istatistik vs. gördünüz mü hiç??? :))))))))))))

14 Responses to “Yine alışveriş, yine alışveriş:)”

  1. tuguna July 24, 2009 at 3:29 pm #

    Gule gule giy:) Ben de costum bu ara hic aklimda yokken. Gecen Topshop ve H&M'den bi seyler almistim. Bugun de bi ust aldim Diesel'den.Hic pisman degilim:P Bebegim icin aldiklarima hic girmiyorum tabi:) Sondaki mazerete sonnn derece katiliyorum:)

  2. MISSRED'S DIARY July 24, 2009 at 3:42 pm #

    oh güle güle giy canım:)) bebekler için de muhteşem şeyler var ben bile arada bakıp bebeğim olsa kesin alırdım falan diye beğeniyorum ama onlar çok çabuk büyüyor sanırım çok da fazla abartmamak lazım.Alışveriş için her zaman bir mazeretimiz vardır zaten :)))

  3. DENiZ July 24, 2009 at 4:08 pm #

    Benim icin tam tersi gecerli MISSRED'cim ;)Reglken, cook siserim ben dolayisiyla hicbisey almak istemem, kendime yakistirmam, ve hatta evden bile bisey bulamam giyecek salas bitap vururum sokaklara kendimi 😦

  4. kocasını seven kadın July 24, 2009 at 5:01 pm #

    aldıkların çok güzel özellikle tulum 🙂 alışveriş bahaneleri bir post konusu olabilir :))

  5. Alışveriş Cini July 24, 2009 at 6:49 pm #

    Güle güle giy canım, hepsi çok şık. Benim gözüm en çok tulumda kaldı, çok merak ediyorum. Bir an önce buraya koymalısın 🙂

  6. Itır July 25, 2009 at 6:45 am #

    İnanırım vala, sen uzun boylusun,bir de üstüne üstlük zayıfsın.Sana yakışmayacak da kime yakışcak:)))Ay dönem dönem benim de olur taktığım tek bir mağza.Şöle bir bakınayım diye girer, torba ile çıkarım:))Mesela şu ara Afrodit ilgi alanımda.Gidip gidip duruyom:)

  7. MISSRED'S DIARY July 25, 2009 at 6:57 am #

    Deniz; ben de o söylediğin devreyi 1 hafta öncesinden regl olana kadar geçiriyorum:(k.S.K: Evet hatta epey de mizah yüklü bir post konusu:)A.C.; en kısa zamanda koyarım ne de olsa daha tatile var:)Itır; Afrodit'te çok güzel bir mağaza, ancak Bakırköy yakınlarında maalesef yok:(

  8. nefes July 25, 2009 at 8:41 am #

    3 üde çok şık seçimler. şekerim zayıf gözükmene gerek yokki zaten zayıf ve hoş bi fiziğe sahipsin. tulumlu fotoğrafını bencede koy.

  9. nefes July 25, 2009 at 8:41 am #

    bide fiyatlarını yazarsan sevinirim.

  10. MISSRED'S DIARY July 25, 2009 at 10:41 am #

    nefes; t-shirt 20, şort 24, tulum da 49.

  11. KIRMIZI July 25, 2009 at 8:25 pm #

    missred gule gule giy… tulum alacati sokaklarinda eminim cok iyi gidecek… bazi turk markalarina bende tutkuyla bagliyim, batik, park bravo ve ipekyol twist de en bastakiler…

  12. MISSRED'S DIARY July 26, 2009 at 4:23 pm #

    kırmızı; teşekkürler zaten dediğim gibi pek İstanbul'da giyebileceğim bişey değil ben de orayı düşünerek aldım.

  13. Antigone July 28, 2009 at 8:25 pm #

    Valla reglmiş, sevgiliyle kavgaymış, iş stresiymiş… liste uzar gider. Boşver sen. Regl bahane aldıkların şahane ;))Güle güle giy hepsini.

  14. MISSRED'S DIARY July 29, 2009 at 8:28 am #

    haha:)) evet haklısın, alışveriş için sebep aramak saçma aslında, teşekkürler:)

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

