Selüliti olmayanlar anormal, biz normaliz:)))

29 Jul


Voleybol oynadığım dönemde deli gibi spor yapıyordum, neredeyse her gün koşu, ağırlık, antrenman vs. O zamanlarda 70 kg. civarındaydım ama iri bir sporcuydum işte yağ falan yoktu. Deli gibi de yerdim. Voleybolu bıraktıktan sonra 58 kg.’a düştüm ama tabi bu ani düşüş, birden sporu bırakış falan vücudumun yumuşamasına sebep oldu. O zamanlar selülitim falan yoktu tabi ama son 3 sene içerisinde selülit konusunda epey bir yol katettim. Velhasıl esas söyleyeceğim şey; ortaokulda voleybol oynadığım dönemde bir arkadaş vardı, kız zayıftı ama bacakları selülit doluydu. Yani selülit olmasına müsait bir yapımız varsa bence bu kaçınılmaz ne yediklerimiz, ne yaşımız ne de spor buna engel olamıyor olsa da bir yere kadar. “Bayan vücut” olarak ünlenen hem allah vergisi hem de spor dolayısıyla süper bir vücuda sahip olan Elle MacPherson’da da var işte. “O kadın 40 yaşında” demeyin benim annem de 60 yaşında ama kadında 1 gr. selülit yok. Tatile çeyrek kala benim eteklerim tutuşmaya başladı tabi bu selülit dolayısıyla ama yapacak bir şey yok, en azından selülitli fotoğraflarım boy boy yayınlanmayacak ve geçen sene bundan 10 kg. fazlalıkla tatil yapmış bana koyar mı?? koymaz:))))))

6 Responses to “Selüliti olmayanlar anormal, biz normaliz:)))”

  1. gizemel July 29, 2009 at 10:44 am #

    selülit hayatın gerçeğidir=P

  2. Pınar July 29, 2009 at 11:19 am #

    missredcim o zaman sana şunu tavsiye edeyim tatilde bol su iç bolca yüz, yosun ve kumla masaj yap. maliyetsiz çözüm:) eminim etkisini göreceksin. bir de bronzlaşınca selülitler pek belli olmuyor 🙂

  3. caramel macchiato July 29, 2009 at 12:38 pm #

    ben selülitlerimle barıştım 🙂

  4. gözde July 30, 2009 at 5:41 am #

    Ktılıyorum sana, benim annemde de yok. Ne selülit ne çatlak. Nasıl oluyor anlamıyorum. Spor yapın diyorlar. Sanki annem deli gibi spor mu mu yapıyordu. Çözemedim ben bu işi..

  5. MISSRED'S DIARY July 30, 2009 at 7:43 am #

    gizemel; evet hayatın acı gerçeği:))Pınar; öyle çok abartı selülitim yok ama var sonuçta, özellikle bazı ışıklarda kendini belli ediyor, söylediklerini uygulayacağım:)C.M; zaten barışmak zorundayız çünkü ben kesin çözümü olduğuna inanmıyorum:(Gözde; sanırım en önemli etken beslenme; annelerimizin zamanında ne fastfood vardı ne de bu kadar stres,hava kirliliği. Selülite bunlar bile neden oluyor ama dediğim gibi olmayanın olmuyor işte:)

  6. Pınar July 30, 2009 at 10:17 am #

    anne hamileyken lifli besinleri çok tüketirse selülit olmazmış, doğumla kazanılan bir özellik olduğunu duydum. ne kadar doğru bilmiyorum ama biz yine de hamile kaldığımızda kızlarımız için güzel beslenelim 😉

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

