B.N.G? 83

31 Jul



Yoğun bir hafta geçirdim ve blogla pek ilgilenemedim. Bunun en önemli nedeni karar değişikliği yapıp tatilimizi öne almamız ve benim iş yerinde bütün işleri tamamlamak zorunda olmamdı. İşlerimi bitirdim ve artık tatile gitmeye hazırım. Yarın bu saatlerde Çeşme’ye varmış oluruz herhalde:))) Bavulumun da büyük bir bölümünü tamamladım, sadece bavul hazırlamanın en sevmediğim kısmı olan şampuan, kremler, makyaj malzemesi, takılar gibi ıvır zıvırları koymadım henüz ve şu an 2 dakikalık o iş bile gözümde büyüyor. Bu sene hedefimiz 2 kişi 1 bavul!! Zaten “her akşam ne giyerim?” diye düşünerek hazırladım valizi ve o yüzden ilk defa bu sene elime ne geldiyse koymadım.

3 şort
2 etek
1 elbise
1 tulum
5 üst
bir de plajda giyilecek bir kaç şey ile bikiniler
3 veya 4 ayakkabı
İŞTE BU KADAR!!!!

12 Responses to “B.N.G? 83”

  1. Hesionka July 31, 2009 at 8:00 am #

    ben de yarın sabaha karşı gidiyorum şekercim 🙂 haha inanmıyorum ya, biz de bu sefer çok hafif gidelim ve bir bavula sığalım diye kararlaştırdık 😀 iyi tatillermucxx

  2. MISSRED'S DIARY July 31, 2009 at 8:19 am #

    aynen bizde 4-5 gibi çıkıcaz, tabi şimdi düşündüm de saat 10'da Çeşme'de olmamız için arabanın uçma özelliğinin de olması lazım:)))Hesicim en güzeli bavul olayını abartmamak, dönünce bir de onları komple yıkaması var çünkü:) Canım size de iyi tatiller:)))

  3. ayse July 31, 2009 at 8:36 am #

    cok yakismis sana buuuu pantalonuna bayildimmmmm :)sevgilerle ayse

  4. kocasını seven kadın July 31, 2009 at 8:41 am #

    2 nize de ii tatiller :)Bol bol denize girin :))

  5. Haydins July 31, 2009 at 9:03 am #

    Iyi tatiller…Bloggerlardan bir arkadasimiz Alacati'da bir restoran cafe acti..Oraya yolun duserse coook cok selamlarimi ilet lutfen, cok tatlidir :)Arkadasin blogu http://girls-on-blog.blogspot.com/Restoranin internet sitesi http://sadealacati.com/Bende bir haftaligina buraya gelirken rekorumu kirdim , bir pantolon 1 etek bir elbise 3 tanede ust getirdim 🙂 hi bir de hirka Moskova malum havasina belli olmas 🙂

  6. nefes July 31, 2009 at 9:17 am #

    iyi tatiller şekercim. bende her sene bir bavul diye çıkıyorum m3 bavulla gidiyorum ama 4 bavulla dönüyorum. Marmariste bile alacak çok şey buluyorum.bakalım bu sene nasıl yapacağım. listene bakınca hımm aslında çok yeterli dedim.

  7. MODA CADISI July 31, 2009 at 9:25 am #

    Agghh beni burada bırakıp nereye gidiyorsun??? 2 kişi 1 bavul ha, biz çift olarak o günleri göremeyiz :))) Keyfini çıkart, iyi tatiller x 🙂

  8. MISSRED'S DIARY July 31, 2009 at 9:46 am #

    aysecim; teşekkürler.k.s.k; ben de öyle düşünüyorum bu sefer çok yüzücem, yemekleri eritmek için:)))Haydins; sen bir çok kadının ulaşamayacağı bir rekora imza atmışsın:)) buarada orayı görürsem mtlaka uğrar ve selamını da iletirim:)nefes; zaten kalacağımız gün belli, orda karar vermek yerine dün gece evde bütün kombinlerimi oluşturup hatta üstümde deneyip öyle yaptım bavulu, zaten pantolon falan koymadığım için eteklerin, şortların kaplayacağı yer de belli. Çok enteresan bir şey görmedikçe de almayı düşünmüyorum, çünkü İstanbul'da her şey var.Cadı; valla haklısın tatil yapmayan şurda bi sen kalmıştın bi de ben. Artık ben yolu açıyorum sıra sende:)

  9. DENiZ August 1, 2009 at 2:42 am #

    iyi tatiller kuzum 😉

  10. Alışveriş Cini August 2, 2009 at 4:38 pm #

    Tatiiil ben de istiyorum! Şimdiden bol eğlenceler dinlenmeler canım 🙂

  11. Styleseeking Zurich August 3, 2009 at 9:44 am #

    Iyi tatiller canim! Valiz hazirlamayi bende hic sevmiyorum, kisa bir tatil olsa neyse ama ben simdiden Türkiye'ye getirdigim bütün giysilerimden biktim, evdeki secenekleri özlüyorum… :)Nesli

  12. madammoda September 6, 2009 at 1:17 pm #

    Harem pantolonu sevdim, ustunde pek bir hos durmus.

Leave a Reply

cemsagkol

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

SERBEST KÜRSÜ

3 Okur 1 Yazar

Hayatı Kolayla

Hayatı kolay yaşamaya dair herşey...

Bir Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama Yenilikleri - Oğuzhan Yılmaz

aklıma düşen

Hayata dair herşey...

KocaBoğaz

yemiş* içmiş* yetiştirmiş*

İSYANIM VAR !!!

KONUŞURSAM OLAY OLUR

ANTRE

Kelimelere dökülmüş benliğim...

baharinay

Perdedeki Kadınlara Mektuplar

DÜNYANIN TASARIMI

Dünya görüşünüz tasarımlara yansır , tasarımlar da buraya !

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

